Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja omainen:Omaiseni asuu ko. palvelutalossa ja viihtyy erinomaisesti: palvelu on erinomaista (ystävällistä ja sitä saa aina tarvittaessa nopeasti). Toisenlaistakin on muualla koettu (ns. julkisissa palvelutaloissa). Itse ajattelisin, että positiivisella mielellä saa aikaan positiivisuutta ympärillään, mutta jos aina haluaa nähdä kaiken pahana ja muissa ihmisissä vain pahaa, ei enää muuhun pystykään. Lisäksi en usko, että yli viisi vuotta sitten tapahtuneiden, jo selvitettyjen, asioiden jauhaminen tuo kenenkään elämään lisäarvoa. Vai olisiko niin, että tämä kätilö ei enää eläkään ihan "tätä päivää"?
Ainoa harvinaisuus, jonka olen itse havainnut Merikartanossa verrattuna muihin vastaaviin, on se, että siellä henkilökunnalla on aikaa ja asennetta oikeasti välittää vanhuksistamme, jutella ja olla aidosti läsnä. Tästä on oma äitini ollut erittäin mielissään. Ruoka on erinomaista (myös meillä omaisilla on mahdollisuus osallistua siihen sopuhintaan), tilat siistit, päivisin on jos jonkinlaista ohjelmaa tarjolla. Kaikkea on... On sitten jo oma asia, jos jää asuntoonsa murjottamaan eikä tule muiden pariin nauttimaan elämästään. Siitä on kuitenkin turha lähteä valtakunnan lehteen valittamaan. Olisikin ollut toimittajaltakin hyvän lehtimiesetiikan mukaista mm. haastatella useampia talon asukkaita (140 henkilöä) tai olla pilkkomatta ja irrottamatta muiden haastateltujen kommentteja asiayhteyksistään, jolloin syntyi todella "outo juttu". Ehkä vain haluttiin taas oma mätäkuun juttu, jossa ei oikeastaan ole totta kuin viimeinen piste. Holtitonta touhua Hesarilta.
oletko ollut paikalla 24h/vrk?
Alkuperäinen kirjoittaja alalla:itse olen ollut alalla, mutta en jaksanut. Vanhustenhoitoon hakeutuu paljon valtaa väärinkäyttäviä. Hoitoalalle hakeutuu hyvien ihmisten lisäksi paljon pahoja. Laitoksiin myös hoitajat laitostuu ja veltostuu.. Omaa isoäitiäni käy sääliksi. Asunut 8v jo vanhainkodissa jonne en pistäisi edes eläintä hoitoon. Minkäs teen kun en ole lähinomainen.. Voin vain käydä katsomassa säännöllisesti, mutta pahaa tekee! : (
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:Näitten uutisten johdosta harmittaa, kun on itse ajatellut opiskella lähihoitajasta muihin tehtäviin. Niin mätää meininkiä siellä on vanhuksia kohtaan välillä että! Toisaalta olisi kivaa, jos opiskelisi itsensä johtoasemaan ja voisi edes jonkun palvelutalon pomona pitää huolen siitä, että ihmiset saavat ihmisarvoista kohtelua :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja alalla:itse olen ollut alalla, mutta en jaksanut. Vanhustenhoitoon hakeutuu paljon valtaa väärinkäyttäviä. Hoitoalalle hakeutuu hyvien ihmisten lisäksi paljon pahoja. Laitoksiin myös hoitajat laitostuu ja veltostuu.. Omaa isoäitiäni käy sääliksi. Asunut 8v jo vanhainkodissa jonne en pistäisi edes eläintä hoitoon. Minkäs teen kun en ole lähinomainen.. Voin vain käydä katsomassa säännöllisesti, mutta pahaa tekee! : (
Jokseenkin samaa mieltä ja samanlaiset kokemukset.
Hoitoalalla on yllättävän paljon jopa persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä. Heille hoitoala on eräänlainen suojakilpi, todistus heidän "hyvyydestään".
Alkuperäinen kirjoittaja Nämä samat päättäjät:Alkuperäinen kirjoittaja SDP seksuaalisesti poikkeavien asialla!:Ilmoittihan hoitaja poliisille. Mitä itse tekisit vastaavassa tilanteessa? Järkytys on niin suuri, ettei sitä voi uskoa todeksi? Ja kun elää sairaassa työyhteisössä, jossa kaikki tavat on poliitikkojen ja päättäjien siunaamia, jopa negrofiilia!
He valvovat alaistensa touhuja! Ja tulos on nähty, kuultu ja luettu niin moneen moneen kertaan monelta eripaikkakunnalta monen eri omaisen ja hyvän hoitajan kertomana!
Alkuperäinen kirjoittaja Miljönäärit vaikuttavat päätöksiin!:Kun päättäjät eivät välitä ja heillä on sormensa tässä vanhustenhuollon busineksessa kuten Leena Luhtasella on ollut. Money money money se maistuu fortum-optiomiljönäärin vaimollekkin, oikeusministeri Leena Luhtaselle, siis edellisessä hallituksessa!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja alalla:itse olen ollut alalla, mutta en jaksanut. Vanhustenhoitoon hakeutuu paljon valtaa väärinkäyttäviä. Hoitoalalle hakeutuu hyvien ihmisten lisäksi paljon pahoja. Laitoksiin myös hoitajat laitostuu ja veltostuu.. Omaa isoäitiäni käy sääliksi. Asunut 8v jo vanhainkodissa jonne en pistäisi edes eläintä hoitoon. Minkäs teen kun en ole lähinomainen.. Voin vain käydä katsomassa säännöllisesti, mutta pahaa tekee! : (
Jokseenkin samaa mieltä ja samanlaiset kokemukset.
Hoitoalalla on yllättävän paljon jopa persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä. Heille hoitoala on eräänlainen suojakilpi, todistus heidän "hyvyydestään".
Alkuperäinen kirjoittaja Nämä samat päättäjät:Alkuperäinen kirjoittaja SDP seksuaalisesti poikkeavien asialla!:Ilmoittihan hoitaja poliisille. Mitä itse tekisit vastaavassa tilanteessa? Järkytys on niin suuri, ettei sitä voi uskoa todeksi? Ja kun elää sairaassa työyhteisössä, jossa kaikki tavat on poliitikkojen ja päättäjien siunaamia, jopa negrofiilia!
He valvovat alaistensa touhuja! Ja tulos on nähty, kuultu ja luettu niin moneen moneen kertaan monelta eripaikkakunnalta monen eri omaisen ja hyvän hoitajan kertomana!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Siis mä en edelleenkään ymmärrä, miten ja miksi se hoitsu olisi seksuaalisesti käyttänyt sitä vanhusta?