***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

jemppi kiitosta :)
mansikkatee mulla on psoriasis ja kun se joskus on pahana olen käyttänyt Ambilan-perusvoidetta, saa ihan apteekista, on tosi jämkkää ja rasvasta joten ei haihdu heti pois iholta, kortisonia en suosittelis käyttään raskauden aikana kovinkaan paljoa.. toinen mitä voisit kokeilla on Dermosilin vartalovoide, se on kanssa ollut hyvää mulle tuohon masun kutinaan ja venymiseen, se on kevyttä rasvaa jos sellasesta tykkää. tosin tarvitsee olla joku joka tekee dermosil tilauksia..
mirka hyvä että seurataan, eläkä turhaan murehdi, eiks vaan että kaikki on hyvin! ja kylläpä teillä jännäksi menee, kuinkahan monta kertaa viel vaihtuu veikkaukset :whistle:
jeppikselle täältä vielä puhaltelen kunnon plussapuhurit ++++++++++++++ :whistle: toivotaan ettei täti tulekaan tällä kertaa!

nyt soffan nurkkaan odottelemaan miesta joka lähti hakeen mulle mäkkäriateriaa kun teki mieli :p

umayya + siiri 20+2
 
mansikkatee itsellä ei iho ongelmia, mutta yhtä samasta vaivasta kärsivää hoitanut töissä.. varmaan tiedätkin, ja nää sulle itsestään selvyyksiä..mut että vaik se sibicort rauhoittaakin hyvin se kuivattaa mun mielestä ihan hirmu nopeasti ihoa lisää, eli lopputulos plus miinus nolla... muutenkin sitähän tulisi käyttää kuuri luontoisena, ja sen jälkeen siirtyä aina kosteuttavaan voiteeseen, mietin vain myöskin sen käyttöä raskaus aikana???????
itse varmaan lotraisin juurikin apteekin perusrasvoilla, niitä kuluu nytkin.
Toivottavasti saat apua ilkiään vaivaasi..

mirka
kävitkö sä phks ultrassa, jos niin kellä??? toivotaan et vauva ottaa kirillä kiinni kasvua ja ei tuu istukan kanssa ongelmia, mulle sanottu monesti tässä raskauden aikana että ei pidä huolestua, mutta odottava äiti nyt varmaan vain on sellainen, et pienikin epäilys jostakin , saa mietteliääksi.. yritetään siis ottaa nyt rennosti.. ainakin yritetään =)

jeppis
siellä se vaan piinailut jatkuu.. :hug:

jemppi millaiset oli polttarit??? :D

( . ) huomenna taas neuvola.. eilen vika valmennus, eip ihmeitä.. mun masu on vaan jo niin iiiiiiiiiiiissssssoooooooo, miten se vieläkin vaan kasvaa...
 
ai niin ja cittarissa oli Tutan bodyt 3 kappaletta 10 euroa.. ihan normi tutan kuoseja, sekä tytöille jotta pojille, suht vaaleita sävyjä suurinosa... sillai... ainakin paavolan cittarissa niitä oli illalla ihan hyvin jäljellä, kaivoin sieltä kolme 56 cm matkaani :D tosin se mikä niistä oli kivoin, niin vein viimeisen, mutta että, hyvää vaatetta melko edullisesti... :D
 

TORSTAI 29.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Julietta..............kp 10/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 21/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 25/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 33/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 34/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 40/28-32..................1.haaveissa.....Lahti



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009

 
Heippa!

Kiitokset rasvausneuvoista. En mnä tietenkään käytä sitä Sibicortia jatkuvasti, ihan maks kahtena päivänä peräkkäin. Lähinnä käytän sitä siinä vaiheessa et saan ne näppylät aina pois, joskus johtuvat kuivuudesta ja joskus jos vaikka on syönyt omenaa tai pessyt vääränlaisella aineella ihon. Apteekissa sanoivat että voi käyttää raskausaikana, mutta tiedä sitten voiko niihin luottaa.

Jeppis Mä voisin kyllä sun kautta tilata sitä Dermosilia. Mitenkäs me toimitaan?

Mä kattelin myös niitä Tutan bodeja, mutta en just oikeastaan siks ottanut kun oli niin vaalean värisiä. Just tollasia vaaleita oon ostanut kirppikseltä ihan käyttämätöntä Tuttaa 50c per body. Veikkaan et jennuli otti sen pinkin mikä omaan silmäänkin osui, mutta kun ei tiedä onko meidän tulokas tyttö vai poika. Itselläni on poikaolo.

Mukavaa päivää kaikille. Mulla on tänään se jumppa ja sain mieheltä luvan mennä sinne autolla niin ehtii sitten katsomaan niitä hääohjelmia. En mä yhtään höpö ole hää ja vauvajutuille.
 
mansikkatee Laitoin sulle yksäriä dermosilista...

Kävin tänään keuhkokuumeen jälkitarkastuksessa ja pyysin samalla raskaustestiä,
sanoivat että eivät tee verestä testejä ollenkaan, niin jätin sitten pissanäytteen mutta senhän tiedän jo, siitä ei mitään näy. Lääkäri sanoi että myöhässä oleminen voi johtua siitä keuhkokuumeesta kun on ollut niin kova rasitus elimistölle. :|
No, nyt vaan toivon että täti tulisi pian että pääsee uudelleen yrittämään. :|
 
jennuli; kävin Koskisella Hemossa. Kallista lystiä, mut hyvä että kävin. Jatkossa sit äitipolille. Meinas se Koskinenkin, että vauva voi kasvaa pyrähdyksinä, et ottaa myöhemmin kiinni, mutta eihän meillä muutkaan lapset ole isoja olleet syntyessään (kuopus 2,8kg) joten pienikokoinen tämäkin tod.näk.on. Tärkeintä on siis seurata istukan toimintaa. Kenellä sä olet käynyt P-Hks:ssa? Käsitin et kävisin jatkos aina samal lääkärillä (mittaukset luetettavempia).

Bodyja...; kävin ostoksilla CM:ssa =) Nyt piti sit ostaa tyttöjen värejä...(naurattaa :D )!

jeppis; mulla kova stressi siirsi menkkoja aikoinaan jopa parilla viikolla, myös ns. poikkeustilat siirsivät (kuten ulkomaan lomamatkat). Epätietoisuus on kyl ikävää, toivotaan et vahvistuu johonkin suuntaan.
 
jennuli Oli kyllä mahtavammat polttarit, ku oisin ite ikinä uskaltanu ees uneksia :heart: Oli morsiussaunaa ja yhdessäoloa, uimista ja laulamista :heart: Kaikkein tärkeimpänä yhdessäoloa eikä mitään nolaamista tai muutakaan, jota oisin inhonnu. Täysin munnäköset polttarit :) Ja mikä parasta, loistavaa ruokaa ja juomaa lisänä ;)
 
jemppi kiva kuulla :D polttarit on parhaillaan juuri sellaiset missä morsian viihtyy ja siinä sivussa kaikki toisetkin..

mirka mä käyn phks lääkäri merja kurkisella, aivan loistava, todella pätevä, eka kerralla kävin siel ihan kätilöllä ja hoitajalla, nyt ollut sit tää merja. tykkään kovasti ja luotan hänen ammattitaitoonsa.

(.) kaksi päivää ja painoa tullut mulle melkein kilo, että kertonee jotain turvotuksen määrästä, vauva silti virkeä, ja mulla paineet ja pissit mallillaan.. joten seurataan ja seurataan, ma uusi neuvola, ja voihan se olla että keho käynnistää tämän rasituksen alla synnytyksen nopiammin.. toivottavasti.. mutta edelleen luotan siihen et neuvola ja phks, tietää mikä on parasta. tänään on mun lempi tv-ilta.. tulee monta hyvää ohjelmaa.. =)
 

PERJANTAI 30.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 1/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 11/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 22/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 26/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 34/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 35/36................yk2...1.haavaissa....Lahti



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009

 
huomenia..

eilinen meni sitten oksentaessa vatsataudin kourissa, minä ja mies molemmat, olipa hehkeetä vuorotella lepäysvuoroja kun pojat olivat kotosalla.. aika matalaksi veti, supistelikin jonkin verran kun mahaa kramppas mutta onneksi helpotti.. :x

noista lääkäreistä mä kun olen ollut erityisseurannassa äitipolilla joka raskaudessa ja ultria on kertynyt ihan kiitettävästi, aina siis olen lääkärillä käynyt, olen nähnyt monenmoista lääkäriä ja täytyy kyllä sanoa että koskinen ja kurkinen on ihan omaa luokkaansa siellä, joka kerta toivon että heistä jompi kumpi on lääkärinä kun mulla sinne aika on. kurkinen seurasi mua esikoisen odotusaikana tiiviisti ja oli melkein joka kerta mulla lääkärinä, sattuipa vielä olemaan takapäivystäjänä synnytyksen aikaan ja ilman häntä olis kyllä tehty muutama paha hoitovirhe, tai ellei virhettä niin pahaa mokaa kyllä. ja olin aivan onnesta soikeena jos niin voi sanoa kun nyt menin rakenneultraan niin kurkinen oli taas lääkärinä, oli kiva nähdä pitkästä aikaa ja hänestäkin huomas että muisti minut ja juttua riitti :)

nyt lukeen muut palstan tapahtumat ja sitten takaisin lepäämään, vähän on veto pois vielä joten anteeksi omanapainen viesti..
 
umayya Voihan räkä! Teil on ollu oikein kunnon tauti päällä! Onneks jo menossa pois :hug: Jaksamista! Kiva, että sattui sama mukava lääkäri rakenneultraan ;)


).( Mulla vois vaihtaa perjantaille kp1 tai huomiselle kp2....
 
Heissan vaan kaikille =)

Umayylle myöhästyneet synttäri onnittelut :flower:
Nyt on vähän kiire niin kommentoin paremmin kun kerkiän :)

).( omaan napaan kuuluu sen verran että oli tuossa hyviä vatsa nippailuja 8 päivää peittojen heiluttelun jälkeen ja 7 päivää limoista päätellyn oviksen jälkeen (just 14 päivää ennne keskimääräisen menkkojen alkupäivän mukaan, siis ovis ) joten nyt ollaan aika toiveikkaita. jos tosta oviksesta laskee sen 14 päivää niin sitte vois testata jo keskiviikko aamuna :D
 
Hilipatuinen Nyt peukut pystyyn et teillä ois tärpänny!! :heart:

Vaikuttais siltä että huomenna kp1 ja yk4 alkaa... Siihen malliin jo tuhruttelee ja vatsaa jomottaa. Pieni pettymys tottakai mutta positiivisesti kun ajattelee niin tämä on aina parempi kuin se että kierto venyy tosi pitkäksi. Ei kun uuteen yritykseen!!
 

LAUANTAI 31.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 2/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 12/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 23/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 27/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 35/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 36/36................yk2...1.haavaissa....Lahti



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009

 
hilippa; jospa nyt plussa pläjähtäs!
jeppis; vinkki seuraavaan kiertoon, seksiä joka toinen pv koko kierron läpi! Ei tarvi ovistikkuja tai lämmön mittailua, aika varma keino :)

Itse olen alkant heräämään joka yö vähän ennen kolmea kamalaan nälkään! Sit on pitänyt tehdä kerrosvoikkareita ja kaakaota ;) ja tovi on mennyt ennen kuin olen taas unen päästä saanut kiinni, mutta onneks ei ole tarvinnut koko aamuyötä valvoa! Mites jennulin nukkumiset?

Kirpakkaa pakkaspäivää kaikille!

Mirkku rv 31
 
jeppis niin sanotaan lapsettomuuspuolella että jos on ennen klo. 18 vain tuhnua niin ei lasketa kp1 vaan sitten siitä kun kunnon vuoto alkaapi-- siellä tietysti eri lääkitysten takia tarkat ohjeistukset... mut et.. :D
onnea uuteen kiertoon.

(.) pulloposki jennuli lähtee saunomaan. vauva painaa yhä kylkiluita vaikka pää onkin kiinnitttynyt, tietää että joku tuolla on, täyttää tilan niin tehokkaasti =)
 
heips..
influenssasta selvitty jotenkin(eli siitä ne lämmön nousut johtu :D teki vaan sitä kunnon kuumeen nousemista niin pitkään..)... varokaahan tätä tautia, ihan kamala :/
täällä torstaina alko menkat jotenka nyt kp3/34-36, sais kyllä palautua tuohon 32 päivään mikä oli ennen pillereitä...
jeppis sovitaan, että ens kierrosta tärppää...täälläkin... :wave:
Umayylle täältä myös myöhästyneiden myöhästyneet onnittelut...

mietin jo ovulaatiotestien ostamista, mutta luovuin ajatuksesta...tässä mennään niin alkumetreillä vasta :)

ensi vkonloppu "vapaa" :D mies lähtee pohjoseen kavereiden kanssa... vain minä ja pikkukoiravauva kotosalla... jospa sitä pari lasia viiniä ottaisi... :p



kipakka pakkanen.... ei tee mieli ulkoilla ollenka....
 
se olisi sitten HELMIKUU kyllä tätä kuuta onkin odotettu... =) ihan sen kunniaksi pittee vissii taas valvoa.. haukotus.. no onneksi uni tulee sentään päivisin...

hilipatuiselle
unohtui laittaa plussapuhurit tulemaan jo aiemmin.. :whistle: =)

mymmis mitäpä sulle kuuluu????

entäs meidän tuleville morsiammille????? mun yksi puolituttu meni eilen naimisiin (lauantaina siis) ja kyllä ajattelin että saivat ihan mielettömän hienon ilman talvihäille, aurinkoa ja pakkasta.. :)

 

Yhteistyössä