Mulla tullut eilen ravintolassa paha mieli:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mä edes tiedä???!!!! :/ Mun pitäs äidiltä kysyä kun hän tykkää käydä syömässä ravintoloissa erilaisten kansojen ruokaa,ehkä hän tietä jotain :/

Alkuperäinen kirjoittaja Neslihan:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja milanna:
MISSÄ??? :p
Yritin googlettaa, kun en muista ravintolan nimeä, mutta en löytänyt. Onkohan se lopettanut? :/

Bossa, Kauppiaskadulla. Ja tietääkseni edelleen voimissaan :)
Aika tuttu nimi,ehkä mä olin ollut ,mut en vaan kinnitänyt huomiotta että se on Brasilialainen ravintola

Alkuperäinen kirjoittaja kyökkipiika:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
hei, ketä enää oikeesti kiinnostaa noi sun kapakkajutut? sulla on kotona pieniä lapsia ja silti käyt 1-2 kertaa viikossa kapakassa?
hei sinä!Se oli mun toinen kerta kun mä on ollut jossain |O

miten mä muistelin et olit viime keskiviikkona ja edellisellä viikollakin....

Sullahan on nyt huonosti hoidettu tiimarivihko, vähän tarkkuutta peliin jos meinaat tulla päätä aukomaan..... :saint:

taitaa olla yhteinen harrastus toi juominen, profiilin kuvasta päätellen?

junalauta, mikäs palstapolliisi se sinä olet?? :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Bree:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
hei, ketä enää oikeesti kiinnostaa noi sun kapakkajutut? sulla on kotona pieniä lapsia ja silti käyt 1-2 kertaa viikossa kapakassa?
hei sinä!Se oli mun toinen kerta kun mä on ollut jossain |O

miten mä muistelin et olit viime keskiviikkona ja edellisellä viikollakin....

Sullahan on nyt huonosti hoidettu tiimarivihko, vähän tarkkuutta peliin jos meinaat tulla päätä aukomaan..... :saint:

taitaa olla yhteinen harrastus toi juominen, profiilin kuvasta päätellen?

junalauta, mikäs palstapolliisi se sinä olet?? :kieh:
nii... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja katse:
Mä olin nähnyt mun vanhoja kaveria ravintolassa ja he ovat alkoholisteja he juovat niin paljon mitään ei riitä heille,sit he kertoivat niin tyhmiä juttuja :ashamed: ja vain juomista,mä en edes juonut sen takia,koska tullut niin paha olo kun näin heitä! :ashamed: ei edes enää tekis mieli käydä ravintoloissa ja muuten sielä vain kaikki tujoitavat ja ovat tosi kännissä :/

Kovin pienestä sulle tulee paha mieli? Elämä ei ole tainnut vielä ennättää sinua koulia?No mutta älä mene enää ravintolaan niin ei tarvitse pahoittaa mieltään.
Tuohon asiaan voit vaikuttaa......
nii ehkä kovin pienestä asiasta,mut josjoku olisi nähnyt miten mun yks vanha koulu kaveri juo :o ehkä 20 paukkua kerrallaan,mä jopa sanoi hänelle osta joku paita miellummin itselle :/

Toi on ikävä kyllä ihan normaalia, mut ei se kenestäkään silti alkoholistia tee. Tuskin nää sun kaverit joka päivä juo.

Yhteistyössä