Vierass
[QUOTE="Vieras.";29681626]Lapsi tarvitsee lomaa ehdottomasti sen 2 vk ennen koulun alkua.
Lapselle in suuri muutos lähteä kouluun.
Matkaa koululle pitää harjoitelle viimeisten viikkojen aikana.
Otatte itse loman siihen aikaan.
Jos loma tämän takia evätään otat palkatonta.
Tässä pitää ajatella lasta eikä aina itseensä.[/QUOTE]
Mun mielipide on, että lapsi tarvitsee enemmän vanhempaa silloin, kun koulu alkaa kuin lomaa ennen koulun alkua. Ekat viikot koulussa ovat tosi sekavia. Vasta edellisenä päivänä tietää, milloin koulu alkaa seuraavana päivänä. Jos siis lomaa on vähän käytettävissä, niin mieluummin kannattaa ajoittaa loma koulun eka viikolle kuin ennen sitä, jos vain mahdollista. Koulumatkaa ehtii harjoitella vaikko koko kesän eli se ei ole mikään syy ajoittaa lomaa juuri ennen koulun alkua.
Lapselle in suuri muutos lähteä kouluun.
Matkaa koululle pitää harjoitelle viimeisten viikkojen aikana.
Otatte itse loman siihen aikaan.
Jos loma tämän takia evätään otat palkatonta.
Tässä pitää ajatella lasta eikä aina itseensä.[/QUOTE]
Mun mielipide on, että lapsi tarvitsee enemmän vanhempaa silloin, kun koulu alkaa kuin lomaa ennen koulun alkua. Ekat viikot koulussa ovat tosi sekavia. Vasta edellisenä päivänä tietää, milloin koulu alkaa seuraavana päivänä. Jos siis lomaa on vähän käytettävissä, niin mieluummin kannattaa ajoittaa loma koulun eka viikolle kuin ennen sitä, jos vain mahdollista. Koulumatkaa ehtii harjoitella vaikko koko kesän eli se ei ole mikään syy ajoittaa lomaa juuri ennen koulun alkua.