***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

voi julietta plussannut? ihanaa :heart:
nyt on sitten olkkarinkin lattia laitettu ja listoja täällä laitellaan vielä..
siivous on alkanut poikien vaatekaapilla ja kohta pääsee laittaan siirille tavarat lipastoon, tosin on ostettavaa vaikka ja kuinka ja mun aika loppuu kesken :eek:
sori nyt omanapaisuus pikaseen vaan tulin kuikkiin kuulumiset kun ulkonakin tarttee olla tällasilla ilmoilla B)

umayya + siiri 32+6 (huomenna poksuu taas)

Takaisin taas viikonlopun vietosta :wave:

Upee juttu julietta :heart: Tuhannesti onnea ja tarriksia matkaan :heart:

Täällä ei oo menkat vielä alkaneet...minkäänlaisia oireita ei ole suuntaan eikä toiseen. Tosin olin bongaavinani pienen vaaleanpunaisen jäljen vessassa käydessäni, joten kuten epäilinkin, niin toiveet oli jo iiiiiihan liian korkealla :'(

jemppi mun pienestä vaaleanpunaisesta jäljestä syntyi roosa.. eli jos muistat sen mun panikoinnin silloin, siihen viivaan ne menkat sit jäikin..

mymmis ok, näin mä arveklinkin.. :)

).( me oltiin roosan kanssa aikuinen-lapsi musiikkiliikunta tunnilla, siis oikeastihan se on 10 kk ylöspäin, mutta mun sisko vetää sitä ja siel oli sellainen perhe kerta niin mekin käytiin vähän jammailemassa, tosin kun mentiin roosa (joka ei yleensä päivällä paljon nuku) veteli tietysti ihan sikeitä, mutta heräili ja päästiin puolesta välistä mukaan, no harrastusten aika tulee sitten vähän myöhemmin, mutta kivaa oli silti, soitettiin me jo kellopeliä ja rytmimuniakin, tai äippä soitti ja roosa oli sillai et täh, missä me ollaan??? :D :D kiva reissu kuitenkin.

Jekkuli09
Tuhannesti onnea Juliettalle! :heart:

Olisikos kellään tarvetta kestovaipoille? Meillä tullaan käyttämään kertavaippoja, ja ne äp:n mukana tulleet kestot lahjoitan mielelläni jollekin, jolla on käyttöä niille. Onkos kukaan kiinnostunut niistä?

Jekkuli 28+4

jennuli nyt kun sanoit, niin itseasiassa muistan! On kuitenkin tullut (tiedoksi siis kaikille, keitä varmasti kiinnostaa :LOL: ) rusehtavaa tuhrua.. Näin ei oo kyllä ikinä menkat alkaneet, mutta kerta se on ensimmäinenkin. Veikkaan, että yöllä vuodetaan kun seula ja tää ns myöhästyminen on johtunu siitä, kun oon asiaa niin paljon pohtinu ja miettiny, että oisko kuitenkin. Viimiset puol vuotta menkat ollu max 28pv, niin ajattelin tietysti, että olis jotain muuta.... Kuulosti muuten kivalta tuo teidän päivä Roosan kanssa :)

jemppi, no vielä se haave toteutuu, jos ei nyt niin pian kuitenkin, vaan toivon sun puolesta, että nyt.. :hug: :)
mymmis juu oli kyllä, tuolla tosiaan tanssitaa, lauletaan ja soitetaan, mutta käytetään myös palloja, hernepusseja yms. yms. mukavaa touhua :)
onko sun lapsilla jotakin harrastuksia nytten? mulle itselle tanssi on kaikki kakikessa, mutta olen myös varautunut siihen, että se ei ole roosan juttu, kaikkea sitä siis on ehtinyt miettimään jo, toivon vaan että kasvaessaan löytää jonkin harrastuksen mikä on mieleistä, oli laji sitten mikä tahansa :)

nyt nukkuu kun neiti sammui, vaikka tiedän et nukkumattia saa hetken taas odotella :wave:

onko teistä ketkä muuten naamakirjalaisia, jos joku tahtoo sitä kautta kaveriksi myös niin yksärillä saa osoitetta.. :D

Julietta onnea kovasti!!! :heart: :heart: Tarrasukkia matkaan pienelle. :)

Jennuli mä oon kans aika varma et me ens syksynä sit johonkin äiti/isä-vauva -ryhmään mennään. :D Kuulosti ihan kivalta touhulta. :)

Jemppi jos ei nyt niin seuraavalla kierrolla sitten.. mut it ain't over untill the fat lady sings.... ;) Pidän viel peukkuja kuitenkin.

(.) täällä on turvotus tullut! Ja mä kun niin ajattelin et selviän ilman mitään turvotuksia niin pah. :snotty: ei se turvotus oo onneks ku sormissa ja se ei sinällään haittaa mut kun sormien niveliin sattuu. |O Ei meinaa saada sormia kunnolla suoraks aamuisin. :/ No onneks ei mee enää kauaa... tänään on ollu sellanen päivä et ei enää yhtään jaksais olla raskaana. :kieh:

EM ja Dodoliina 37+5 :heart:

em nyt vaan kehiin se tuiki tuiki tähtönen mistä silloin kirjoitin :LOL:
mun neukkarin täti sanoi silloin, että vanha kansa totesi jotta pitääkin turvota ennen synnytystä, elimistö tarvii sitä ylimääräistä nestetä, koska synnytys on niin kova urakka, ja usko pois se on päivä synnytyksestä niin ei turvotuksia missään.. jänskää jänskää teillä :)

mymmis liikunta harrastuksen on kyllä kivoja =)

imukavaa alkavaa viikkoa :wave:

MAANANTAI 27.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]

bellaa................kp 6/25-35...................1. haaveissa......
Hilipatuinen.......kp 17/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 31/28-32.........tjot.....1.haaveissa.....Lahti
wannabemama.kp 50/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
jeppis................kp 55/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala
Julietta..............kp 67/32.............yk7......1.haaveissa.......

EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 22/27.......................ei haaveita

MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]

kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009

SYNTYNEET

jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]

Ai niin, tein hölmönä huvikseni kaapista testin kun ei menkat siis tosiaan vieläkään ole alkaneet, ja haamua näyttää taas. Miksei sitä ihminen opi virheistään, ei kannata mennä liian aikaisin testaileen :headwall: Tunsin siis oviksen 10päivää sitten. Nyt vaan pää kylmäksi taas ja testaileen loppuviikosta uudelleen. Eikä mitään plussatuulia nyt kiitos, edellinen haamuilu on erittäin kirkkaasti muistissa :snotty:

Heipsis kaikille! Ihania uutisia Juliettalle, toivottavasti kuuluisi muillekin paljon hyviä uutisia pian :)

Mun matalalla profiililla -suunnitelma ei toimi, ei sitten millään. Ajattelin ottaa alkuyrityksen rauhallisesti ja varautua pitkään odotteluaikaan pillereiden lopettamisen jälkeen, realistisesti niin ettei ajattele heti alkuun tärppäävän.

Just joo :D Mulla ei ole edes kierrosta tietoa ja oon ihan innoissani kehittelemässä kaiken maailman oireita. Tänään aamulla kävin siirtämässä auton pois pihasta (parkkipaikan pesu) ja otin tupakin mukaan että aamutupakin polttelen samalla. Enpä sitten tupakkia ehtiny ees sytytellä ku iski aivan järjetön pahoinvointi :eek: Hirveetä vauhtia kotiin takasin ja vessaan odottelemaan, mutta en onneksi oksentanu. Torkkumaan ukon viereen sitten hetkeks aikaa ja helpotti. Huhhuh. Mistähän tommonen. Onko kellään ollu ovulaatio-oireena pahoinvointia?

Noh joo....illalla loppu taas kaikki oireet ja olin jo ihan onnessani, että jos kuitenkin... Mutta aamulla kyllä hulahti oikein kunnolla ja nyt on hanat auki :ashamed: Toisaalta hyvä, ettei kierto sitten venynyt. Mulle vois huomenna sitten laittaa kp2. Uutta kiertoa aloitellaan...tai siis sitä virallista ensimmäistä...tai luulen kyllä, että jatketaan tjottailulla ja yritetään olla ottamatta mitään stressiä... Mut nyt lääkekaapille, karmee särky :'(

jeppis mul on peukut pystyssä =)

Moikka!

Jennuli: Sen perusteella kans yhdistelin et tiiän sut sitäkin kautta. Ja sit nyt kun olit vauvan kanssa, kun vissiin joskus aiksemmin oon nähnyt sua sillon kun olit aika viimesillään raskaana. Olen siis se joksi mua veikkaat. Kyllä maailma on pieni.

Julietalle onnea!

Ihanaa kun päästään syömään.

Jekkulikos kyseli kestoista, mä voin kyllä ilolla ottaa vastaan.

Mansikkatee ja Hippuli 26+0

mansikkatee no olisit sanonut jotain :D en kyllä tiedä sun nimeä, mutta muistin kasvot.. niin sitä jutellaan kaupan kassalla vaan vaikka ei tunneta :D saat multa ne kestot kanssa jos tahdot, ei kuulemma ole kovin kovin hyviä ja menee vain alkuviikot, mutta täällä ne on ylimääräisinä.. :)

jemppi voi surku :ashamed:

jeppis vastattu, sinut on myös tunnistettu, oltu samoissa polttareissa mm. :D

että alkoihan niitä tuttuja täältä löytyä..

ihana ilma ulkona, täytynee ehkä lähteä toiselle kärrylenkille =)

Jennuli Voi vitsi, tunnistin sut heti kun näin kuvat, uskomatonta, on tää maailma niin pieni!! :LOL: Ja ristiäiskuvissakin erittäin tuttuja naamoja =) Mitäköhän muita tuttuja täältä vielä paljastuu, tiedä vaikka työkavereita :)

Yhteistyössä