vieras
Aha. No hienosti hyppäsit kuitenkin mun pointin yli.Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Mä en ole missään vaiheessa puhunut erityisesti ap:sta, vaan äideistä yleensä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Totta. Heidän tapauksissa lapsen onkin parempi jossain muualla kuin kotona. Ap ei tietääkseni kärsi mielenterveysongelmista?Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Entä oletko sinä koskaan kuullut tai lukenut juttuja, minkälaisia asioita lapsille tapahtuu kotona? Heitä pahoinpidellään, laiminlyödään, jätetään heitteille jne. Onhan sekin fakta, että osa vanhemmista kärsii esim. mielenterveysongelmista.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oletko ikinä lukenut juttuja, mitä päiväkodeissa on nykyään sattunut? Lapsia karkailee, pakkosyötetään, kuristuu kiipeilytelineisiin jne. Onhan se faktaa, että hoitajia on useassa pk:ssa liian vähän lapsilukuun nähden, eikä mun mielestä tarvii hämmästellä yhtään, että joku ei lastaan halua päiväkotiin viedä!Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Yks mitä mä en käsitä. Kotiäidit, jotka eivät kuunaan veisi kullannuppujaan päiväkotiin, paasaa täällä suu vaahdossa päiväkotien kamaluudesta. Kertokaa, mistä te tiedätte miten hirveitä paikkoja ne ovat, jos omakohtaisia (omia tai lasten) ei ole. Pelkkiä kuvitelmia vain?
Eli sellaisten äitien, jotka kärsivät jonkinsorttisista mt-ongelmista, niin niiden lasten on parempi olla ehkä muualla kuin kotihoidossa.
Mutta noita pk:n tapaturmia kun sattuu varmasti myös sellaisten äitien lapsille, jotka ovat "terveitä".