Netrauta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hei,
minulle kävi kaupan kanssa todella huonosti. Sain täysin kolhitun tuotteen ja sitä ei voi asiakaspalvelun mukaan palauttaa, sillä heidän palautusoikeus koskee vain ehjiä tuotteita. En minä sitä ole ole rikkonut, vaan se tuotiin poissaollessani pihaan viallisena. Tuskin se auto olisi sitä mukanaan vienyt, vaikka olsin ollut kotona vastustamassa. Olen jättänyt vaikka kuinka monta yhtydenottoa, ei vastauksia.
Huomatkaa myös, että isompien ehjien tuotteiden palautus maksaa niin paljon, että jos tuote ei vastaa kuvausta niin sitä ei kannata palauttaa.
Minusta on käsittämätöntä, että Suomessa voi toimia tuollainen huijausfirma. En tiedä tekeekä poliisi tutkinnan, jos asiasta tekisi rikosilmoituksen.
Ei ole minun vikani se viallinen tuote, mutta sitä ei siis koske tuo 14 päivän palautusoikeus. Se oikeus menee, jos tuote on viallinen.
Tein toki asiassa kuluttajavalituksen, mutta ei sillä ole mitään muuta kuin ohjeellinen asema.

Ostin toukokuussa pojan ylioppilasjuhliin paviljonkikatoksen Netraudasta. Se oli virheellinen (puuttui ruuvinreiät parista osasta). Juhliin tuota ei saatu kasattua. Vielä tänä päivänäkään ei ole tullut oikeita osia (kulunut kolme kuukautta ja kesä on ohi) ja vielä koskaan tämä paviljonki ei ole ollut käytössä - vain osittain kasattu runko seisoo puutarhassa.

Toimitin moneen kertaan erilaisia selvityksiä ja kuvia (vaikka oli toimitettu jo aikaisemmin), mutta asiaa ei ole saatu kuntoon. Netraudan asiakaspalvelu pomputtaa vain tahallaan, ettei tarvitsisi mitään tehdä. Tästä on vaihdettu jo parikymmentä sähköpostia, mutta ei vain onnistu!

Paviljonki maksoi yli 500 € ja nyt näitä (tai vastaavia) myydään monessa paikassa jo yli 50 % alennuksella, mutta meillä ei ole tätä vieläkään. Luulisi, että tuolla rahalla saisi hyvän tuotteen, mutta ei. Tökeröä toimintaa Netraudalta. Surkeaa kiinalaista kamaa ja erittäin surkeaa asiakaspalvelua.

Suosittelen, että kukaan ei osta yleensäkään mitään Netraudasta! Sen verran asiakaspalvelu on törkeän huonoa. Itse asiassa surkein koskaan kokemani asiakaspalvelu, vaikka taloudessa ostetaan erittäin paljon verkkokaupoista ja muista kaupoista.

Ostin infra saunan joka meni rikki,takuuta oli jäljellä mutta koskaan en saanut sitä kuntoon.joka kuukausi soitin mutta mitään ei tapahtunut,olisi varmasti pitänyt viedä oikeuteen mutta ei vain ollut energiaa 1000euron laitteen vuoksi.

Itselläni hyviä kokemuksia kyseisestä yrityksestä. Myymälässä saa hyvää palvelua. Ainut miinus että saisi olla seurantakoodi tuotteelle, että osaisi ennustaa paremmin saapumisajankohdan. Myymälätkin ilmeisesti lähinnä näyttelytilaa sillä mukaan sieltä ei tunnu juuri tavaraa saavan.

Ihan ok, pari kertaa tilannut, mm ulkohuussin. Siitä kyllä tiedottivat että muutaman viikoon toimitus siirtyy, mutta ei haitannut juuri, kun rehellisesti ja ajoissa ilmoittivat. Saapui sitten sovitusti (myöhässä) ja kaikki ok. Todella asiakaspalveluhenkinen tavaran toimittajakin kuulemma, ei ollut posti, itse en ollut paikalla kun appiukko otti mökillä kuorman vastaan.

Verkkokaupan valikoimissa olevat tuotteet eivät ole välttämättä samoja kuin valmistajan normaalivalikoimassa, vaan myyvät kuluttajille härskisti kakkoslaadun kamaa.

Uusimmat

Yhteistyössä