?
,,,
Vieras
Onko kuitti tallessa. Käy vaihtamassa toiseen. Tai ehdotat että vaihdat toiseen. Pidät itse tämän lahjan ja annat sen jollekin toiselle ja ostat jonkun muun vastaavan tälle lapselle.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko kuitti tallessa. Käy vaihtamassa toiseen. Tai ehdotat että vaihdat toiseen. Pidät itse tämän lahjan ja annat sen jollekin toiselle ja ostat jonkun muun vastaavan tälle lapselle.
No mie en ois ehkä suuttunut tahi loukkaantunut, jos lahja siis on sellainen, että kahdella samanlaisella ei tee mitään: esim. just joku peli tai kirja, DVD tai vastaava.
Mie oisin varmaan harmitellut, ja ehdottanut että ostan uuden / vaihdan sen toiseen, tai sit just tarttunut tuohon: laitetaan kiertoon-tarjoukseen sanomalla, että niin jos teillä on sille jatkokäyttöä, niin hankkikaa sitten vaikka itse jotain muuta siihen tilalle.
Jotain autoja, legorakennussarjoja jne voi olla montakin samanlaista, kivemmat leikithän niillä saa, jos niitä on enemmän, mutta todellakin jollain lauta- tai konsolipelillä tai DVD:llä ei kahdella samanlaisella oikein tee mitään.
. Mistä ihmeestä voi tietää, mitä sankari jo omistaa? Pitääkö siihenkin kehitellä nettisivusto, kuten hääpareilla jo on? Sieltä voi katsoa, mitä toivovat ja mitä lahjoja kukin on varannut antavansa...
Meillä on ollut tapana kysellä lahjatoiveita tai jos ei olla päästy kyselemään, niin ollaan sit ostettu jotain sellaista, millä ei ole väliä vaikka ois useampikin samanlainen.
Ja eikös siinä ap:n esimerkissä se lapsi itse todennut, että heillä on jo sellainen? Lapset on kuitenkin aina lapsia, ja se on voinut tulla ihan spontaanisti lapsen suusta ja äiti on siitä ehkä häkeltynyt ja ekana töksäyttänyt just sen, että laitetaan kiertoon tarkoittamatta sitä millään pahalla, vaan esim. ehkä just sitä, että sen pelin voi vaikka kaupata huutiksessa ja sillä rahalla ostaa pojalle jonkun sellaisen pelin, jota hänellä ei vielä ole ja näinollen säästää uuden lahjan miettimisen vaivan lahjan tuojalta.
Jos näin on päässyt käymään, niin kyllä on pahasti päässyt käymään...