K
kolmen isä
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hae apua masennukseesi!:Jos olet niin väsynyt, ettet jaksa kavereita nähdä, olet sairas. Hae apua masennukseen ja lapselle hoitaja. Jospa miehesikin olisi kaskusteluhaluisempi, kun joku MUU hoitaisi vauvaa välillä, ja kävisitte vaikka lenkillä tai edes siellä kaupassa kahdestaan.
Kyseessä on muuten niin pieni vauva, että en puhuisi kasvattamisesta tai kiukuttelusta...
kyllä se on jo kasvattamista ettö on esim.joku säännöllisyys elämässä.kerrankin olin jo iltapuurot antanut ja yövaatteet laittanut (klo 20.00) niin mies rupesi laittamaan toppapukua päälle,he lähtevät kuulemma nyt kylään!!!oltiin juuri tapeltu siitä kun isä ei ole lapsensa kanssa...en usko olevani masentunut,vain uupunut.kun lähden pois kotoa olen kuin toinen ihminen,höpötän,nauran ja olen iloinen,mutta kun lähden takaisin kotiin,harmittaa kovasti että sinne tarvii taas palata,olemaan yksin
Säännöllisyyden tarvitseminen riippuu ihan persoonasta. Meillä tuo vanhin taitaisi tarvita enemmän säännöllisyyttä kuin me pystymme antamaan.