***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1


MÄ OON ELOSSA!

viime yönä mietin tosissani jossain vaiheessa että mä kuolen ihan varmasti...kahden aikaan aloin oksentamaan ja sitä jatkui tuohon puoleen päivään saakka tänään. Tunnin - puolen tunnin välein oksensin. Join vettä, ja oksensin sen pois, maitoa, oksennus, tuoremehua, oksennus. |O |O |O |O

Mut nyt näyttää onneks siltä et se on ohi! =) Oksennustauti rv 30+ ei oo kamalan kiva juttu. En suosittele kellekään... :x

Vauva oli ihan stressissä koko yön! Aina kun oksensin se verti hirmuiset tsembalot masussa... voi parkaa. :(

Topiuva EM ja stressaantunut Dodoliina 30+5
 
wannabemama toivotaan ettei täti kurvaa kylään ja nega muuttuu plussaksi :)
EM voi kääk! meillä oli kanssa muutama viikko takaperin se oksutauti ja se on ihan kaamee.. toivottavasti toivut pian.. :hug:
hilipatuinen höh :hug:
 
Yök, vatsatauti ei kyllä houkuttelisi tässä vaiheessa. Sairastin reilu vuos sitten sellaisen vatsataudin, et päädyin lopulta päksiin lepäilemään, en muistele hyvällä.

Wannabemamalla on kyllä jännät paikat, plussatuulia puhallan.

EM:lle piti vastata tosta lasketusta ajasta. Listassa on vanha aika, se muutettiin np-ultran jälkeen, eli on siis 8.5. Itse lasken kuitenkin sen mukaan, et se ois tavallaan 10.5, kun alusta saakka laskin niitä viikkoja sunnuntain mukaan. Sekavaa..

Kerttu ja nakki 31+0 (oikeasti olisi siis 31+2)
 
MAANANTAI 9.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Hilipatuinen.......kp 2/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 6/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 7/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 18/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 25/25-35...................1. haaveissa.......
krokohopss.......kp 30/36................yk3...1.haavaissa....Lahti
wannabemama.kp 40/32.............yk4......1.haaveissa......Lahti



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
mirka1, tyttö, 26.2.09 klo 3.45
[color]
 
mymmis kiitos tiedosta... =)

mirkalta odottelen kovasti tarkempia kuulumisia...

patulle iso hö... :ashamed: :(

toukokuussa
onkin sitten monta vauvaa tulossa, en mäkään ollut sitä hoksannut.. vappuvauvoja.. :D majailette sitten samassa huoneessa kaikki siellä.. tai niin humu ei tietenkään täällä synnytä.. tosin mä en juurikaan tavannut toisia äitejä synnärillä, kun olin yksin huoneessa, oma vessa ja suihku ja huone oli käytävän eka, ja sit kun olin vielä "eristyksessä" sen pari päivää...ja ne äidit joita käytävillä näin niin kaksi puhui venäjää ja yksi oli muslimi, joka ei ilmeisesti kovastikaan suomea puhunut.. eli vaik olisi yhtäaikaa ollut joku tuttu siel en olisi sitä välttis tiennyt... jeps.. prinsessa nukkuu, saisi heräillä et päästään ulos.. meilläkin sitten tulee neidille huomenna ikää 1 kuukausi, aika menee aikasta nopiaan.. :)
 
jennuli mä söin saman annoksen :eek: eikä mulle tullut mitään, toivottavasti ei ollut ruokamyrkytys..
kerttu haluatko että LA muutetaan listaan?

( . ) olipas kiva herätä Siirin jytkeeseen kolmelta, eikä meinannut uni tulla enää millään.. sain sitten kuitenkin onneks nukuttua puol ysiin kun mies vei pojat aamulla hoitoon niin ei tarvinnut niiden kanssa herätä sentään seittemältä..
nyt olisi oikein ihana koti mahdollisesti Dorikselle, toivottavasti tärppää, tänään pitäs tulla tietoa.. naapurin koira oli samaan aikaan aamupissalla meidän kanssa ja Doris veti mut kumoon, onneks kuitenkin sain kaaduttua vain polvilleni, mut mä ihan kohta köytän itteni sohvan nurkkaan kypärä päässä enkä liiku minnekään.. musta on tullut ihan sairaan kömpelö, kompuroin meinaan melkein itekseni sinne maahan äsken, koira vaan vähän avitti |O

umayya + Siiri 26+0 POKS! koetan ottaa masukuvan poksujen kunniaksi jossain vaiheessa..
 
jennuli tosiaan 1kk jo :eek: kamala miten aika menee nopeeta :) meidän esikoinen on vappuvauva, siis syntynyt vappuaattona joten se on ihan hyvä aika syntyä :heart: ja synnärillä kyllä on niin omissa maailmoissa ettei siellä kaameesti muita huomaa jos viel yksin on huoneessa.. olitko 63 puolella? mä vietin viimeks siinä 1 huoneessa aikaa pari viikkoa seurannassa ennen synnytystä.. ihanan iso huone kokonaan itsellä :saint:
 
moikka! :wave:

En mä usko että se oli ruokamyrkytys, mun puoliso on niin paljon tekemisissä lasten kanssa että sieltä se niitä tauteja kotiin raahaa... :whistle: tähän mennessä ne ei oo muhun tarttunu vaikka siippa onkin sairastanut mutta nyt kävi näin. huh.

kerttu :D Aijaa.. sithän meil onkin melkein samaan aikaan vauvat tulossa!

Umayya sun ehkä pitää kääriä ittes johonki kuplamuoviin loppuraskauden ajaks... ;)

(.) Vähän vielä heikottaa täällä joten taidan mennä pötköttämään. Koko kroppa on ihan jumissa sen makaamisen ja oksentamisen jäljiltä. huh...

EM ja Dodoliina 30+6 :heart:
 
em toipumisia!!

mä olin huoneessa 13... ja niin kumpihan se osasto nyt olikaan???? siis kun ne on yhdistetty... olin kuitenkin sillä käytävällä jossa oli pelkkiä synnyttäneitä, ei naistentautien puolella,eka huone kun osastolle tultiin, ennen hoitsujen toimistoja. perhehuonehan se on ollut, mutta mikäs siellä oli majaillessa, ei ollut ahdasta ja oli telkat ja kaikki, mitä en katsonut kuitenkaan... :)
 
heips...pitkästä aikaa
täti tuli jo kp 28 eli nyt mennään kp3. kierto siis 28-36... huoh..
onnea paljon kaikille ja jaksamisia...mie tipun nyt tjot listalle...joten kp:tä ei tarvitse päivittää..taustajoukkoihin vaan :D
kevään jatkoa, pyörin taustalla lukemassa kuitenkin, kun sen aika on ryhdyn kirjoittelemaan.

:flower: :flower: :flower:
 
TIISTAI 10.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Hilipatuinen.......kp 3/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 7/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 8/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 19/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 26/25-35...................1. haaveissa.......
wannabemama.kp 41/32.............yk4......1.haaveissa......Lahti



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45
[color]
 
em toi on niin hyvä idea että harkitsen vakavasti :D mä en ilmeisesti ole luotu kävelemään kahdella jalalla :saint:
jennuli eli sinä oot ollut 64 puolella, vaikkain ovat samaa osastoo niin helpompi puhuu 63 ja 64 =) mä oon aina ollu siel 63 puolella..
kroko laitoin sinut tuonne ihan kunnolla taustalle, mut jos haluat listalle roikuskelemaan niin sinne pääset kyllä takasin, kerrohan miten haluat.

parin tunnin päästä tulee sitten dorikselle katsoja ja aika varmasti koiruus heidän mukaansa lähtee, ovat lupaavan kuuloinen perhe ja mikä tärkeintä pääsee ainoaksi koiraksi. toivottavasti kemiat kohtaavat ja pääsemme yhteisymmärrykseen asioista, suru silmässä silti, on se rakas oma höpönassu ja ikinä en olis halunnut siitä luopua :'( mutta lapset on mulle tärkeämpiä kuitenkin. vien pojat vaarille hoitoon kun on niin kova paikka ettei tu mitään jos joutuu sitten itkua pidättelemään, saan rauhassa tirauttaa kunnon itkut ja sitten haen pojat kotiin..

umayya + siiri 26+1
 
Umayya toivottavasti koiruli saa hyvän kodin! Varmasti tekee tiukkaa luopua siitä. :hug:

Kovasti odotan kuulumisia Mirkasta ja pienestä tytöstä!! Mitenköhän siellä jaksellaan? :attn: :attn: :)

(.) Viime yönä vaivasi liitoskivut... auh. lantio ja ristiselkä tulessa puolen yötä. Ja nyt vauva on keksinyt että äitiä on kivaa monotella kohdunsuulle keskellä yötä ja myllätä oikein kunnolla... sillä meni selvästi hyvät rytmit sekasin siitä oksennusyöstä.

EM ja Dodoliina 31+0 POKSIS! :heart:
 
heipparallaa hetkeen! Tänne ei mitään ihmeitä, kovasti kevättä odottelen :) ei olis enää tarvinu tota lunta sataa :kieh:

Tätiä odottelen ja jos sen jälkeen sit sen ehkäisyn jättäis ja alkais tositoimiin :heart: kuinkas jemppi teillä, joko on yritys alkanu? :)

mirkalle suuren suuret onnittelut tytöstä :heart: onneks kaikki meni loppujen lopuks hyvin!

ja :hug: kaikille sitä tarvitseville!
 
umayya minkäsrotuisia koiria teillä olikaan? Tosi ikäviä noi koirien yhteenotot, ja varsinki sit ku asiat menee niin huonosti että joutuu luopumaan toisesta :( mutta toivottavasti koiruus saa hyvä kodin, ja vaikka tuntuu vaikealta, niin se kuitenkin tossa tilanteessa taitaa olla paras ratkaisu! :hug:
 
bellaa tää nuorempi joka nyt siis lähti uuteen kotiin noin tunti sitten oli dobermann ja vanhempi on sakun ja rotikan sekoitus. hyvä koti tuntui olevan tiedossa, järki päässä ihisiltä vaikuttivat ja olivat todella perehtyneitä rotuun ja muutenkin olivat niin innoissaan toista tulossa hakemaan. koirakin otti heti hyvin kontaktin ja tuntui mielellään lähtevän mukaan autoon. ikävä on nyt jo kova :'( mut onneksi tiedän että se ajan kanssa helpottaa..

em kiitos.
 
Voi surku umayya meilläkin on kaksi kissaa ja jos pitäisi niistä luopua niin kyllä
sydän särkyisi!

Tänne ei kuulu mitään uutta, aloin just leikkaamaan tilkkuja jos sais aikaseksi
ommeltua peiton kaverin vauvalle jota odotetaan syntyväksi syyskuussa.
Voi meinaan mut tuntien olla aika pitkä projekti yksi vauvan peitto,
ensin saan inspiraation ja teen kovasti ja sit voi olla et menee pari kuukautta etten saa
mitään aikaan :LOL:
 
KESKIVIIKKO 11.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Hilipatuinen.......kp 4/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 8/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 9/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 20/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 27/25-35...................1. haaveissa.......
wannabemama.kp 42/32.............yk4......1.haaveissa......Lahti



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3,2kg, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45
[color]
 
joo, siis menkathan sieltä viimein tuli eli tänään kp 3/31-39 ja yk 5. Varmaankin oli ovuloimaton kierto tällä kertaa, koska ihmettelin jossain vaiheessa , kun ei oikein lämmöt nousseet mihinkään... no ei kun uudestaan yrittämään...

Täytyy kai hankkia muutakin elämää, jos tässä kauan kestää =)
 

Yhteistyössä