pahoinvoinnista??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

......

Vieras
Olen siis rv 22 ja vieläkin kovaa pahoinvointia päivittäin... =/ Meillä on jo ennestään kolme lasta eikä yhdenkään ootusaikoina ollut tällästä =) Mites muilla??

kolmessa ensimmäisessä raskaudessa ekat kaks kolmannesta oli yhtä oksentelua.. neljännes raskaudes oksensin ehkä muutaman kerran.. myöskeen rautalisää tms en tarvinnut neljännellä kerralla.. ja synnytyskin meni vauhdilla ja olosihteiden pakosta ilman kipulääkkeitä.. et se vaihtelee joskus aika paljon

Joo sokerit oli ihan hyvät vielä pari päivää sitten =) Yllätyin vain että nyt olikin näin erillainen raskaus =) ja ah..niin ihana iskiasvaiva kaupanpäälle =D =D

Mulla oli pientä pahoinvointia alkuraskaudessa, en joutunut edes oksentamaan. Mutta nyt viimeisellä kolmanneksella oksennuskin jo tulee, tai semmoisia puklauksia. Ja kaikki etoo, ruokaa ei tee mieli ollenkaan. Maitorahkaa, appelsiineja ja vichyä, siinä ne mitkä maistuu.

Mullon se pahoinvointi sellasta että jos pikkusenkaan ehtiii tulla nälkä niin varmasti yrjö lentää...saman tien =D eikä ole kyllä mulle mitenkään tavanomasta.

Yhteistyössä