L
lonelymoon
Vieras
Tuntuu että mies on eläny jotain kaksoiselämää, valehdellut, ollut poissa öitä ja seonnut laittomuuksiin.
Nyt meni vielä läheisten ihmisten kanssa välit solmuun ku olivat vehkeilleet mun selän takana, ja täytyy kyllä sanoa että on todella loukkaantunut olo.
Mä en oikeesti ymmärrä miten jotkut näkee asiat niin että niihin on parasta sekaantua, ja kun asia koski meidän perhettä.
Kuulin tästä vehkeilystäkin sattumalta, eli aikeena ei ollut ilmeisesti kertoa.
Ja sit vaan selitystä hirveet kasat. Mä hajoon ihan kohta.. ei jaksa enempää. Joku masennus mua nyt vaivaa.. iso sellainen, huomenna lääkäriin niin saan päälleni jotain hermolomaa ku on niin paha olla.
Ongelmaa siis riittää,
Mies on paska, läheisten kanssa välit solmussa, raha-asiat päin helevettiä.
Raha-asioista en sinällään jaksa huolta kantaa ku niistä selviää aina.
Nyt meni vielä läheisten ihmisten kanssa välit solmuun ku olivat vehkeilleet mun selän takana, ja täytyy kyllä sanoa että on todella loukkaantunut olo.
Mä en oikeesti ymmärrä miten jotkut näkee asiat niin että niihin on parasta sekaantua, ja kun asia koski meidän perhettä.
Kuulin tästä vehkeilystäkin sattumalta, eli aikeena ei ollut ilmeisesti kertoa.
Ja sit vaan selitystä hirveet kasat. Mä hajoon ihan kohta.. ei jaksa enempää. Joku masennus mua nyt vaivaa.. iso sellainen, huomenna lääkäriin niin saan päälleni jotain hermolomaa ku on niin paha olla.
Ongelmaa siis riittää,
Mies on paska, läheisten kanssa välit solmussa, raha-asiat päin helevettiä.
Raha-asioista en sinällään jaksa huolta kantaa ku niistä selviää aina.