Kyllä mun puolesta vois lähteä ja tiedän että laskis minutkin. Tietysti jos ei ois ylimääräistä rahaa huvitella, niin sit pitäis miettiä onko oikein että mies rällää viimoset rahat ja perhe elää kaurapuurolla..
Jos ilmaiseksi pääsisi vielä...Alkuperäinen kirjoittaja Martta:Rahatilanne vielä erittäin tiukka. Matka+majoitus olisivat ilmaisia, mutta kaikki muu omasta pussista. Meillä ehkä tämä tilanne edessä, en tiedä mitä teen. Ja jättäiskö mies lähtemättä jos minä "en päästä"... keskustelut edessä. Itse en minnekään ulkomaille edes haluais eikä kukaan mulle sellaisia matkoja maksaiskaan.
Juu, mie kans mukaan, tai matka jää tekemättä!Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:mä haluaisin ainakin mukaan
Tosi luuseri jos pitää eukon piikkiin panna jos itse ei halua lähtee. Mahdat olla hyvässä maineessa...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meillä mies sanoo, ettei vaimo päästä, jos ei itse halua mennä jonnekin. Ilmeisesti kaikille miehille se ei ole ollenkaan noloa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:Hiukka nolo olisi jos meillä mies olisi joskus sanonut että vaimo ei päästä jonnekin, aikuinen kun on ja osaa ajatella itsekin.
mutta nyt menen katsomaan avioeroa japanilaiseen tyyliin
Näin. Samalailla mies päästäis minut. Molemmat onneksi myös tajuttaisiin olla lähtemättä, jos rahatilanne ei sitä sallisi.Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:No tietenkin päästäisin, eihän mun mies mikään lapsi ole. Aikuinen ihminen saa mennä niin halutessaan, eikä tarte pelätä mitään mökötyksiä.