laihduttaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä mä välillä käytin pirtelöitä, eihän ne ruokaisia ole mutta sisältävät kaikki tarvittavat vitamiinit,hivenaineet jne. enkä kärsinyt heikosta olosta, päänsäryistä,nälästä jne.
Jotenkin oli helpompaa mennä päivä pirtelöillä kun laskeskella kaloreita ja valmistaa ruokia.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Kyllä mä välillä käytin pirtelöitä, eihän ne ruokaisia ole mutta sisältävät kaikki tarvittavat vitamiinit,hivenaineet jne. enkä kärsinyt heikosta olosta, päänsäryistä,nälästä jne.
Jotenkin oli helpompaa mennä päivä pirtelöillä kun laskeskella kaloreita ja valmistaa ruokia.

tippuiko paino

Alkuperäinen kirjoittaja heikku:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:

tippuiko paino

Tottakai kun kalorit pitää alhaalla. Pirtelöitä nautitaan 5 pussia päivässä ja kaloreita tulee muistaakseni kuutisen sataa eli kalorivaje on iso, matikaahan tuo painonpudotus vain on.
Olen nyt kivoissa mitoissa. Ajattelin kyllä ennen rantakelejä vielä nipistää 5kg olemalla pirtelöillä kolmisen viikkoa kaikki arkipäivät.

Yhteistyössä