pahinta mitä äiti voi lapselleen sanoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydänjää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
torilla kuultua viime kesänä (äiti sanoi noin vuoden vanhalle pojalleen):
"etkö sä saatanan äpärä voi pitää niitä vitun hanskoja kädessäs, häh?? Pitääks sunki vittu kaikki heitellä pitkin poikin, ihan yhtä vitun idiootti oot ku isäs!"
Teki pahaa kuunnella, ja todella säälitti pieni mies.. Kaverin tuttu se kyseinen äiti, kiitos luojan omaan ystäväpiiriini ei tuollaisia ihmisiä kuulu!

mä sanoin tossa perjantaina:

Jaaha AKKA ISTUU VAAN VAIKKA ................................!

Likka kattos hiukka hölmönä.

Hetken kuluttua sanoin........

Akka vois laittaa noi kaappiin............

taas likka katteli ihmeissään

emmääääääääääää

no sitte akka jää ilman ruokaa :D

sain apurin keittiöön :D

Olisi paljon parempi kun en olisi lapsia ikinä tehnytkään.
Olisi pitänyt jättää sut isälles (joka olisi tehnyt vaikka mitä pahaa mulle :'( )
Vertailla muihin sisaruksiin,sillain että olet huonompi kuin toiset.
Kehua kokoajan muiden lapsia ja saada lapsi tuntemaan olevansa huono,jos ei ole vaikka yhtä helppo lapsi kuin joku naapurin tyttö.

Alkuperäinen kirjoittaja Sydänjää:
Alkuperäinen kirjoittaja .....:
äiti sanoi noin vuoden vanhalle pojalleen:
"etkö sä saatanan äpärä voi pitää niitä vitun hanskoja kädessäs, häh?? Pitääks sunki vittu kaikki heitellä pitkin poikin, ihan yhtä vitun idiootti oot ku isäs!"

:'(

Ja itelläni sillä hetkellä pari kuukautta nuorempi lapsi rattaissa mukana... Kyllä tuli paha mieli sen pojan puolesta, en ikinä pystyisi edes suutuspäissäni sanomaan omalle lapselleni noin. :(

sen voin kyllä tunnustaa että oon muutaman kerran neitille sanonu kun on ollu kukkon kiukku päivä että haistappa huilu..ja nyt nukkumaan.. mutta ei ole tarvinnut vattihin ja muihin turvautua!eikä uhkailla..

Yhteistyössä