Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen isä:
niin välillä myös haaveilen että josko se minun elämäni mies odottaisi minua tuolla jossain =) mutta sitten taas tulee olo,etten minä enää ketään koskaan saa,ei kukaan halua minua kun on pieni lapsi...
Tuo ei ole totta. Ei ne lapset oikeita miehiä häiritse.
niin,kyllä se mies sitten todella välittää jos lapsi ei ole este.harmittaa jo valmiiksi kun tiedän että mies varmasti painelee baariin ja kiusakseni ottaa sieltä jonkun naisen mukaansa...
Baariinhan mies voi mennä, mutta ei sielläkään yleensä ole naisia jonoksi asti mukaan lähtemään, vaikka miehen puheissa niin kuulostaisikin. Taitaa olla oman naisen provosointia, kokeilee miten reagoit.
ei hän ole näin sanonut,mutta tiedän että niin kävisi.entisen naisensa kanssa päätyi asumuseroon,ja silloin meni pettämään
Voi kuule, kyllä meillä kaikilla voi olla menneisyydessä vaikka minkämoisia suhteita ja eroja. Mikä ei taas tarkoita sitä, että kaikki menee aina ja ikuisesti samalla tavalla.Meillä oli mies aika lailla kuvailemasi kaltainen esikon vauva-aikana, mutta kun lapsi kasvoi niin oli mieskin enemmän ihan omasta tahdostaan lapsen kanssa. Kuopuksen synnyttyä "osasi" jo heti alusta lähtien olla enemmän mukana jo vauva-aikana.
Elä ainakaan turhaa kanna menneiden suhteiden kaunoja omaan suhteeseenne. Omalla asennoitumisellasikin voit vaikuttaa niin moneen asiaan. Mieskin voi tuntea epävarmuutta?!