***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

Heippa!

Mä oon ehdottomasti mukana syömingeissä. Mä ehdotan Santa Feetä, eikä missään nimessä
Amarillo. Se on huonompi ja kalliimpi kun santis. Klo 16 ois hyvä niin voisin sit olla vaikka 15 töissä.

Rakenneutra takana. Kaikki hyvin. Painoi 311g. Oli niin vilkas tapaus että ei saatu kunnon kuvia. Yhdessä kuvassa näkyy vaan jalkapohja :) Laskettuaika ois ton mukaan 4.8, mutta päivä sinne tai tänne. Kohtalaisen vahva veikkaus on sukupuolestakin.
Eilen neuvolassakaan ei meinattu (opiskelija tosin) saada sydänääniä kuuluviin. Potkut kuitenkin kuulu. Ja löyty se sykekin sieltä. Sielläkin sanoivat vauvan olevan vilkas.

Mansikkatee ja Hippuli 20+1
Hui ollaan jo puolessa välissä, meneepä aika nopeesti.
 
Ainakin näillä näkymin mäkin voisin olla mukana syömingeissä :wave:

Mulle kävis alustavasti sekä klo 15 että 16. Santtis käy mainiosti. Siellä on iiihana ruoka ;) ...ja on muuten asiallinen myös hinnaltaan!
 
EM Meidän sisko hieroo lahdessa, tiedät varmaan tapauksen, kysy siltä.

Täällä on ollut tosi kiireistä häiden järjestelyjen kanssa. Vajaa kaks viikkoa juhliin ja vielä on aika paljon hommaa jäljellä. Tänään oli rakenneultra ja kaikki oli hyvin, piti vaan jalat niin visusti ristissä ettei sit saatu tietää kumpi on tulossa.
 
Paikkana Lahti ja SANTA FE'

Ketkä messissä?

ElinaMaria, jos ei oo jakautumassa
Mymmis bileissä, tottakai
umayyakin saapuu paikalle
Mansikkatee mahoineen tulossa
Jemppi alustavasti ilmoittautuu
Jekkulikin löytää paikan
Humun toivomme saapuvan yhtenä kipaleena
Jennuli tulee yksin tai kaksin
Patulla on kevättä rinnassa :D
Jeppis on mukana
kerttu, jos ei oo jakautunut ja pystyy vyörymään paikalle B)

 
Hohhoijaa täälä valvottu viimeset pari tuntia, sen verran tuntuvia supistuksia tai jotai, että niihin heräsin ja joiduin jo hyvinkäällekin soittamaan. Tosi rauhottavaa kun täti siellä puhelimen toisessa päässä sanoo, että ei se kyllä vielä 30+1 saisi syntyä...No sen kehoituksesta nyt otin panadolia naamariin ja koitan mennä kohta nukkumaan. Vauvakin liikkuu ihan kunnolla eikä mitään vuotoja ole, joten täytyy vaan nyt taas levätä.Kaipa nämä tästä. Taitaa kyllä tämän viikon työnteot olla tässä. En uskalla huomenna kyllä töihin lähteä ja muutenkin tuntuu, että en kyllä töissä pysty 17.4 saakka olemaan. Onneksi perjantaina taas neuvola. Huh tulihan kirjotettua =)
Mymmis ja HilppaJoo lähden heti kahville, kun vaan ajankohdasta sovitaan!! Ja syömään lähden kanssa 3.5 paikalla ei niin väliä.
 
KESKIVIIKKO 18.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


wannabemama.kp 10/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 11/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 15/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 16/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 27/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 34/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
joo, santtista kannatan minäkin, kun en oo siellä käynyt niin odotan :p kun kaikki kehuvat.

hitsi, eilen lähti paikka hampaasta, ja nyt yritän saaha aikaa mut varattua on, toivottavasti saan sen ajan täksi päiväksi kun muuten mulle tulee paniikki kun en saa kokista juoda :eek: :eek: :eek:

umayya + siiri 27+2
 
Humu otahan rauhallisesti siellä! :hug: Toivotaan että menee supistukset ohi!!

Umayya toivottavasti saat ajan hampilääkäriin pian.

Minttuli joo, täytyypä ottaa yhteyttä... :) Onnea hienoista rakenneultrakuulumisista!! :flower:

Mansikkateelle myös onnea hienoista ultrauutisista!!! :hug: :flower:

Täällä taas herätty tuskaisaan iskiaskipuun... murrrrh!! |O |O |O Käänsin sängyssä kylkeä ja tuntui kuin joku olisi puukon iskenyt selkään. :( KAKKA!!! Tää on niin rasittavaa. Pitäis tänään hoidella kaikkia asioitakin... puuuh. :| No, ei auta kun lähteä köpöttelemään. :ashamed:

EM ja Dodoliina 32+1 :heart:
 
Humu Nyt tosiaan otat rauhallisesti eikä töihin ole asiaa :hug:

EM Jaksamista tuon kipuilun kanssa! On se viheliäs kaveri :hug:


).( Mä ootan jo ihan innoissani toukokuuta. Silloin ollaan päätetty, että vauva saa tulla. VIHDOIN! On tätä jo odotettukin! :) Sit vaan alkaa se piinaava jännitys aina menkkojen aikaan :LOL:
 
Humu ja EM jaksamisia teille :hug:

Jemppi täällä kans odotetaan kevättä enemmän kun yleensä ;)

itseasiassa me ollaan nyt sit jo jätetty ehkäisy pois!! =) ei maltettu odottaa. Alkuun nyt ilman mitään stressiä, tulee jos on tullakseen. Mut sit parin kierron jälkeen kyllä aletaan todella syynäämään otollisia päiviä =) hassuinta oli, kun mitään ei oltu miehen kans sovittu poisjättämisestä, ja sit yhdellä kertaa ei sen toimesta ehkäsyä laitettu, niin siitä asti sitten menty ilman :D taitaa toi miekkonenkin vähän kuumeilla :heart:

Eli meille vois kans nyt sit ilmeisesti päivittää yk1, tätiä täällä kyllä nyt odottelen, kun jo kp34 mennään :/
 
MymmisKoitan ottaa rauhallisesti, enkä jakaudu ennen toukokuuta :whistle: Ainakaan jos musta on kiinni:)Nyt ollut jo paljon parempi kun yöllä.Ihan koomassa tosin olen kun en juuri nukkunut.Onneksi kotona on nyt rauhallista, puolisko otti kaksi koirista mukaan mökille ja oon kotona nyt kahdestaan meiän 8v dobberin kanssa. Otti äsken kauheet hikarit kun posti kanto vähän isompia paketteja meille sisään. Huusi kun syötävä portin takana. Selitä sitte postisedälle, että ei se oikeesti vihanen ole:) Kun kysy, että taitaa olla aika äkänen kaveri....

Ainiin tänään saikkua hakiessa tarkastivat samalla kohdunsuun tilanteen ja se oli vielä onneksi tiukasti kiinni. Antoi kyllä vaan tämän ja huomisen saikkua :eek: .Perjantaina aamulla neuvola. Täytyy kattoa tilanne sillon.

Mitähän vielä unohdin kommentoida? Bellaalle onnea yrityksen aloituksesta ja EM:lle jaksamisia selän kanssa.
 
TORSTAI 19.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


wannabemama.kp 11/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 12/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 16/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 17/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 28/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 35/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
mymmis täällä ollaan...

selkävaivaisena. :'( Iskias on ollu pari päivää tosi pahana. :( Jos ei helpota pian niin menen osteopaatille tai kiropraktikolle tai johonkin. Masentaa, kiukuttaa, itkettää. Mitään ei pysty tekemään kun sattuu ja oon vielä yksin kotona kun puoliso on tän viikon hämeenlinnassa. Tulee käymään viikonloppuna kotiin mut maanantaina menee taas. :( on kurjaa olla yksin kotona ja selkävammaisena... :ashamed:

 
Humu ota ihan rauhallisesti vaan :)
Syömässä ollaan mukana :D

jaaa... Mitäs vielä :D mä sain uuden läppärin millä on nyt sitte hyvä surffata kaksplussalla :D Muuten ei kuulu mitään ihmeellistä. Mieli on iloinen kun tulee kevät :D

Patu joka lähtee nukuttamaan poikaa :D
 
Heissan! Pitkästä aikaa jaksoin istahtaa koneelle! Kiva oli lukea teidän kuulumisia :heart:

em; vitsi, sä olet nyt melkein yhtä pitkällä, kun mä olin silloin kun meidän prinsessa syntyi! Mua harmittaa suunnattomasti, etten päässyt kokemaan raskautta loppuun asti (tiedän kyllä kokemuksesta, että ei se juhlaa ole, mutta silti)!
jennulille:eek:len kateellinen normaalista alatiesynnytyksestä (tiedän kyllä kokemuksesta, että ei se juhlaa ole, mutta silti)!
Ja kaikille muille; plussanneet, ihanaa odotusaikaa ja kuumeilevat, tärppionnea!

Ja vielä em; kyselit hierojaa joka hieroo raskaana olevia; voin suositella Sirkka Sopasta, työskentelee kotonaan Ahtialassa. Puhelinluettelosta löytyy numero.

Meidän kuulumisia; vauveli voi hyvin, painoa JO 2050g ja vointi tasaisen hyvä. Syömistä harjoitellaan edelleen. Olen toiveissa, että ensi viikolla päästään kotiin jos ei mitään takapakkia tule. Ihanan temperamenttinen tyttö :D
 
PERJANTAI 20.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


wannabemama.kp 12/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 13/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 17/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 18/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 29/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 36/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
mirka kiva kuulla sinustakin taas :) hienoa että kaikki sujuu mallikkaasti, toivottavasti saatte tytön pian kotiin :)
ultrista piti jo viimeksi onnitella, on aina yhtä ihanaa kuulla niitä ihania ultrakuulumisia! :heart:
bellaa onnea yrityksen aloittamiselle
:heart:
ja jempilläkin se ihan kohta edessä :heart:
täällä hammas saatiin paikattua ja en joutunut olemaan liian kauan ilman kokista :p maanantaina olis sitten ultra polilla taas, jokohan olis siiri kääntynyt oikeen päin ja pysyiskin niin, jostain syystä mulla on nyt kaamee pelko ettei käänny ja joudun sectioon, miksköhän mä sitä pelkään, en osaa kyllä sanoa.
eilen supisteli taas aika lailla, ja tänäänkin tuntuu taas tulevan kun siivousta tässä hommaillut aamun, en oikeen tiiä mitä näistä pitäis ajatella, jotenkin tuntuu turhalle soitella polillekaan vaikka välillä on aika tujuja suppareita, ja ihme menkkajomottelua on pitkin selkää ja mahaa vähän väliä.. en tiiä sitten..
ja niin, em:lle paljon tsemppiä niiden kipujen kanssa, ihan kaameeta, mullakin on mut ei vielä nuin pahana. toivottavasti keksit jonkun avun niihin! :hug:

umayya + siiri 27+4
 
Moikka moi!

Mä oon ollu pitkään pimennossa ku meidän kotikone ei oo viikkoon päästäny mua kaksplussan sivuille!! Raivostuttavaa! :headwall: Nyt anopin koneelta kirjottelen.
Mä lähden mukaan syömään!!!
 
LAUANTAI 21.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


wannabemama.kp 13/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 14/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 18/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 19/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 30/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 37/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
Mirka Kiva, että kävit kertomassa kuulumisia! Ihana kuulla, että tyttö kasvaa noin hyvin :)

umayya Onneks sait sen hammasasian pois päiväjärjestyksestä ;) Koita jaksaa niiden suppareiden kanssa ja yritä levätä! Ehdottomasti kannattaa soittaa synnärille jos ei helpota :hug:
 
Elinallejaksamisia sen selän kanssa. Täällä kaikki ihan ok, nukkuminen sen verran huonoa että taidan jo kohta mennä yrittämään. Lupasin niitä neuvola kuulumisia laittaa:

20.3.Perjantai
rv30+3
Paino 58.3
RR 114/64
Kohdunp.kork. 27
Tarjonta RT
Syke 150
liikkeet ++


Yhteen ultraan vielä päästään joskus 34-36 viikolla. Haluavat tarkistaa tarjonnan, koska ite tulin peppu edellä maailmaan. Sanoivat että tuokin olisi periytyvää?

Mutta nyt ei enää pysy hereillä..

Mymmis ja Hilppakoska me sinne kahville mennään?
 

Yhteistyössä