Päijät-Hämeen kuumeilijat vol. 2

SUNNUTAI 28.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

jeppis................kp 25/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 31/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä
Jemppi...............kp 8/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 11/29.............yk6......1.haaveissa.......




MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009


 
Heipsan!

Mulla alkoi tänään yllättäen tulla vuotoa, en tiedä tuliko täti kylään normaalia aiemmin, mitään siihen viittaavia kipuja ei tosin ole ollut, pientä satunnaista nipistelyä vain että voisikohan olla kiinnittymisvuotoa, en uskalla toivoa mitään... Jotenkin tuntuu ettei se vaan voi näin nopeasti onnistua. No, katsotaan ja odotellaan, eihän tässä muu auta.

Mun joulu meni ihan penkin alle, aatonaattona nousi kuume ja samainen kuume jatkuu edelleen, alkupäivät oli korkea kuume lähellä 40C ja nyt on kolmas päivä lääkekuuria niin kuume on laskenut että on pari päivää ollut enää 37-38C kuumetta. Koko ajan pientä lämpöä joka tapauksessa. Alkaa sekoon pää kun on 6päivää vaan maannu kotona ku pitäs vaan levätä eikä saa tehdä mitään.
 
liityn joukkoon kuumeilevaan ja iloiseen :D mikäli sopii? :wave:
pillerit lopetettu 11/08 ja nyt kp 1/36. saa nähdä miten tuo kierto tuosta tasaantuu vai tasaantuuko... hope so...ennen oli 30-32 ilman pillereitä...ja pillerien kanssa tottakai tuon 28..
no mutta...paremmalla ajalla palataan... =)

tsemppiä...

ja muuten ekaa toivotaan ja nyt alkaa yrityskierto nro 2 :D
paikkakunta lahti =)
 
em taloudellisesti edelleen yhtä "köyhä", onneksi muuten niin rikas... :heart: =) pienestä ne ilot syntyy siis...
mä sain muuten sen laatikon alle viikossa siitä ko kelaan vein paperit, pakkauksen vaatteet on vaan aika reiluja eli ihan vastasyntyneelle siellä ei mahdottomasti ole, jos esim. vertaa pakkauksen 60 cm ja hm:n 62 cm, niin on ihan eri kokoisia.. mutta ihan hyödyllinen se pakkaus mielestäni kuitenkin on.. tosin vaatteet livenä eri värisiä, kuin miltä kelan sivuilla näytti..

jeppis pikaista paranemista, täällä taas myös flunssaa ilmassa, vasta siitä 8 viikon flunssasta selvinneenä, teksisi mieli kyllä antaa lähtöpassit flunssalle samantien.. :ashamed:

samoin täällä odotellaan hilipatuisen plussauutisia :heart: :)
 
anteeksi kun ei ole kuulunut mitään, olen levätä parhaani mukaan joulun vilskeen keskellä, nyt pikaseen käymässä porukoiden koneella.. tulen paremmalla ajalla kirjottelemaan, yskää on vielä aika lailla mut toivotaan että kohta vihdoinkin parantuisin..

umayya + siiri 15+6
 
jennuli; täytyy varmaan käydä katsomas noita verenpainemittari vaihtoehtoja ja ostaa kotiin joku edullinen ja alkaa seuraamaan niitä kotosalla.

Vauva rumbaa vatsassa, viime yö oli kamala, mulla meinas oikeasti tulla oksennus, ilmeisesti vaavi kääntyi kokonaan ympäri. Tuntu et vatsalaukkukin tyhjenee samalla
:/ Eli nyt baby on taas perätilassa, (oli aik oikein päin). Toivottavasti kääntyy vielä oikeaan lähtöasentoon. Onhan täs vielä aikaa onneks.

 
Ai niin, krokolle tervetuloa joukkoon sekavaan!

Mä en muuten sitä äitiyspakkausta ottanut, ihan sen takia, että ystäväni otti sen ja vaatteet olivat todellakin ihan erivärisiä livenä kuin kelan sivuilla, liian keltaisia. Eihän se rahallinen korvaus ole paljon, mutta saa sillä kivan paketin H&M vaatteita =) Muutenhan siellä, siis pakkaukses, on kaikkea hyödyllistä, mut paljon on jo tullut ostettua/saatu/ollut säästössä, että ei muidenkaan kamojen takia sitä sit viittinyt ottaa.
 
krokohopss tervetuloa ja sun nimim. täytyy kyllä jotenkii lyhentää *miettii kovasti*, mä oon meidän pinon nimimerkkien muuttelija :LOL:
jeppis peukutus kiinnittymisvuodolle. No ompas tylsää olla kipeenä jouluna :hug: .
Patun kuulumisia odottelen vesi kielellä.
umayyalle paranemisia :hug: :hug:
(.) Joulu vietetty ja paluu arkeen edessä. Aattoaamuna koin elämäni voimakkaimman pöntön halaussession :x :x , mutta onneksi se meni ohi ja pystyin nauttimaan jouluruoista. Tää pahoinvointi on nyt hieman pahentunut entisestään. Joulupäivänä esikoisella nousi kova kuume ja on edelleen kipeenä :snotty: . Mulla on ollu päänsärkyä, joka lamaannutti eilen ihan kivasti. Viime yö meni murehtiessa ja valvoessa. Pohdin noita km:ja. Ja tottakai tätä raskautta, miten tämäkään voisi mennä hyvin, kun nuo kolme aikaisempaakaan ei ole loppuun asti menneet. Ja prosentit vaan huononee (siis elävän lapsen kohdalta). Että semmoset pohdinnat...
Tänään päätin, että nyt ei murehdita ja olen nyt elämäni kunnossa (heti aamu :x :x jälkeen). Lähdimpä sitten jumboon alennusmyynteihin, olin siellä heti klo 12 ja tein vaikka mitä löytöjä. Rahaa paloi OMG, mutta sain kaikkea mitä lähdin etsimään. Singstar oli ainoa heräteostos ja tosi kalliskin sellainen, mutta siitä saa hyvät naurut ja tulee hyvälle tuulellle. Vaviskaa naapurit, kun me aloitetaan... Kävin hesessä syömässä hampurilaisen ja tuli jo puolikkaasta ihan täysinäinen olo (mä oon joulun aikaan laihtunut 1,5kg :saint: ). No ähky siitä on edelleen, mutta huono olo nostaa taas päätään, joten olis pakko syödä jotain, vaikkei pystyis... No tästä tuli koko elämän tarina.
Halit ja heilutukset :wave:

*muoks* Shoppingterapia on PARASTA!!!
 
mirka mä sain sen mittarin neuvolasta lainaa, samoin kuin sain sitä kautta myös tukivyön.. kannattaa ainakin kysyä, flunssan pitäisi nostaa paineita mut mulla ainakin edelleen ok. lukemissa. (alapaine 71-77 ollut) juu välillä tuntuu kyllä et vaavi tulee sisuskalujen kanssa läpi tuolta, mulla ollut raivotarjonnassa vauva nyt kokoaika ja toivon että se ei edes yritä enää siellä kääntyä, potkuja ja pepun pyöritystä silti säännöllisesti ja pikkuisen hikka saa tämän äitin aina nauramaan..

mymmis voi mie niin muistan kun kerroit miten hyvä olet löytämään ale-tuotteita... :D
vaikea sanoa tohon murehtimiseen mitään, kun tietää että samassa tilanteessa olisi itsekin ihan yhtä peloissaan, mutta jotenkin vaan tarttis pystyä luottamaan siihen jotta kaikki menee hyvin :hug:

umayya kiva kuulla et paranemaan päin olet :)
 
jennuli joo mun nenä haistaa kaikki hyvät alet :LOL: . Name it:ssä tein tänään parhaat löydöt. Ja ihan paikallisesta seppälästäkin löysin jotain ihan edullisesti... Esim 17? hupparin 5?:lla. Ja oli meinaan semmonen mitä oltiin kateltu tossa reilu kuukausi aiemmin, no nyt neiti sai sitten sen. Monen kaupan aleihin olin tosi pettynyt, huonoa tavaraa ja mitättömät alennukset.
Ja muihin asioihin: hyvä, että verenpaine on tippunut alemmas. Sullakin rupee noi yksikköaamut hupenemaan ja saadaan ensimmäinen elävä palstavauva!!!!! :heart:
 
Heissan vaan =)

Krokolle tervetuloa joukkoon hilpeään :flower:

Paranemisia flunssaisille :flower:

ite oon ollut kanssa räkänen, mutta en onneks kunnolla kipee. Pojalla on ollut vähän lämpöä aina välill'ä ja nyt jo viikon kestänyt räkätauti. Tänään kyllä oltiin ulkona pulkkamäessä ja kaikkee muuta kivaa tekemässä. Mulla on vielä ensi viikko lomaa joten jospa päästäisiin uimaankin joskus ja ulkoilemaan ihan kunnolla. Alennusmyynneissäkin olin tänää Jumbossa mutta mitään ei oikein tarttunut matkaan, äitiys ja vauvan vaatteita hypistelin vaikka millä mitalla. Mahaan on juilinut koko päivän ja nyt illalla selkään, mikä on yleensä selvä merkki menkoista... Testaan vasta sitten uuden vuoden aattona jos ei kuulu ennen sitä tätiä kylään....

Patu
 
mymmis no viisi viikkoa niin ollaan täysiaikaisia tai sitten 9 viikkoa niin syntyy viimeistään... toivoisin tuota viittä viikkoa.. =) jos toiveita saa esittää... =)

patu niinhän ne munkin menkat "alkoi" sillloin kesäkuussa, muka.. joten peukutus ja plussapuhuri sinne.. :whistle:
 
jennuli; tilasin nyt netistä mittarin (postikuluineen 38?, ei paha). Kysyin neuvolasta lainaan, mutta niillä ei ollut antaa (Nastolan neuvola on aikas pieni...).

Mä en ole jaksanut/pystynyt hyödyntämään ale-myyntejä :ashamed:
Ei meillä nyt mitään isompaa tarvettakaan ole millekkään, joten suotta kaupungille lähtee tekemään heräteostoksia.... =)
Huomenna kyllä ajattelin käydä kangaskaupoissa, pitäis saada sohvan istuintyynyt päällystettyä uudestaan.

Oletko jennuli käynyt jo painoarviossa? Heh, ei siis sun painon, vaan vauvan (ihan väsy, nauraa täällä itsekseen :LOL: )!! Milloin siellä käytiinkään?

Patu, nyt olis kyl teidän vuoro! Toivotaan, et sulle tulee kuiva Uusi Vuosi (++++)!
 
mirka joo jää alet täälläkin kiertämättä, ei jaska.. no mähän käyn säännöllisesti äitiyspolilla, viimeksi kävin rv30 ja vauva oli 1500 g ja nyt meen sit rv37 vielä, joten siinä taas katsellaan vauvan kokoa, ihan käyrillä mennään.. :D veikkaan että mun painoarvio olisi paljon ja parempi ettei sitä kukaan yritä edes arvioida.. :D juu ei meiltäkään heti sitä mittaria saanut, mutta eihän toi summa paha siitä mittarista ollut. mä suuntaan hampilääkärille, ien tulehtunut, että kyllä sitä on vaivainen immeinen nykyään.. huokaus, nenä tukossa ja huono-olo jne. mutta ei sillä elämä on ihan ihanaa, tänään pyörähti käyntiin rv34... :heart: :heart: :heart:
 
MAANANTAI 29.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

krokohopss.......kp 2/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 9/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 12/29.............yk6......1.haaveissa.......
jeppis................kp 26/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 32/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä



MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
Hei vaan kaikille!

Täällä ollaan oltu koko perhe kipeänä. Yskää ja nuhaa joka ei tahdo laantua. Toivottavasti alkaa helpottamaan niin saisi aloittaa uuden vuoden terveenä.

Tyttö lomalla päiväkodista ja mukavaa on ollut. Päivät täynnä tohinaa ja touhua. Lähtee sitten loppiaisen jälkeen päiväkotiin leikkimään ja puuhailemaan kavereiden kanssa. Ollut vähän ihmeissään, kun on saanut olla kotona.

Täällä touhuttiin tärppipäivänä joten ensi viikolla tiedetään tuliko mitään tulosta. Tosin vuoden yrittämisen jälkeen on odotukset aika alhaiset. Voi olla, että meille on suotu vain tämä yksi ja ihana tyttö.
 
Patulle ++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

jennuli joo... mä oon kuullu et varsinki se haalari on tosi iso pienelle. :) Mut haluun mä sen pakkauksen silti... :p Ehkä se tulee sit tammikuussa. jei!

Parantumisia kaikille kipeille....

Mirka mä odotan kans et milloin vauva päättäis kääntyä oikeaan asentoon. Siellä se nyt istuu nätisti kuin istuva härkä ja potkii mua virtsarakkoon.... kääntyis vaan oikein päin!!!

kroko tervetuloa! Täällä me kaikki plussanneetkin ollaan! :D

(.) ihana kultainen keskiraskaus menossa!!! Masu ei oo liian iso, vauva liikkuu mut potkut ei häiritse tai satu, alkuajan pahoinvoinnit ja pelot on poissa.... :D :heart: aika kivaa!!!!

EM ja Dodo 20+6 :heart:
 
Laittelin samasta aiheesta kyselyä tuonne odottajienkin puolelle, mutta kyselempä teiltäkin, että onko teillä kuumeilijoilla/odottajilla/ja jo lapsia omaavilla kissa/kissoja lemmikkeinä?
Miten vauvan ja kissan yhteiselo on sujunut taikka mihin ratkaisuun olette päätyneet nyt odotusaikana tai aikaisemmin?

Meillä kaksi kissaa, toinen vanha ja kiukkuinen ja toinen nuori ja villi. Ei haluttais luopua kissoista mutta ei myöskään haluta ottaa mitään ylimääräistä stressiä/riskejä.
Hankalaa....
 
Mirka meillä ei oo mut kaverilla on pari kissaa... mä tekisin niin (hih. hyvä neuvoa kun ei oo kissoja) et kattoisin miten ne alkaa suhtautumaan siihen vauvaan ja et tuleeks vauvalle mitään allergisia reaktioita. Sit vasta tekisin sen mukaan et mitä tapahtuu... ja jos tois jo etukäteen sit sisälle pinnasänkyä, sitteriä ja vaunuja yms. niin että ne elukat tottuis niitten olemassaoloon ja vois vähän opettaa niitä ettei ne menis pinnasänkyyn tms...

EM ja dodoliini 21+0
 
mirka mulla on kaksi kissaa, 3 vuotias kolli ja 1,5 vuotias tytteli... kumpikaan ei hallitse sähinää, kynsien käyttöä ja ovat aikasta kilttejä noin muutenkin, sellaisia sylivauvoja...
no mä en edes mieti asiaa tässä kohdin, koska kissat osa perhettä ja nämä ainakin tähän asti olleet uskomattoman hyväluontoisia... sen verran et pinnasänkyyn mulla on ostettuna kissaverkko, ettei käy vaan ikäviä vahinkoja (kissa hyppää vauvan päälle tms.) ikinä ei tietysti tiedä miten kissan luonne muuttuu, mutta multa on yksi kissa muuttanut uuteen kotiin, koska oli erittäin agressiivinen luonne, toisia lemmikkejä ja lapsia kohtaan, että olen myös sen puolen nähnyt, mie ajattelin mennä päivä kerrallaan ja toivon parasta, ainakin kun kaverien vauvat on täällä olleet ei ole ollut ongelmia.. ainoa että tuota perhanan kissan karvaa on joka paikassa.. joten vaunut on vielä evakossa ja vauvan sänkyyn en tuu tosiaan niitä päästämään ollenkaan, vauvaan ja sen tavaroihin tutustutaan muuten...
 
TIISTAI 30.12.2008




KUUMEILIJAT[color][/quote]

krokohopss.......kp 3/36................yk2...1.haavaissa....Lahti
Jemppi...............kp 10/28-32..................1.haaveissa.....Lahti
Julietta..............kp 13/29.............yk6......1.haaveissa.......
jeppis................kp 27/31..............yk2.......1.haaveissa.....Asikkala
Hilipatuinen.......kp 33/30-33........yk8.......2.haaveissa... Mlä



MUKANA MYÖS:
Tuulia79

[color][/quote]

PLUSSANNEET[color][/quote]

jennuli, Lahti, 1.tulossa, la 16.2.09
mirka1, Nastola, 4.tulossa, la 4.4.09,
kerttu84, Hollola, 1.tulossa, la 3.5.09
elinamaria, Hollola, 1.tulossa, la 12.5.09,
humu82,Mlä, 1.tulossa, la 23.5.09,
umayya,Kärkölä,3.tulossa, la 15.6.09
mymmyryy,Mlä,3.tulossa, la ??.07.2009
Mansikkatee,Lahti,la 3.8.2009
minttuli82,Nastola,1.tulossa,la 6.8.2009

 
hitsi kun ei ole aikaa kunnolla istua koneella ja kommentoida teidän juttuja, putoon ihan kokonaan ketjusta kohta..

eläimistä sen verran että meillä on 2 kissaa ja 2 koiraa, molemmat kissat oikein villejä ja ei kaameen "kärsivällisiä" mutta pysyvät itse pois lasten edestä silloin kun ei huvita paijattavana olla. koirat on tottuneet myös hyvin, vanhempi koira ei ollut lapsiin tottunut ennen kuin esikoinen syntyi, ja tuo nuorempi tuli pentuna taloon kun kuopus oli 5kk ja ihan hienosti on yhteiselo mennyt, ovat ylimmät ystävykset :heart:

mä olen parin viikon ajan tuntenut jonkinmoisia liikkeitä mut en oo sitten ihan varma kun nyt ei taas ole tuntunut mitään, mut koetan olla huolehtimatta.. jotenkin hävettäs soittaa neuvolaankin et menis kuunteleen sydänääniä..
tauti alkaa helpottaan pikku hiljaa, ens viikon lopulla olis töihin paluu edessä, josko nyt saisi sitten jo siellä töissäkin olla ennenkuin pitää jäähä mammalomalle..

nyt ei kerkee muuta kommentoimaan joten palailen taas..

umayya + siiri 16+1
 

Yhteistyössä