Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Onko ne pesupähkinät ihan oikeita pähkinöitä? :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Oonko mä ihan väärässä, kun mulla on käsitys, että kun on pähkinälle allerginen, niin on joko maapähkinöille TAI sit muille pähkinöille?
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Oonko mä ihan väärässä, kun mulla on käsitys, että kun on pähkinälle allerginen, niin on joko maapähkinöille TAI sit muille pähkinöille?
Jaa, paha mennä sanoon, En oo oikeestaan koskan perehntynyt pähkinä allergiaan sen enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:Onko ne pesupähkinät ihan oikeita pähkinöitä? :ashamed:
On![]()
Mietittiin vaan jos anopille ja apelle veis kokeiltavaks noita, mutta appi on allerginen pähkinöille.
Vaikka tuskin niin hölmö olis että noita maistelin ja pystyy pähkinöitä käsitteleen mutta mutta...
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Oonko mä ihan väärässä, kun mulla on käsitys, että kun on pähkinälle allerginen, niin on joko maapähkinöille TAI sit muille pähkinöille?
Jaa, paha mennä sanoon, En oo oikeestaan koskan perehntynyt pähkinä allergiaan sen enempää.
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Oonko mä ihan väärässä, kun mulla on käsitys, että kun on pähkinälle allerginen, niin on joko maapähkinöille TAI sit muille pähkinöille?
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Oonko mä ihan väärässä, kun mulla on käsitys, että kun on pähkinälle allerginen, niin on joko maapähkinöille TAI sit muille pähkinöille?
Ku jostain luin että maapähkinä kuuluu itseasiassa herneiden sukuun, ja on siten jollain tapaa erilainen kuin muut pähkinät.. Tiiä sitte miten..
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:voiko noista johtua et jätkän atopia on pysyny tän talven aisoissa, oisko jouduttu neljästi tekee lumiukko rasvaus![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:Meillä pähkinäallergikko eikä oo tullu pesupähkinöistä mitään!
Ja hei, voiko noista johtua et jätkän atopia on pysyny tän talven aisoissa, oisko jouduttu neljästi tekee lumiukko rasvaus![]()