"Päästäisitkö" miehen viikoksi etelään lomailemaan ja juhlimaan työkavereiden kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Martta
  • Ensimmäinen viesti
katja
Luulisin että mun mies tajuaisi ihan itsekin olla lähtemättä jos rahatilanne olisi noin heikko. Sitä rahaa palaa kuitenkin lomalla aina, 50e ei todellakaan riitä mihinkään. Ja jos kerta raha on tiukilla kyllä joka ikinen sentti käytetään yhteiseen hyvään, ei yhden hurvitteluun.

nikittä
Varmista nyt kuitenkin ettei mukaan ole lähdössä myös työpaikan naisia. Mun ja nyk. mieheni suhde alkoi työpaikkaromanssina. Ei, ei, en tarkoita pelotella, mutta ajattelin vain, että ottaisit tämänkin huomioon!

Tintti
Vähän kakspiippuinen juttu. Tottakai tollasen ilmaisen etelänmatkan toiselle soisi, mutta jos rahat kerran tiukilla.. Ja Etelässäkään eläminen EI ole ilmaista, varsinkaan kun tollaisella porukalla tuskin selvinpäin ollaan ja juomissa säästellään. eli päästäisin sillä ehdolla että itse saisin hemmotella myöhemmin itseäni myös viikon verran jossain hyvällä ruualla ja juomalla ym. hauskalla.

pakko oli laittaa kun alkoi huvittamaan...miehesi ehdottanut sinulle tuollaista...sinä tietty heti kiellät (oma päätelmäni), aikanne kinattuanne sanot, minä mietin ja kysyn neuvoja kanssa sisariltani, pieni hetki :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Ei totta kai asia mietityttää sinua jos teillä ei ole normaalisti harrasteta ulkomaanmatkoja. Itse päästin mieheni hänen ekalleen ulkomaanmatkalle (ruotsia lukuunottamatta) kun kaverinsa maksoi kaikki (myös passin). Kyllähän siitäkin pidettiin useampi palaveri :D
Mutta kivan matkan saivat. Oma vuoroni tuli pari vuotta myöhemmin, sain itsekkin tilaisuuden lähteä ilmaisele matkalle josta ei tarvinnut neuvotella. ;)
jos jotain pahaa on sattuakseen niin se voi sattua suomessakin :/

Mä en tiedä miten meillä tommonen menisi, mies luultavasti lähtisi mini budjetilla matkaan kun on tuommoinen mahdollisuus. Jos mulla avautuis tommoinen matka niin suuttuisin verisesti jos mies ei päästäisi. Noi on sinänsä hankalia asioita, että jos itselläkin tekisi mieli mukaan niin ei toisen puolesta kauheasti huvita järkkäillä.

Päästän. Mies on lähdössä duuniporukan kanssa viikoks turkkiin, matka ja majotus maksettu. Paljoo ei meilläkään oo rahaa ylimääräsiin, mutta kyllä mä sille reissun suon.
Ainoo mikä vituttaa on se, että mä en pääse mihinkään, kun ei varat anna myöden, ja mies on jo päässy tänä vuonna tuskafestareille. Mutta, mun vuoro tulee sitten myöhemmin. Kaikkee ei voi saada.

Mun miestä pyydettiin viikon reissulle saksaan yhen bändin omaks kokiks... Ihan mielellään antasin sen mennä, mutta ei taida saada töistä vapaata :/ Tottakai pikkasen arveluttais, kun tietäähän mitä se meno oikeesti on, mutta jos se vaan sais töistä vapaata niin en kieltäis... Minähän kyllä en varmaan tollasta reissua tai mitään erilaistakaan sais tehä ilman mustasukkasuus kohtausta, mutta.... Elämä on...

No niin natsi en kuitenkaa olis et tollasen kieltäis vaa ku ei ite pääse.. sit koitettas keksii rahat jostakin..

Ukko oli just huhtikuussa pitkällä viikonloppureissulla firman kanssa portugalissa ja ei käyny mieleskään et oisin sanonu et ei saa mennä! sanoin vaa et tuo tuliaisia..

jos rahasta ois kiinni niin kyl sitä koitettas keksii jostaki. Kuinka usein sitä ilmasin pääsee lomalle..

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Ei aikuisten ihmisten tarvitse kysyä lupaa toisiltaan mihinkään. Mutta kun noita aivottomia ihmisiä jotka ajattelee vain itseään on ihan liian paljon...
No just. Kaikilla ei ole vapaata suhdetta, jos saa tehdä mitä huvittaa.

Meillä on sellainen suhde, että tuskin kumpikaan haluais vapaaehtoisesti olla viikkoa toisesta erosta. :D

ripa
Mies oli kavereiden kanssa keväällä viikon reissussa keski-euroopassa ja minä pääsin vuorostani viime viikolla reissuun. Joten päästän kyllä, koska mieheni päästää myös minut. Meillä ei tosin ole akuuttia rahapulaa (meillä rahat on jaettu yhteisiin, minun ja miehen rahoihin. Omat rahat saa käyttää miten mielii, esim. matkustamiseen).

Häirikkö
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Ei aikuisten ihmisten tarvitse kysyä lupaa toisiltaan mihinkään. Mutta kun noita aivottomia ihmisiä jotka ajattelee vain itseään on ihan liian paljon...
No just. Kaikilla ei ole vapaata suhdetta, jos saa tehdä mitä huvittaa.

Meillä on sellainen suhde, että tuskin kumpikaan haluais vapaaehtoisesti olla viikkoa toisesta erosta. :D
Vapaata suhdetta?

Härreguud sentään. Meillä on suhde missä saa tehdä "mitä huvittaa". Koska meidän ei tarvitse kysyä lupaa toiselta. Osaamme arvostaa toista ja ajatella muutakin kuin omaa napaa.

PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
En päästäis, eikä sitä kiinnosta miesseura muutenkaan läheskään yhtä paljon kuin minä ja mun pehmoinen iho.
päästäisikkö jos sitä kiinnostais?
Juu toki. Sitten se sais olla siellä vaikka vuoden. sitten sen ei tarttis olla mun kanssa ollenkaan, koska mun kanssa joko ollaan tai ei. Ja se tietää sen. Yhdessä mentäisiin toki mieluusti.

Yhteistyössä