Tarvisin nyt hieman tzemppausta tän cipralexin kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Usko koetuksella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Usko koetuksella

Vieras
Eli perjantai aamusta asti olen tätä lääkettä syönyt. eka viikko pitäis mennä tällä 5mg:annostuksella, sitten 10mg.
Siis mie olen niin väsynyt että ei ajatuskaan kulje!! Makaisin vain ja torkkuisin koko ajan! Mieliala on paaaaaljon kurjempi kuin ennen cipralexia!! Mikään ei huvita pätkän vertaa, enkä kyllä mitään jaksaisi kun on niin voimaton olo!! Itseinho on vielä suurempi kuin ennen lääkitystä!
En jaksanut edes viedä lasta aamupäivällä ulos, vaan muumi filmejä tuijoteltiin koko aamupäivä. Muutenkin on sellainen "hötti" olo päässä, ei itketä eikä naurata, vähän sellainen pönttö jumissa fiilis :(
Kyllä on ollut jo mielessä että kamala jos jäänkin tällaiseksi, eikä tää lääke autakkaan...
Välillä tulee sellaisia pakokauhuisia ja pelottavia ajatuksia, ja silmissä tuntuu kuin maailama näyttäsi jotenkin vieraalta, ja sit pelästyn että hui jos sekoan lopullisesti.

Kai tää olo tästä vielä kohenee?!!!!

se voi olla ettei se sit käy sulle jos tulee pakokauhuajatuksia,semmoiset voi olla syy vaihtaa lääkeainetta..¨
varaa tälle viikolle vaik puhelinaika lääkärille. mulla oli vastaava lääke ja oli pahoinvointia 2vk ja masennus ´hieman paheni mut 2vk jälkeen oli parempi ja teho näkyi.

Yhteistyössä