M
maassa
Vieras
minä ja mun paras ystävä ollaan oltu ystäviä monta vuotta. molemmilla perhe ja asutaan samassa kaupungissa. olen niin hyvä ystävä hänelle kuin pystyn,mutta ilmeisesti se ei riitä. kuulin taas kuinka mä en pidä yhteyttä jms. että mun vanhemmille kyllä jaksan mennä. syy nyt siihen on paljolti se että vanhempani haluavat nähdä lapsenlapsiaan usein ja hakevat aina meidät autollaan heille.ja mun isä jaksaa kovasti leikkiä lasten kanssa,joten minä saan huilata ja keskustella äitini kanssa. pitääkö mun tästä tuntea syyllisyyttä? laskea kuinka monta kertaa käyn vanhemmillani ja kuinka monta kertaa ystävälläni?ystäväni käy töissä joten arkena hän ei ehdi nähdä.minä taas pienimmäisen kanssa kotona ,ilman ajokorttia.
mulla tuli tosi paha mieli kun mä en tiedä mitä mä voin vielä tehdä,miksi en riitä
olen aina saatavilla,pidän yhteyttä tekstiviestein ja soitoin,näemme aina kun mahdollista. mä olen muutenkin henkisesti ollut pitkään niin lopussa ja pienet lapset,että nyt tuntuu taas tosi riittämättömälle
ystäväni oli laittanut mulle vk-loppuna viestin,suuttui kun en vastannut. mutta mulla on kännykkä rikki,palasina. en ole siis edes saanut koko viestiä.
mulla tuli tosi paha mieli kun mä en tiedä mitä mä voin vielä tehdä,miksi en riitä
ystäväni oli laittanut mulle vk-loppuna viestin,suuttui kun en vastannut. mutta mulla on kännykkä rikki,palasina. en ole siis edes saanut koko viestiä.