Päästän vaimoni vieraisiin!

  • Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen yritys
  • Ensimmäinen viesti
Mitäs sitten jos vain toisella tekee mieli?
Salaisuus; ajatus siitä, että molemilla tekis aina samaan aikaan mieli on lähtökohtaisesti mahdoton. Mutta sen kumppanin mieliteon voi sytyttää -jos ei viitti, niin ei sitten tee itselläkään kovin mieli, kun ei viitti asian eteen mitään tehdä.
Tosiasia on, että mikään elämässä ei ole oikeasti ilmaista, kaikki on vastikkeellista. Et sinä kauaa jaksa olla semmoisen ihmisen kaveri, jolla on sulle asiaa vaan kun se tarvii jotain, mutta pyytettömiä jutustelutuokioita saati että se auttaisi sinua kun sulla on muuttotalkoot, ei ole koskaan. Semmoinen parisuhde, jossa toinen saa paljon enemmän kuin toinen (oli se sitten seksiä tai muuta huomiota tai muuten vaan tilaa) on melkoinen pahan olon ilmentymä molemmille osapuolille.
Toki en väitä että se loppuu, tiedän oikein hyvin omasta kokemuksesta, että semmoinen voi kestää vaikka koko elämän, mutta se on riippuvuutta, ei rakkautta.
 
putosin kärryiltä
Vastikkeellista se seksi on pohjimmiltaan siis myönnät.

Niin ja siten ap ja moni mies/nainen joutuu silti parisuhteessä korostetun kohdan tavoin elämään.
Kuten LisaMarie tuossa totesi, kaikki elämässä on jollain tavoin vastikkeellista. Joillekin tuo rakkauselämä sekseineen ja muine läheisyyksineen ja jakamisineen on tosin ihan mukavaa vastikkeen antamista ja saamista.

Mutta sinähän siitä et mitään ymmärrä. Älä sure, ei parisuhde ole kaikkia varten. Ja täytyyhän isossa joukossa joku luonnevikainenkin olla...

Oikeastaan nimimerkkini pitäisi olla "putosit kärryiltä", koska tuntuu että sinä se olet pudonnut jostain, mikä meille suurimmalle osalle on kuitenkin selvää. Elämä voi olla myös nautittavaa, rakkaan ihmisen kanssa yhdessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja putosin kärryiltä;30142039:
Kuten LisaMarie tuossa totesi, kaikki elämässä on jollain tavoin vastikkeellista. Joillekin tuo rakkauselämä sekseineen ja muine läheisyyksineen ja jakamisineen on tosin ihan mukavaa vastikkeen antamista ja saamista.

Mutta sinähän siitä et mitään ymmärrä. Älä sure, ei parisuhde ole kaikkia varten. Ja täytyyhän isossa joukossa joku luonnevikainenkin olla...

Oikeastaan nimimerkkini pitäisi olla "putosit kärryiltä", koska tuntuu että sinä se olet pudonnut jostain, mikä meille suurimmalle osalle on kuitenkin selvää. Elämä voi olla myös nautittavaa, rakkaan ihmisen kanssa yhdessä.
En tietenkään ymmärrä, en juu. ;P

Joten päädymme sitten takaisin siihen kysymykseen että miksi parisuhteessa seksi pitäisi tulla (ja miksi oletetaan) viimeisenä, kun kaikki muut vastapuolen tarpeet on tyydytetty. Eikä niin päin, että ensin seksiä ja sitten vasta huomiointi jne.
 
.vieras.
[QUOTE="a p";30142035]Sinne lähti rouva ja näytti sormukset jääneen WC:n tasolle...[/QUOTE]

Tee tulkintasi aiemman kommenttini ja jätettyjen sormusten perusteella. Voit ruveta rustaamaan eropapereita ja katselemaan uutta kämppää.
 
jgffkd
Musta kyllä tuntuisi tuollainen ehdotus pahalta ja siltä ettei mies välitä minusta pätkääkään, jos on valmis jakamaan minut kunhan saa seksiä. Itse haluaisin varmaan vaan että puhuttaisiin siitä mikä on vialla ja miten saisimme yhdessä sen seksielämänkin pelittämään.
 
Vierasmiess
Musta kyllä tuntuisi tuollainen ehdotus pahalta ja siltä ettei mies välitä minusta pätkääkään, jos on valmis jakamaan minut kunhan saa seksiä. Itse haluaisin varmaan vaan että puhuttaisiin siitä mikä on vialla ja miten saisimme yhdessä sen seksielämänkin pelittämään.
Melko lyhytnäköisesti ajateltu. Seksin parantuminen voi pelastaa suhteen, ei mies vain silloin "saa pillua."
Ymmärsin aloituksesta, että AP:n nainen ei ole avautunut tai kiinnostunut tekemään haluttomuudelleen mitään. Ja nyt se on miehen syy jos mies yrittää jotain? Haloo!
 
"Helena"
Sormusten jättäminen taisi olla merkki siitä, että rouva jätti koko avioliiton taakseen. "Luvan antaminen" ulkopuoliseen seksiin oli kyllä kieroutuneisuuden huippu. Ei tuolla tavalla avioliittoa pelasteta. Toiset keinot käyttöön!
 
Puskista
Minusta toi oli rohkea veto ja ei varmasti helppo päätös..Toivottavasti sun nainen ymmärtää kuinka
paljon olet valmis uhraamaan teidän parisuhteen eteen. Eihän toi mitään kultaisia moraalikäsityksiä
varmasti täytä, mutta ei se jeesustelukaan mitään auta. Helppohan se on toisen tulla huuteleen mikä on oikein ja mikä väärin, kellä on OIKEESTI mennyt elämä oppikirjojen mukaan? Miksi ei ottaisi riskiä jos hävittävää ei ole?
 
Itsekin antaisin luvan jos tietäisin tai uskoisin sen virkistävän vaimoni täysin olemattomia haluja.

Mutta kun tiedän ettei se auttaisi mitään koska niitä haluja (mua kohtaan) ei ollut aikoinaankaan kun hän piti salasuhteita yllä.
 
Pari suhdetta
Täytyy nyt sanoa, että meillä tuo "vieraisiin" meneminen pelasti avioliittomme. Kyse ei tosin ollut yhden illan jutusta, vaan olen elänyt kahdessa suhteessa jo vuosien ajan - kaikkien osapuolten hyväksymänä. Olemme onnellisia, seksi sujuu. Eli ei kaikki aina siihen kaadu.
 
"vaimo"
[QUOTE="a p";30141782]Varmaan näin, mutta jos se piristää seksielämää niin riski kannattaa.[/QUOTE]

Minulla ainakin halut kasvaa, kun olen saanut seksiä oikein kunnolla. Tosin siinä saattaa sitten oma mieskin 'joutua' kokeilemaan uusia juttuja sängyssä, kun on päässyt uudenlaisen seksin makuun.
 
Puskista
Salasuhteisiin=pettämiseen nähden toi kuulostaa oikeasti reilulta touhulta! Kuinka monessa parisuhteessakin petetään, niin naiset kuin miehet. Suitsutetaan täydellistä suhdetta ja kaskas pilvilinnat romahtaa monilla ennepitkää..Ei kannata tuomita, elää voi monella tapaa.
 
"vaimo"
[QUOTE="a p";30142035]Sinne lähti rouva ja näytti sormukset jääneen WC:n tasolle...[/QUOTE]

Ei sormuksia kannata ottaa pois sormesta, koska rusketusrajat paljastavat asian kuitenkin. Lisäksi varatuilla naisilla on hyvä vienti, koska emme jää roikkumaan ja kuvittele yhden panon merkitsevän myös yhteistä tulevaisuutta.
 
dsddfs
Melko lyhytnäköisesti ajateltu. Seksin parantuminen voi pelastaa suhteen, ei mies vain silloin "saa pillua."
Ymmärsin aloituksesta, että AP:n nainen ei ole avautunut tai kiinnostunut tekemään haluttomuudelleen mitään. Ja nyt se on miehen syy jos mies yrittää jotain? Haloo!
Mies ei ollut pelastamassa suhdetta, vaan tekemässä jotain jotta seksiä olisi. Jos hän oikeasti haluaisi ymmärtäää suhdettaan ja naistaan, hän ei lähettäisi tätä toisen miehen luo vaan pyrkisi itse läheisemmäksi naisensa kanssa.

Nainen on ihan hyvin voinut mainita häntä hiertäviä asioita, mutta mies ei ole noteerannut niitä mitenkään. Niinpä tästä tulee kehä, kumpikaan ei huomioi toisen tarpeita koska ei toinenkaan tee mitään.
 
Lullaboo
En tietenkään ymmärrä, en juu. ;P

Joten päädymme sitten takaisin siihen kysymykseen että miksi parisuhteessa seksi pitäisi tulla (ja miksi oletetaan) viimeisenä, kun kaikki muut vastapuolen tarpeet on tyydytetty. Eikä niin päin, että ensin seksiä ja sitten vasta huomiointi jne.
No voin vastata vain omata puolestani, mutta meillä se meni vähän noin. Ensin tuli seksi, sitten huomiointi, hellyys yms. Seksiä oli kerran pari päivässä, minäkin kun seksistä satun pitämään hyvin paljon. Mutta kun huomiota, hellyyttä ja muuta läheisyyttä tuli hyvin vähän ja vain minun aloitteestani ns. "väkisin" (eli itse kömmin miehen kainaloon tai pyysin halausta), minun intoni seksiin väheni, nyt sitä on ehkä kolme kertaa viikossa ja yleensä miehen aloitteesta.

En osannut aikaisemmin edes kuvitella, että sitä voi ihminen "näivettyä" hellyyden puutteeseen tai miten kroppa huutaa halausta. Se että itse halaa onkin eri asia kuin tulla halatuksi.

Olen yrittänyt miehelle puhua ja selittää, että minä tarvitsen myös hellyyttä. Se ei tarkoita koko ajan vieressä kynhäämistä tai jatkuvaa yhdessä oloa. Vaan ihan halaaminen, pusuttelu, kädestä hetken pitäminen, silittäminen hetken aikaa, kainaloon ottaminen... se riittää. Edes joskus. Mutta ei... Viime aikoina olen yrittänyt skarpata ja tehdä aloitteita miehen toiveesta, vaikka ei niin tekiskään mieli. Ainakin mies on tyytyväinen. Ja jos oikein hyvin käy, mies saattaa seksin jälkeen hetken silittää selkää, ennen kuin kääntää selän/lähtee pois.
 
Antaja
Meillä kyllä mies saa pillua silloin kun mieli tekee. Eipä se ole kauhea vaiva tuikata liukkaria pyllistää ja antaa toisen hoitaa hommat. Paremmin minä hellyyttä ja läheisyyttä saan näin kuin jos miehen pitäisi joka kerta lämmitellä tuntikausia vaimoaan halukkaaksi. Suuret paineet kun on pois mieheltä niin pystyy keskittymään halailuun ja hempeilyyn. Molemmat tyytyväisiä, miestä ei paneta ja vaimo saa hempeilyä.
 

Yhteistyössä