Jennuli syötkö mitään vitamiinilisiä, niissä raskausvitamiineissahan on rautaa. Synnytyksen jälkeen ei saa vuoteen luovuttaa verta, niin ilmeisesti kropalla menee kuitenkin aika kauan siihen palautumiseen.
Käytiin miehen kanssa yks päivä makuunissa ja siinä irtokarkkeja valitessa bongasin, et siel on rolloja. Myhäili siinä yksinäni, kun tuli mymmis heti mieleen. Ja otin vielä muutaman pussiin.
Eilen oli vika lääkärineuvola. Kohdunsuulla aikas epäkypsä tilanne ja vauva ei ole vielä kiinnittynyt, eli ei ihan heti taida olla syntymässä. Sinne kävellessä tuli ensimmäistä kertaa sellainen vatsakipu, et oli pakko pysähtyä. Kai se sitten oli kipeä supistus, mut se tuntu vaan toisella puolella mahaa. Paineet oli marginaalisesti koholla (136/86) ja se kai pitää yllä pientä päänsärkyä.
Hani kyseli siitä raskauteen varautumisesta. Kun mä lopetin e-pillerit, olin varautunut, et kierron tasaantumisessa menee pitkään. Aiemmin, kun olin lopettanut pillerit, meni yleensä noin puoli vuotta tasaantumiseen. Nyt sitten ensimmäiset luomumenkat tuli 30 päivän kierron mukaan ja seuraavsta kierrosta jo sitten yllättäen tärppäs. Siihen vaikutti varmaan ainakin se, että peitot heilu lähes jokaisena kierron päivänä. Ja söin niitä raskausvitamiineja sekä join aamulla greippimehua, millä tuskin mitään vaikutusta, mutta höyrähdimpä siihenkin.
Kerttu ja nakki 37+6