Paha mieli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana taas jälleen-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana taas jälleen-

Vieras
Pitkän aikaa on ollut riitaa miehen kanssa, eikä ole ollut seksiä (yksinkertaisesti mua ei kiinnosta sen lähentymisyritykset ja "mieliksi" en anna). Sunnuntaina se oli humalassa kun tuli yöllä kotiin, olin jo nukkumassa. Mies kävi repimään mun housuja pois väkisin, tuli päälle makaamaan ja minä ihan kauhuissani huusin sitä pois päältäni enkä antanut ottaa housuja pois. Mies on haukkunut, töninyt ja läpsinyt, mielestäni ei todellakaan olisi ansainnut mitään seksiä, eikä sitä sitten saanukkaan.
Mulle tuli jälkeenpäin olo, että yrittikö se raiskata minut? Viime yönä näin untakin, että mies repii multa vaatteita pois ja ottaa väkisin, minä vain huuda ja huudan. :( Olisikohan se tehnyt sen, jos olisi mennyt tarpeeksi pitkälle?

No mutta se ei tehnyt sitä loppuun asti. Älä lietso pahaa mieltä itsellesi. Rankaise mieluummin miestäsi kuin itseäsi. Mokoman takia ei kannata mieltänsä pahoittaa. Voi kun saisit vain vaihdettua mokoman. Mullakin on ollut tollainen mies.. Ei todellakaan tehnyt mieli "antaa" moiselle inhotukselle.
Jos silti haluat pitää tuon elukan niin sen pitää lopettaa juominen vaikka kokonaan jos ei kerta kontrolli pysy. Sopii miettiä mille läpsiminen ja muksiminen ja muu tuntuu... Kun vielä isompi ja vahvempi ihminen tekee sen.

Kodin pitäisi olla 100% väkivaltavapaa alue.

www.nettiturvakoti.net
Käypä tuolta katsomassa. Vei loppuun saakka tai ei ni noin EI SAA TEHDÄ, eikä humala ole puolustus väkivallalle. Kaikenlainen läpsiminen ja töniminen sekä muukin nimittely ja alistaminen ON väkivaltaa. Hae apua!

Yhteistyössä