Mies ei halua enään koskaan lapsia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "milla"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"milla"

Vieras
meillä kaksi ennestään mutta itse haluaisin ainakin sen kolme lasta..ja ikääkin itellä vasta 24v niin tuntuu kurjalta ajatella että lapsiluku olisi nyt tässä :( Mites muilla on käyny?Ootteko vaan unohtanu vauvakuumeen?

Mies kerkeää vielä muuttamaan mieltänsä :)

Meillä mies meinasi jättää lapsiluvun yhteen ja mä intin, että haluan ainakin kaksi, kolmen vuoden ikäerolla. No vahingossa tulin raskaaksi, lapsilla ikäeroa reilu 3 vuotta.

Kummankin mieli ehtii varmasti asian suhteen muuttua. Ja mikä pakko lapsilla olla pieni ikäero? Teette sit kolmannen vaikka viiden vuoden päästä kun aika kullannut muistot :)

Voi kuule sun iässä voi nyt odottaa muutaman vuoden ja sitten mieskin voi olla eri mieltä. Sitten kun alkaa ikä painaa se tuo pientä painetta kehiin. Itse täytän 34v ja mies sanonut että ehkä sitten joskus. Ja tietäähän sen että aika kun kuluu ja ikää tulee se sitten joskus jää. Mutta ehkä niin on tarkoitettu. Kun vain olisin tavannut tuon kultakimpaleen aikaisemmin.

No onhan sulla vielä aikaa vaikka kuinka. Minä sain esikoisen 34-vuotiaana ja pitkään mies oli sitä mieltä, että yhteen jää. Nyt syksyllä kuitenkin mies totesi, että nyt kai se olisi toista ruvettava hommaamaan, jos vielä meinataan. Olin jo itse kerennyt sopeutua ajatukseen, ettei meille enempää tule. En kuitenkaan halunnut enää miettiä kauempaa, vaan suostuin, koska ikää mulla jo 38. Nyt onnellisesti 15-viikolla raskaana ja MIEHEN ALOITTEESTA!

Yhteistyössä