Mitä kummallisia kommentteja tai neuvoja olet saanut koskien ulkonäköäsi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm.. No jos oikein alan miettimään niin omituisia meikkausvinkkejä, rintoja on "kauhisteltu" isoiksi vaikka mulla ei ollut tuolloin c-kuppia kummempaa, on sanottu nälkäkurjeksi ja annettu ohjeita että "älä vain laihdu enempää" tai kysytty että "syötkö sä mitään?" kun olen ollut mitoissa 170/65.... kaikenlaista...

[QUOTE="vieras";26184546]Yleensä kauniille sanotaan, että hän on kaunis. Vähemmän viehättävälle keksitään joku yksityiskohta, olkoon vaikka iho tai silmät tai hymy tai joku vastaava, ja kehutaan sitä. Kaikki ne muut kenet mä olen nähnyt joille on sanottu samaa tuosta luustosta on yleensä olleet sellaisia vähemmän viehättäviä, persoonalliset, teräväpiirteiset, kulmikkaat, kirveellä veistetyt kasvot omaavat. Eli mä ainakin ajattelen sen niin, että se ei ole hyvä asia, että joku kehuu jotain luustoa.[/QUOTE]

Ok. Omasta mielestäni kaunis luusto = kaunis. Kaikista ruminta juuri sellainen muodoton pullanaama. Voimakas luusto / persoonallinen luusto voisi olla sitten tuota kirveellä veistettyä ja ehkä ei niin hyvällä tavalla silmiinpistävää. Toki sellainenkin mahdollisesti kaunista, mutta enempi juuri persoonallisen kaunista, ei klassisen kaunista.

Alkuperäinen kirjoittaja Tietenkin pitää;26179562:
Ei saa olla niin tyrkky narsisti että ei kestä kuulla omia virheitään, mene heppahullu palstalle kehumaan kilvan kuvia. :)

Eli jos sulle sanotaan että onpa sulla iso perse ja karsee iho,tukkaskin roikkuu kun rotanhäntä ja silmät killissä kun sialla pienenä,puhumattakaan noista sun järkyttävistä länkisääristä ja roikkuvista alleista,niin sä vaan nyökyttelet ja hymiset että "ihanaa,kiitos paljon,enpä oiskaan ite huomannu"?

Et taida olla ihan penaalin terävin kynä jos sun mielestä on ok laukoa päin näköä toiselle kaikki ominaisuudet joista ET pidä hänen ulkonäössään ja sanot sitä vielä rehellisyydeksi? Tiesitkö että pikkulapset puhuu joskus ohi suunsa kun heillä ei vielä tarvittavia sosiaalisia taitoja ole. Aikuiset ihmiset jotka on edes jotenkin yritetty kasvattaa,harvemmin suoltavat suustaan tuollaisia typeryyksiä joilla ei kenenkään hyvinvoinnin kannalta ole todellakaan mitään painoarvoa.

Sä oot varmaan niitä jotka täräyttävät kavereilleen että heidän kotinsa on ruma,mies on lihonut hirrrrrveesti ja että lapsellakin on näköjään vanhempiensa geenit kun hampaat ei mahdu kunnolla suuhun. Koirakin on ilmeisesti joku halpa piski ja auto nähnyt parhaat päivänsä. Mut siis niin ihanaa että sä oot vaan rehellinen ja annat rakentavaa palautetta miten nää ihmispolot osais muuttaa elämänsä oikeaan suuntaan. Miten sun kaverit selviäiskään ilman sua. (Onkohan niitä edes).

• Tykkää
Reactions: Tara74
Odotin esikoistani. Anoppi sanoi:
" Sinulta se ei ainakaan maito tule loppumaan, kun on niin isot rinnat."
Anoppi ei tiennyt, ettei rintojen koolla ole mitään merkitystä maidon tuottoon.

On sanottu että pukeudun liian hienosti, (naiset ja oikeasti on ollut vaan esim. siisti mekko päällä). On käsketty meikata enemmän ja värjätä hiukset. (Naiset taas, meikkaan päivisin vain kevyesti ja pidän luonnollisesta väristäni). On ihmetelty miten voin olla niin hoikka ja syödä niin paljon tai vastaavasti kehotettu muutama kilo tiputtamaan. (Naiset ja olen aina ollut normaalipainoinen). Ei olla uskottu, etten värjää hiuksiani. On haukuttu lyhyydestä ja aina on olleet muut naiset asialla.

Musta tuntuu että sellaisia arvostellaan, ketä on varaa arvostella. Eli ns. heitä parempia. Tai heitä, keillä on terve itsetunto ja tuovat sen julki. Jos on ulkoisesti vähän sellainen "ei hääppöinen" ja vielä muistaa hieman mollata itseään, ei varmasti saa kuulla mitään pahaa.

[QUOTE="hmm";26185569]Musta tuntuu että sellaisia arvostellaan, ketä on varaa arvostella. Eli ns. heitä parempia. Tai heitä, keillä on terve itsetunto ja tuovat sen julki. Jos on ulkoisesti vähän sellainen "ei hääppöinen" ja vielä muistaa hieman mollata itseään, ei varmasti saa kuulla mitään pahaa.[/QUOTE] En usko. Arvostelijat (ihmistyyppi) ovat valmiita arvostelemaan ketä tahansa.

Pikkusisko haukku aina läskiksi, sitten ku ite vähän pyöristy ni hiljeni. Oon ollu naisellisen muotonen sit kun tulin teini-ikään, en siis mikään läski vaan ihan normaalipainonen mut kurvikas oon ollut. Myös kun pikkusisko suuttu niin ihan pienestä pitäen haukkunu kaikkia (pääosin mua) lutkaks ja huoraks, tietämättä edes mitä ne tarkotti. Ja ihan lisäyksenä tohonkin ennen ku joku kommentoi jotain, ni mä en todellakaan oo ollu mikään huora/lutka, seurustelen mun ensirakkauden kanssa (oon 22) ja meillä on yks lapsi, toinen tulossa.. Kun aloin oottaa esikkoa ni yks tuttu sano et "No sulla varmaan näkyy raskaus nopeemmin siks ku Elisalla ku oot vähän pyöreempi." Voisko olla syynä siihen et olin sitä kaks kuukautta edellä???? Sama ihminen on aina kommentoinu kaikkea mussa, myös yrittäny aina kiinnittää mun miehen huomion itseensä ja käyttäny mun miehen vaatteita jos on jääny meijän kyläilyn jälkeen sinne.. Oon myös lyhyt, ni aina se jaksaa siitäki keksiä et ku oon niin pieni ja vitsailee siitä kaikkea pilkkaamismielessä.

"Ootko sä narkkari tai jotain kun olet noin laiha?" (mies kysyi)
"Sä olet kuin balettitanssija" (nainen huomautti)
"Miten sä voit olla noin lyhyt?" (koulukaveri, poika, sanoi)
"Ootko sä malli?" (ulkomaalinen mies kysyi)
"Sä olet yllättävän mukava ihminen vaikka olet noin kaunis, et ole yhtään ylpeä" (nainen sanoi)
"Oletko sä suomalainen? Kun olet tuollainen vaalea ja kaunis" (vanha äijä kysyi)

Yhteistyössä