Päästän vaimoni vieraisiin!

  • Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen yritys
  • Ensimmäinen viesti
vierasss
Meidänkin seksielämä on aika kuollutta ja miehen mielestä se on tietysti mun syytä. Meidän suhteessa mä olen kuitenkin ainoa, joka niitä aloitteita tekee. Mies itse vaan odottaa ja jos mä en tee mitään, syytetään, haukutaan ja mäkötetään. Puhuttu on. Monesti. Mikään vaan ei muutu.
 
Epätoivoinen yritys
No niin, vaimo tuli viime yönä takaisin kotiin. Oli helvetin vittuuntuneella tuulella, palanut ja puhumaton. Olisi mielenkiintoista tietää mitä on tapahtunut, tai sitten ei...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Epätoivoinen yritys;30146896:
No niin, vaimo tuli viime yönä takaisin kotiin. Oli helvetin vittuuntuneella tuulella, palanut ja puhumaton. Olisi mielenkiintoista tietää mitä on tapahtunut, tai sitten ei...
Joko se on vieläkin käärmeissään sun ehdotuksesta tai sitten se on saanut liian pientä kikkeliä.
 
dddd
Salaisuus; ajatus siitä, että molemilla tekis aina samaan aikaan mieli on lähtökohtaisesti mahdoton. Mutta sen kumppanin mieliteon voi sytyttää -jos ei viitti, niin ei sitten tee itselläkään kovin mieli, kun ei viitti asian eteen mitään tehdä.
Tosiasia on, että mikään elämässä ei ole oikeasti ilmaista, kaikki on vastikkeellista. Et sinä kauaa jaksa olla semmoisen ihmisen kaveri, jolla on sulle asiaa vaan kun se tarvii jotain, mutta pyytettömiä jutustelutuokioita saati että se auttaisi sinua kun sulla on muuttotalkoot, ei ole koskaan. Semmoinen parisuhde, jossa toinen saa paljon enemmän kuin toinen (oli se sitten seksiä tai muuta huomiota tai muuten vaan tilaa) on melkoinen pahan olon ilmentymä molemmille osapuolille.
Toki en väitä että se loppuu, tiedän oikein hyvin omasta kokemuksesta, että semmoinen voi kestää vaikka koko elämän, mutta se on riippuvuutta, ei rakkautta.
Hyvin sanottu.
 

Yhteistyössä