Päiväkotilapsista tulee menestyjiä verrattuna kotona kasvatettuihin

Minä ajattelen tuon niin, että päiväkotilapset tutustuu ja elää siinä "julmassa maailmassa" pienestä pitäen, ja näin oppivat elämän realiteetit nopeammin, kuin kodin turvassa kasvaneet. Liekö sitten pahasti hakoteillä ajatuksineni, mutta tällainen tuli mieleen.
 
vieras
Nykyään menestyminen ja suorittaminen on keskeisintä. Ei sillä, omatkin lapset pk:ssa, mutta ei tuo ole mikään hieno tavoite. Tulla onnelliseksi, siinä on tavoitetta paljon enemmän.

 
öö
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Harmi kun en löytänyt netistä sitä artikkelia joka oli viikonlopun Ilta-Lehdessä, mutta faktaahan tuo taitaa olla =)
Niinpä, vuoropäiväkodissaki lapset saa olla ihan yöt myöten; pitkää päivää ja pitkää iltaa - onko se oma koti niin huono paikka?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Totta :) Pk-lapset pärjää!
Tää kakkonen menee ensi vuonna päiväkotiin,kun mä lähden opiskelemaan eli noin vuoden ikäisenä =)
mäkin ajattelin noin tän kakkosen kohalla että jatkan koulua "heti". mutta en kyllä raaskikaan viedä tuota pupusta vielä hoitoon :xmas:
vähän kyl pelottaa, että tuleeko tota koulua ikinä vietyä sitten loppuun :/ nooo, pitää vaan luottaa itteensä :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Totta :) Pk-lapset pärjää!
Tää kakkonen menee ensi vuonna päiväkotiin,kun mä lähden opiskelemaan eli noin vuoden ikäisenä =)
Helpommin ne sinne sopeutuukin mitä nuorempanan aloittaa. Kuopus aloitti 1,5v iässä ja vanhempi 3 vuotiaana ja vaikeampaa se tolle vanhemmalle oli. Kolmas muksu menee viimeistään 2v hoitoon. Voi olla että myös vuoden iässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Totta :) Pk-lapset pärjää!
Tää kakkonen menee ensi vuonna päiväkotiin,kun mä lähden opiskelemaan eli noin vuoden ikäisenä =)
mäkin ajattelin noin tän kakkosen kohalla että jatkan koulua "heti". mutta en kyllä raaskikaan viedä tuota pupusta vielä hoitoon :xmas:
vähän kyl pelottaa, että tuleeko tota koulua ikinä vietyä sitten loppuun :/ nooo, pitää vaan luottaa itteensä :D
Mun on pakko,koska siinä kestää aikansa saada se ammatti ja ikää on jo kohta 30v
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Totta :) Pk-lapset pärjää!
Tää kakkonen menee ensi vuonna päiväkotiin,kun mä lähden opiskelemaan eli noin vuoden ikäisenä =)
Jos pääset opiskelemaan, vai oletko jo saanut paikan?
Kyllä mä niin kovasti ens keväänä yritän hakea sinne,että pääsen =)
Minne olet ajatellut hakea?
 

Yhteistyössä