***Päijät-Hämeen Kuumeilijat Vuosi 2009*** vol.1

EMEn olis itekään uskonu, että sitä ensisynnyttäjälle tarjoavat, mutta itse sitä ekana vaihtoehtona ehdottivat. Ite oon aikoinaan tullu alakautta peppuedellä, tosin oli äidin kolmas. No huomenna selviää sun kohdalla lisää. Voihan se olla että saavat käännettyä.
 
Jeppis nyt voi onnitella, munkin likinäköisillä silmillä tosta ei voi erehtyä.

Hei, jos feisbuukkaajat haluatte yhden kaiffarin lisää, niin jos jaksatte yksärillä laittaa, et ketä pitää kysyä, ois ihan kiva nähdä kenen kanssa täällä "asioi".. Tietää sit ketä sunnuntaina likinäköisillä sllmillään etsiä.
 
TORSTAI 30.4.2009

KUUMEILIJAT[color][/quote]


Jemppi...............kp 4/28-32.........tjot.....1.haaveissa.....Lahti
bellaa................kp 8/25-35...................1. haaveissa......
Hilipatuinen.......kp 20/31.............yk11.....2.haaveissa... Mlä
wannabemama.kp 53/31-39.........yk5......1.haaveissa......Lahti
jeppis................kp 58/31-34......yk5.......1.haaveissa.....Asikkala




EI TIETOA TULEVASTA, ELI TOIVOTON TAPAUS :LOL:
mymmyryy.......kp 2/27.......................ei haaveita


MUKANA MYÖS:
Tuulia79
krokohopss
hali87
[color]

PLUSSANNEET[color]


kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
Jekkuli09,Lahti,1.tulossa,15.7.09
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 13.8.2009
Johis,Lahti, 1.tulossa,la7.10.2009
Julietta, 1.tulossa




SYNTYNEET


jennuli, Lahti, tyttö, 10.2.09 klo 14.15, 3200g, 49,5cm
mirka1, Nastola, tyttö, 26.2.09 klo 3.45, 1660g, 42cm
[color]
 
jeppis jihuu :hug: :heart: ihanaa, siitä se vahvistuu pian!

kertulle ja jeppikselle laittelin yksäriä naamakirjasta :wave:

( . ) kympiltä neuvolaan, esikoisen 4v. tarkastus samalla, hällä siis synttärit tänään :heart: mun vauvasta on tullut jo niiiiin iso :'(
 
:heart: :heart: :flower: :flower: :D :D :wave: :wave:

ILOISTA VAPPUA KAIKILLE :D :D :heart: :heart: :flower: :flower:

ps. me harjoittelemme edelleen pulloilua, teen kaikkeni jotta ilmaannun sunnuntaina, varmaksi en voi sanoa, niihin ulkoilutreffeille sitten ainakin jo pääsen..
 
Jeppikselle vielä onnea plussasta :heart:

Siitä sunnuntain syömisestä, että mahtuisikohan yksi vielä mukaan? Mies kun kovasti haluais mun lähtevän teidän kanssa syömään :) Yritän kerätä rohkeutta sen verran, että uskaltaisin tulla, siis jos mukaan vielä mahtuu.

EM Toivottavasti teillä kääntöyritys onnistuu!

Iloista Vappua kaikille!
 
jeppis VAU! :heart: Onnea! Ei tosta voi enää erehtyä ;) Oikein masukasta vappua :LOL:

).( Täällä on siivottu ja laitettu eilen kaikki valmiiksi. Katoin jo huomiset jutut kuntoon kotiin, ettei tartte tänään tehdä mitään. Lähdetään juhliin illalla ja sitten saa huomenna aamulla vaan laittaa ruoat kuntoon vieraita varten. Ootan tosi paljon tätä vappua jostain syystä :)

OIKEIN AURINKOISTA VAPPUA masukkaille, toivojille, vauvakkaille ja lapsekkaille :LOL: :wave:
 
Hei ja terveisiä äitiyspolilta!

Kääntöyritys ei onnistunut, neiti on juntannut pyllynsä itsepäisesti tuonne lantioon eikä suostunut siitä nousemaan. :/ Eli me tehtiin sitten keskusteluiden jälkeen päätös että mennään sektioon. Suunniteltu sektio olis sitten edessä... on se aika hurjaa kun tietää vauvan syntymäpäivän!! :)

Jeppis ONNEA NYT KOVASTI!!! :D :D

HAUSKAA VAPPUA!

EM ja Dodoliina 38+2 :heart:
 
em no voi, haluutko paljastaa synttäripäivän? :) mua vähän jänskättää kun meidänkin neiti on peppu eellä edelleen, 2 viikkoa on nyt aikaa kääntyä ja jos ei käänny niin sitten olis sama edessä. mietin vaan että kääntääkö ne kun istukka on edessä.. (muut neuvolakuulumisiet myöhemmin, oon nyt porukoilla)
jennuli toivottavasti pääset mukaan sunnuntaina :) ja minttuli toivottavasti mahtuisit mukaan, mymmishän sen tietää :)
 
EM ihanaa, kun teillä vauvan parasta ennen päivä on tiedossa. Jänskättää sun puolesta!

Täällähän on oikein peppu edellä klubi :D

Mulla fiilarit vähän tälläset
. Täytyis siivota ja vaikka mitä tehdä, mutta kun maha on niin piip kipee ja ottaa pannuun. Mun karkkilakko mureni tänään, mutta en oo ankara ittelleni, koska kuukautisten aikaan mun on pakko saada karkkeja...


HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE!!!

Sunnuntaina sitten reffataan :D
 
SANTA FE'
Nostan tätä! Onko kaikki edelleen lähdössä?!


*ElinaMaria, tulee jos ei oo jakautumassa
*Mymmis bileissä, tottakai
*umayyakin saapuu paikalle
*Mansikkatee mahoineen tulossa
*Jemppi alustavasti ilmoittautuu
*Jekkulikin löytää paikan
*Humun toivomme saapuvan yhtenä kipaleena
**Jennuli tulee yksin tai kaksin,ehkä
Patulla on kevättä rinnassa :D
*Jeppis on mukana
**kerttu, jos ei oo jakautunut ja pystyy vyörymään paikalle B) Ehkä
*minttulikin voi saapua paikalle



 

Yhteistyössä