***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

SUNNUNTAI 22.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


wannabemama.kp 14/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 15/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 19/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 20/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 31/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 38/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]


 
ElinaMaria onkos sulle tullut vielä sitä päätöstä kelalta? Kiinnostaa tietää, et saitko läpi sen, että ne tulot katsottaisiin sen viime kevään mukaan.

Jos oon vielä yhes koos ni voisin kanssa tulla syömään, oon kyllä aika valas silloin. Nyt on välillä alkanut toiselta puolelta issiasta särkemään, ei kuitenkaan pahasti. Mä luulen, et ElinaMarialla se vauvan perätila tekee ne kovat kivut. Meillä ollaan tiukasti raivotarjonnassa ja käpistellään lonkkaluita.

Mentiin miehen kanssa torstaina naimisiin, nyt pitää totutella uuteen nimeen. Vähän ollaan mietitty, että sitten ristiäisissä voitaisiin samalla meidät vielä "kirkkovihkiä" niin läheiset pääsevät osallisiksi asiaan.

Kiva ilma taas ulkona, toivottavasti kohta alkaa jo lämpiämään.

Kerttu ja nakki 33+0
 
OI! ONNEA KERTTU rouviintumisesta!! :heart: :heart:

ja kysymykseesi vastaisin että ei ole vielä tullut, mutta ens viikolla pitäis päätös tulla. Toivon että menis läpi... :whistle:

Selkä kipeä edelleen mut en jaksa sitä enää märehtiä. Se on vaan kestettävä sen kans. :/
Huomenna olis neuvola, katotaan mitä sanotaan tuosta vauvan asennosta. Ihmeellisiä "sähköiskuja" on tullut nivusiin ja siitä säteilee jalkoihin, luulen että vauva painaa/potkii jotain hermoja tuolla. Onko kellään kokemusta vastaavasta?

EM ja Dodoliina 32+5 :heart:
 
Paljon onnea Kertulle rouviintumisesta :flower: :hug:

Täällä on kovin hiljasta ollu viime päivät, kaikki taitaa olla nauttimassa kivoista, aurinkoisista ilmoista. Tai no tänään päivä ollut aika harmaa, mutta viikonloppuna oli upeet ilmat! =)

).( itellä näköjään kierto pitkittyy koko ajan vaan :/. Kp 39 tänään, eikä tuntemuksia mihinkään suuntaan. Viikonloppuna olis tarkotus huristella Himokselle mökkeilemään, ja taitaa siellä muutama minttukaakao maistua :D ..joten testailla täytyy ennen sitä. Eipä se kyllä haittais vaikka se täti ei sieltä enään tuliskaan.. :heart: ;)
 
MAANANTAI 23.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


wannabemama.kp 15/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 16/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 20/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 21/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 32/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 39/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
heipsan!
me ollaan touhuttu remonttitarpeiden hankinnan kanssa ja autokaupoilla tuli kanssa viikonloppuna pyörähdettyä kun kohta se auto on pakko vaihtaa tila sellaiseen, kun nyt vaan löytyy sopiva..
tänään käyty polilla sitten kontrollissa ja terveiset seuraavanlaiset:
rv 28+0
RR 133/73
prot +
painoarvio 1300g (keskikäyrällä )
RT (vihdoinkin, kunhan pysyykin)
syke + (UÄ )
liikkeet ++
seuraava aika sinne 20.4. eli rv 32
alakertaan ei kurkkinut, siitä hieman pettynyt mutten alkanut patistellakaan, olis ollut vaan kiva tietää onko nuo supparit mitään saaneet aikaseks. sanoi että jos eivät ala helpottaan niin sitten tarttee bakteeriviljely tehä pissasta ettei vaan ole tulehdusta.

sitten muihin asioihin:
kerttu onnea rouviintumisesta :flower:
bellaa toivotaan että se täti ei eksyisi sinne teille ++++++ :whistle:
jos jotain unohdin, älkää loukkaantuko, tää on tätä kun kerkee äkkiä vaan lukeen kuulumisia eikä aina aikaa ole kommentoida niin sitten unohtuu :ashamed:

eli umayya + siiri 28+0 (kävinpä vihdoin muuten shoppaamassa vauvalle vaaleanpunaisen yökkärin ja kotiutumismyssyn :heart: )
 
Neuvolaterkut:

rv 32+6
RR: 115/73
Sf-mitta: 30
syke: 140
liikkeet: ++
Tarjonta: RT !!!

ainiin ja paino!! se oli pudonnu edellisetä puoli kiloa!!
paino: 66,8 kg

Mä oon ihan keskikäyrän nainen. :LOL:

Vihdoin neiti oli suvainnut kääntyä pää alaspäin - tosin se oli edelleen ihmeellisessä kippurassa eikä todellakaan oo lukinnut päätään tuonne alas. :) Ja terkka sanoi että siellä on hyvin lapsivettä ja vauva ei ole mikään jättiläinen (no se on kiva ) että se ehtii vielä pyöriä ja muljahdella miten haluaa siellä. :) Ultrataan kuitenkin lääkärillä rv 36 koska tää on niin liikkuva tapaus... :p

bellaa voi jee.... plussatuulia sinne!!! +++++++++++ :whistle:

Umayya seuraavalla kerralla sun täytyy vaatia että tarkastavat alakerran tilanteen... Onhan se hyvä varmistaa ettei sieltä vielä olla tulossa!!

EM & D 32+6 :heart:
 
Onnea kerttu! :flower: :flower:
Bellalle kovasti toivotaan plussaa!!! Ilmotat sitten heti kun oot testaillu!! =)

Mä oon superonnellinen ku sain tänään koulun päätökseen ja valmistuin!!! =)
Ja kuumeiluista sen verran et nyt on ollu sellanen kierto ettei oo ollu mitään oireita,
yleensä tunnistan oviksen ni nyt ei oo tuntunu yhtään mitään et tiedä häntä onko
jääny kokonaan väliin vai enkö vaan oo kiinnittäny huomiota ku oon touhunnu niin kovasti koulu- ja työjuttujen kimpussa. Toivotaan niin et ois edes pienen pieni mahdollisuus...
 
SANTA FE'



ElinaMaria, jos ei oo jakautumassa
Mymmis bileissä, tottakai
umayyakin saapuu paikalle
Mansikkatee mahoineen tulossa
Jemppi alustavasti ilmoittautuu
Jekkulikin löytää paikan
Humun toivomme saapuvan yhtenä kipaleena
Jennuli tulee yksin tai kaksin
Patulla on kevättä rinnassa :D
Jeppis on mukana
kerttu, jos ei oo jakautunut ja pystyy vyörymään paikalle B)
 
kiitos plussatuulia puhaltaneille :hug: . Tuntuu niin uskomattomalta, etten kyllä usko et plussa vois olla muka näin pian. Tänään kuitenkin testin ostoon ja huomen aamulla sen teen :heart: ja lupaan heti tulla teitä infoomaan ;)
Sitä pikkasta niin kovin toivois, mut sit taas toisaalta koko asia hiukkasen pelottaa/jännittää. Lienee kuitenki ihan normaali olotila, ja varsinkin kun esikoisesta tässä haaveillaan =). minkälaisia tuntemuksia muilla on ollut esikoista kuumeillessa?
Se mitä myös ihmettelin on että ovista en mielestäni huomannu ollenkaan tässä kierrossa. Mikä lie sekin, eikö sitten oo ollu ollenkaan, vai heittääkö nyt sit vaan koko kierto ihan häränpyllyä! Noh, huomenna selvinee odotellako sitä tätiä vai jotain ihan muuta :heart:

Onnea jeppis valmistumisesta, mistä sä valmistuit? :)
Kiva kuulla umayya ja EM neuvolakuulumisia!
 
TIISTAI 24.3.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


wannabemama.kp 16/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
Hilipatuinen.......kp 17/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 21/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Jemppi...............kp 22/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 33/32.............yk7......1.haaveissa.......
bellaa................kp 40/25-35...................1. haaveissa.......



EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
[color]

PLUSSANNEET[color]



kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
bellaa vielä uudelleen kovasti +++++ :whistle: sinne huomista varten! esikoisen yrityksesä: aluksi, n. vuoden verran kuuntelin ja kyttäsin joka ikisen oireen ja tuntemuksen mitä kropassa tapahtui, ovista en kyllä ole oppinut tunnistamaan vasta kuin tässä kolmosen yrityksessä. vuoden päästä sitä enää vaan toivoi ja odotti, ja pettyi silti joka kerta, sitten kun se plussa siihen testiin viimein tuli en uskonut sitä sitten millään. reilu 2 vuotta me esikkoa yritettiin. oltiin jo päästy tutkimuksiin lapsettomuuden johdosta ja odottelein menkkoja alkavaksi jotta pääsisin verikokeisiin ja olin lähdössä lauantaina baariin kun alko-ostosten jälkeen vielä poikkesin apteekkiin je pissin tikkuun klo 23 aikoihin kotona, mut se baarireissu jäi sitten väliin B)

jeppikselle iso :flower: valmistumisen johdosta! hienoa!

em vaatimuslistalla se on seuraavaa kertaa varten, jos olis vaikka vähän mukavampi lääkäri, tää oli se yksi josta en tykkää yhtään, ei oikein ota minun sairautta ja oireita aina tosissaan ja joutuu sitten aina muistuttelemaan, kerran soitin itse sisätautilääkärille ja se tulikin sitten vähän "ohjeistamaan" mun taudin tutkimista kun osastolla makoilin, ja siks se varmaan mua inhookin :ashamed:
 
umayya no senpä takia mullakaan ei oikein mitään uskoa oo että näin nopeasti tärpätä vois, kun tuntuu että vuos-kakskin on vielä ihan suht realistinen aika odotella sitä pikkasta ennenkö tarttee huolestua.
Meillä tosiaan ne miehen sytostaattihoidot kummittelee mielessä :/ jos ei mitään ala kuulumaan, niin sieltä suunnin voi ainakin alkaa ongelmaa selvittämään/tutkimaan.
Myös mun sisko ja hänen miehensä hartaasti odotti ja turhautui kolmen vuoden ajan negatiivisiin testeihin, ennenkö heilläki ihan samanlailla, kun olivat jo tutkimuksiin päässy, niin eräänä kauniina päivänä sit testi näyttikin plussaa :heart: nyt heillä sit kotona touhuilee 10kk päivänpaiste, mun ja miehen kummipoika :heart:
Mutta tosiaan, huomenna selviää enemmän! =)
 
jeppis Onnittelut valmistumisesta :flower:

bellaa Mullaki on peukut pystyssä! :heart:


).( Mä näin viime yönä ihan hirveen unen. Tai siis se oli ihana. Synnytin potran pojan! Se oli oikeesti varmaan jonku 2kk kokonen. Synnytyskään ei sattunu paljon yhtään. Kävelin sairaalan käytäviä ja odotin, että pääsisin ponnistamaan :LOL: Mut se hirveys oli siinä, etten kiintynyt siihen vauvaan ollenkaan. Olin jotenki tosi väsyny siinä unessa ja ahdistuin, kun en kiintynyt :'( Onneks oli vain unta ainakin sen surullisen asian puolesta!
 
:wave:

Jeppis ONNEA valmistumisen johdosta! :flower:

Jemppi onneks oli vaan unta! :)

(.) tänään on shoppailtu B) mä en todellakaan ruoki lamaa, enkä kohta varmaan itteänikään :LOL: no en mä niin paljon tuhlannu mut ostin äippähousut... ne menee kyl sit varmaan synnytyksen jälkeenkin kesällä kun taittaa vaan resorin alas. :)

EM ja iso-Dee 33+0 POKS! B)
 

Yhteistyössä