Paheniko teillä masennus lääkityksen aloituksen yhteydessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pelkään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pelkään

Vieras
Eli cipralexia popsin, viikko takana. Aivan kamala olo!! Olen voimaton, apaattinen, väsynyt. Mikään ei huvita ja lapsen kanssa vaikea olla, kun oma olo niin huono. Viime viikolla piti hälyttää mies töistä kotiin, kun en enää jaksanut lapsen kanssa, kun oli niin uupunut ja masentunut olo. Itketti vain ja pinnaa kiristi. tuntui että olisin halunut olla omassa rauhassa. Lääke määrätty masennukseen, mutta olo on kyllä vielä huonompi nyt, kuin ennen lääkitystä :( :(:(:(

Mulla sama tilanne, viikon olen syöny lääkkeitä ja vielä huonompi olo. Mut olen ymmärtäny et se saattaa tehä tämän, ja toivon että kohta ne alkaa vaikuttaa. Sano et 2-4 vkoa menee, enneks vaikuttaa.. Tsemppiä sulle!

Pahenee ja sitten sen pitäisi helpottaa. Melko tavallista. Jos olo ei helpota parin viikon-kuukauden jälkeen, niin sitten pitäisi lääkärille mainita. Ja myös voi lääkärilleen puhua, jos olo on täysin sietämätön ja itsemurha-ajatukset nousee voimakkaina pintaan. Voimia.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ekat 2 vkoa oli yhtä helvettiä, paljon pahempaa ku alumperin, sit alkoi helpottaa.

Mulla kans juuri näin. Nyt kolmen kuukauden jälkeen alkaa pikkuhiljaa olo välillä lähennellä normaalia. Mulla siis keskivaikea/vaikea masennus..

Citalopram, tai joku sellanen. Odotan todella vaikutusta, ihan kurja olo.. Ei jaksas hoitaa kotia, ei vauvaa, vois vaan nukkua. Paitsi et sit illalla ku sais käydä nukkumaan, ni ei saa unta kun ahdistaa.

Yhteistyössä