"Päästäisitkö" miehen viikoksi etelään lomailemaan ja juhlimaan työkavereiden kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja Martta
  • Ensimmäinen viesti
Kyllä mun puolesta vois lähteä ja tiedän että laskis minutkin. Tietysti jos ei ois ylimääräistä rahaa huvitella, niin sit pitäis miettiä onko oikein että mies rällää viimoset rahat ja perhe elää kaurapuurolla..
 
Huvikummun Iltavuoro
Alkuperäinen kirjoittaja Martta:
Rahatilanne vielä erittäin tiukka. Matka+majoitus olisivat ilmaisia, mutta kaikki muu omasta pussista. Meillä ehkä tämä tilanne edessä, en tiedä mitä teen. Ja jättäiskö mies lähtemättä jos minä "en päästä"... keskustelut edessä. Itse en minnekään ulkomaille edes haluais eikä kukaan mulle sellaisia matkoja maksaiskaan.
Jos ilmaiseksi pääsisi vielä...
Tosin meidän perheessä molemmat on tähän mennessä osannut tehdä järkeviä päätöksiä ilman että toisen on tarvinnut erikseen antaa lupia tai kieltää jotain .
Teinivuosina taisi olla jotain konflikteja mutta sittemmin kaikki menee fiksusti kun aikuiset ovat asialla.
 
höh
No äh, meidän parisuhteessa ei ole mitään määräävää tahoa. Kumpikin tekee omat ratkaisunsa ja osaa kyllä huomioida myös toisen ja vaikkapa rahatilanteen. Eli oman mieheni kohdalla jättäisin täysin hänen harkintaansa, mitä hän haluaa tehdä.
 
AUgust
Ois varmaan tosi vaikeeta saada mies lähtemään...jos vaan taloudellinen tilanne sallis niin kyl kannustaisin sitä lähtemään...ei saattas lähtee. Kärsii raukka aurinkoallergiasta niin ei varmasti oikein huvittasi.
 
En mielelläni päästäisi, ainakaan samalla porukalla jolla Thaimaan Pattayalla vieraillut, enkä enää Thaikkuihin ollenkaan. Taannoin reissussa olivat ja kyllähän sen tiesi jo etukäteen, mutta aikuinen mies, ei mulla oo varaa sanoa ei, vai olisko? Sanoin kyllä ennen reissua hänelle että tee mitä teet mutta omantunnon mukaan.. (Hölmösti sanottu koska miehillä ei sellaista kai ole) ja että mieti jos jotain teet, haluisitko että minä tekisin samoin. Eipä miettinyt. EN siis tuollaiselle lomalle päästäis enkä jatkossa mielelläni minnekään ilman minua. Kysyinkin, päästäisikö hän minut reissuun esm Turkkiin tyttöporukalla, niin vastaus oli jyrkkä ei :p
 
...lisättäköön vielä, kun lueskelin muiden vastauksia, niin joku oli kirjoittanut että olis kurjaa itse olla tilanteessa jossa mietitään saako lähteä reissuun vai ei. Ei meillä ainakaan niin jyrkkää ole onneksi, mutta se että jos mies matkustelee muutenkin paljon (niinkuin omani) ja jää vielä kiinni maksullisista naisista niin kyllä silloin jo mietitään saako vai ei.... :whistle:
 
Tottakai. Olenkin ehdottanut moista mutta ei halua lomailla ilman perhettä, ymmärrän kyllä.

Itse voin hyvin lomailla ilman miestä, ei tule ikävä mutta lapsia ilman en voisi. Pari viikkoa olen ollut muksujen kanssa ulkomailla ilman miestä ja hyvin meni.
 
Mun ukkoni ei haluaisi lähteä ilman mua, eikä meillä kylllä varaakaan olisi. Tietty siis päästäisin jos olisi rahaa ja hän haluaisi mennä, enhän mä nyt ala toista aikuista ihmistä kieltämään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Hiukka nolo olisi jos meillä mies olisi joskus sanonut että vaimo ei päästä jonnekin, aikuinen kun on ja osaa ajatella itsekin.
mutta nyt menen katsomaan avioeroa japanilaiseen tyyliin
Meillä mies sanoo, ettei vaimo päästä, jos ei itse halua mennä jonnekin. Ilmeisesti kaikille miehille se ei ole ollenkaan noloa.
Tosi luuseri jos pitää eukon piikkiin panna jos itse ei halua lähtee. Mahdat olla hyvässä maineessa... :whistle:
 
Tällä hetkellä: en. Mä olen nykyään sellanen lehmä, että varmasti ottais paremmin välittömästi jos vastaan kävelis. |O


Normaalisti kyllä, jos rahatilanne antaisi sen verran myöten. Ja ellei antaisi, laitettaisiin antamaan. =)
 
sipriina
Ollaan oltu molemmat reissuissa omien kavereiden kanssa. Minä Kreikassa parhaan tyttökaverin kanssa (jonka ukko oli pilata koko reissun kun soitteli sinne päissään harva se ilta ja itketti vaimoaan, eivät ole enää yhdessä), ja ukkeli oli kattomassa formuloita omien kavereiden kanssa... Nykyään reissataan kyllä enimmäkseen perheenä :)
 

Yhteistyössä