***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

Jennuli voi hitsi :hug: No mut hienoa että kaikki on vauvalla ihan hyvin. Koita jaksaa turvotuksen kanssa.. hei jos haluut ja jaksat lähtee huomenna syömään niin mä voin kyl vaikka hakee sut autolla ja viedä kotiin... mulla on auto käytössä huomenna. Tai asutko kaukana santtiksesta? No mut pistä vaik facebookissa viestiä jos kaipaat kyytiä.

(.) tänne ei mitään ihmeellistä.... :whistle:

EM ja Dodoliina 24+4
 
humu; Posalle oli seuraavat vapaat ajat vasta kevät talvelle, voi olla, että olisin ollut jo kahtena osana silloin! Koskinen on ihan jees, aika tuulella käyvä (selvästi hyvät ja huonot päivät) mikä ei ole kovin kiva. Kohtuuhintainen ja osaava.
jennuli; onko kuinka paha turvotus? Ihan nyt äskenkö vasta tullut vai onko ollut jo aikaisemminkin? Mulla erityisesti aamulla sormet ja varpaat paksut, iltaa kohden turvotus laskee. Paineet mulla yhä koholla, mut pissa puhdas. Voipi tulla iso vaavi sulla!! Paljonkos vaavi saa nyt loppuajasta keskimäärin painoa lisää per vk? Meillä tytöt olleet pieniä, esikoinen 3100g ja kuopus 2800g (poika välissä joka oli huomattavasti isompi). Eli jennuli saa pojan! =)

syömään lähtijät; jätän väliin, kun on vieraita viikonlopun (siis olitteko edes nyt menos?) ja kuopuksen synttärit.
Jotenkin myös vierastan ajatusta, että lähtisin syömään täysin "tuntemattoman" porukan kanssa....minä, joka teen asiakastyötä ja istun palavereissa ja lounailla harva se päivä (tai istuin ennen pitkää sairaslomaa)...
Mut katsotaan seuraavalla kerralla.
 
mirka pientä turvotust rv35, se lähti pois ja tää tuli ihan päivässä päälle, vauva vastasi viikkoja hyvin, keskikäyrällä, ei se sen isompaa siitä ennustanut, eli mullahan tässä täyttyy nyt rv37, yliaikaiseksi tää tuskin menee siis...

emkiitos tarjouksesta, mut suht uneton olen ja tosiaan liikkuminen hankalaa joten nyt lepään ja lepään ja yritän selvitä pakollisista menoista, syökää joku mun puolesta se aivan ihanan herkullinen kanahampurilainen, niin arkiselta kuin se kuulostaa, mutta se on hyväääää :D
 
Mites se huominen?
Ollaanko menossa? Neljästäänkö mennään? Lähteekö Mansikkatee matkaan? MIKÄ ON SUUNNITELMA? :attn:
Jos Patun täytyy olla jo klo 16 takaisin kotomaisemissa, niin pitäiskö mennä syömään jo esim klo 13, niin ehtii kunnolla syömään ja ajamaan takaisin kotiin!?
KÄYKÖ EM JA PATU (+MANSIKKATEE?)?! :attn: :attn:
 
älkää sitten välittäkö jos olen huomenna tooooosi väsynyt. Meillä on ollut remppaa ja siivoilin tänää yläkerrassa rempan jälkiä pois niin sillä aikaa poika ehti tippua rappusista. siis ei onneks ihan ylhäältä asti mutta ainaki puolesta välistä. Joten nyt täytyy yöllä sitte herätellä sitä muutaman kerran vaikka se varmaan nukkuis (siis ekaa kertaa 3 viikkoon) koko yön kun se ei nukkunut tänää päikkäreitä....
 
pitäkää oikein kiva syömisreissu =) toivottavasti seuraavalle pääsisin mukaan... =)
oon ihan seko kun alkaa olla aika että menkkoja odottelen, tosiaan kun tuo kp36 saattaa muuttua kun oli vasta ekat menkat pillereiden jälkeen.... ootan ainakin sinne kp36 asti...
lämmöt oli viime viikolla 36,8 pintaa...nyt 36,9-37,2.... hmm en ole flunssanen ainakaan yhtää...

hitsi kun tässä saa elämänsä järjestykseen, työkiireet yms, alta pois ni kerkeen roiukkua täällä :D


mutta vkonlopun jatkoja ja vointeja koko porukalle tasapuolisesti!
 
Harmi mä oon tänään neljään asti töissä, joten en pääse syömään.

Tulevaisuudessa niin meillä ainakin tehdään listat silleen et pitäs n. kolme viikkoa ennen tietää et koska oltais menossa. Kaikki toiveet on tähän asti menneet läpi.

Pitäkää hauskaa syömässä!

Täällä vaivana kova väsymys, joka ei meinaa heliittää tänä aamuna melkein itketti kun ei yhtään huvittanut lähteä töihin. Tuli siinä sitten miehellekin kiukkuiltua.

Jennulille voimia ja jaksamisia.
 
Mansikkatee Mulla oli kans ihan järkyttävä väsymys kun poikaa ootin, ja sitten se oksentaminen mikä oli varmaan ainakin jonkin verran päänsisäistä...

Suihkussa käyty ja pakkelit on naamassa, eli sitte vaan takki niskaan ja menoks =)
 

SUNNUNTAI 25.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Julietta..............kp 6/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 17/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 21/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 28/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 30/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 36/28-32..................1.haaveissa.....Lahti



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
Hellou!

Kylpylästä on kotiuduttu, oli kiva reissu, ihanaa kun sai olla kahdestaan.
Tein eilen testin, näytti negaa mut ei ole tädistäkään tietoa, eli edelleen tarkkaillaan tilannetta... Ei ole mitään kipuja mikä viittaisi että olisi menkat tuloillaan mutta odotellaan vielä...
 
Kiitokset ruokailemassa olleille hyvästä seurasta!!! :heart: :flower: :wave:
humpalle erityis :flower: kuljetuksesta!
Oli kyllä hurjasti valkosipulia siinä soossissa, nyt röyhtäyttää kauheesti :| .
Rolloja oon vedellyt tässä istuissani, olis pitänyt ostaa enemmän :ashamed: :ashamed: .
Imurointi suoritettu niiltä osin, kun tarvitsi, koska kotijoukot oli imuroinneet jo osan, halusivat yllättää :heart: :D .
Seuraavaa ruokailua mietimme maaliskuulle, joten nyt kalenterit esiin ja ehdotuksia päivään!!! Sinne saadaan jo ensimmäinen palstavauva mukaan :heart: :heart: . Vinkkinä Jennulille!!
Meen kohta saunaan jaloittelemaan, kun siellä ei vielä saa kauaa olla.
Hyvää iltaa kaikille! :wave:
 
kiitos ruokaseurasta! :D :heart:

Ähky alkaa nyt helpottaa.. se suklaakakku oli ehkä vähän turhan optimistisesti ajateltu.. :p :whistle: mut hyvää se oli. :D

Jeppis pidän peukkuja... b:)d
samoin Kroko!!! =)

Nyt saunaan ja sit tuijottaa kuorosotaa... :wave:

EM ja Dodoliina 24+5 :heart:
 
Kiitos ruokaseurasta!

Nukuin yli tunnin kun pääsin kotiin :D Sen verran ähky olo oli. Nyt pitäisi sitten alkaa pesee vessoja ja pyykkiä. Ja ne tiskit.....

MymmisMehän sanottiin Hilpan kanssa, että siihen muovipussiin olis mahtunu Rolloja enempi :LOL:
 

MAANANTAI 26.1.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Julietta..............kp 7/32.............yk6......1.haaveissa.......
bellaa................kp 18/25-29...................1. haaveissa.......
Hilipatuinen.......kp 22/30-33........yk9.......2.haaveissa... Mlä
jeppis................kp 30/25-31......yk3.......1.haaveissa.....Asikkala
krokohopss.......kp 31/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 37/28-32..................1.haaveissa.....Lahti



MUKANA MYÖS:
Tuulia79
[color]

PLUSSANNEET[color]


jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
vielkin harmittaa kun ei päässyt mukaan :kieh: kohta nappaan kalenterin niin kerron sitten päiviä, kerkeen varmaan viel toivookin töissä..

jeppikselle peukut pystyssä, toivottavasti olis tärppi käynyt! :)
no juu, krokolle tietty kanssa! :)

umayya + siiri 20 POKS, puoliväli, iikks :heart:
 

Yhteistyössä