V
Venakko Milanna
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:Alkuperäinen kirjoittaja milanna:Alkuperäinen kirjoittaja bumbah:Alkuperäinen kirjoittaja Alice:Mull oli joskus sama fiilis kavereiden juomatahdista, kun itsellä oli jo elämä rauhoittunut, perhe ja työ. Mut ovathan nuokin nyt hiljentäneet tahtia, tuskinpa sunkaan kaverit ihan juopoiksi jää, toivottavasti ainakaan, monilla se menovaihe vaan kestää pidempään, ja oikein rankemman kaavan mukaan.
mulla myös samoja mietteitä..mä en rehellisesti sanottuna jaksa enää kuunnella kun ei ne osaa puhua mistään muusta kun baareista,ryyppäämisestä ja kuka heräs kenenkin vierestä aamulla. Yhdellä ennen tosi läheisellä ystävällä on varsinkin mennyt ihan yli,ja kerran kertoi vakavissaan haluavansa kokeilla ekstaasia. Sillon tuli semmonen olo,että sen jos teet niin se on moro..mä ajatelen että minun ex kaverit ehkä myös jo kokeilivat jotain samanlaista :ashamed:
alkaa varmaan olla jo biletys siinä pisteessä ettei enää viina riitäkkäänmutta onneksi en ole kavereistani vastuussa,itse ovat elämäntapansa valinneet. harmittaa vaan kun eivät itse tajua kuinka säälittäviä ovat muiden silmissä. kulahtanut iho,sameat silmät,veltostunut kroppa ja vähemmän älykkäät jutut. En väitä että itse olisin täydellinen,mutta kun selvästi huomaa,että nää on vain ja ainoastaan juomisen aiheuttamia.