Onko raskaudet ollu erilaisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kirsti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kirsti

Vieras
Minulla kaksi tyttö lasta ennestään ja heistä oli tosi kovaa pahoinvointia ( ei oksentelua ) alkuraskaudesta enkä pystynyt syömään mitään ja paino putosi.
Nyt kolmatta kertaa raskaana ja paino noussut 4-6 kg ( vasta 10 rv ), pahaa oloa on mutta tosi harvoin eikä kovin pahaa. Ruoka maistuu.

ei välttämättä.Yksi kaveri jolla on 3 lasta sanoi,että jos sukupuolen voi ennustaa raskausoireiden perusteella niin hänellä pitäis olla kolmea eri sukupuolta olevat lapset :D mutta mulla kyllä oli hyvin erilaiset raskaudet:poikaa ku odotin oli pahoinvointi lievää ja mun ei tehny mieli yhtää makeaa.Maha oli sellainen suippo,takaa ei olis tienny yhtää mun olevan raskaana.Tyttöä ku ootin niin oli järkyttävä pahoinvointi,koko ajan teki mieli makeaa ja maha levisi sivuille.

Aika samantyyppiset raskaudet ongelmiltaan, oireiltaan, kestoiltaan ja käynnistämisiltään, paitsi yksi oli olennaisesti toisenlainen kun istukka oli kiinnittynyt kohdunsuulle ja vaikeutti elämää ja aiheutti ongelmia raskauden alusta loppuun.

Ja neljä poikaa, ja viidennettä luulen vartoilevani.

mä odotan poikaa ja alkuraskaudessa oli pahoinvointia (ei oksentelua) kaikki rasvanen ja erityisesti sipuli ällötti, kaikki epäterveellinen oksetti ja ei tehny makeeta mieli mut kaikkee terveellistä rupes tekemään mieli, hedelmiä salaattia keittoja jne.. en yleensä syö salaatteja kovin paljo mut alku raskaudesta söin jokapäivä melkeen kulhollisen :) nyt taas sitte loppuraskaudesta tekee mieli kaikkee herkkuja, karkkia jätskiä rahkaa jne... :) ja poika pitäis olla tulossa..ja maha ei näy takaa päin :)

Ekassa raskudessa 3 kuukautta pahoinvointia aamusta iltaan, maha valtavan kokonen, levis myös sivuille, painoa tuli 30 kg. Tyttö tuli. Nyt tokassa ei ole ollut pahoinvointia, maha pienempi ja ihan edessä, painoa tosin tullut nytkin jo 20 kg ja rv 32. Tyttö pitäisi olla taas tulossa...