Päästäisitkö lapsesi leikkimään kotiin jossa perheen isä kuuluu Bandidos moottoripyöräkerhoon?

• Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
En osaa sanoa päästäisinkö, riippuu tosi paljon siitä minkälainen perhe on ja miten hyvin tulen itse heidän kanssaa toimeen... Ehkäpä en päästäisi. :(

Valitettavasti tiedän millasia ihmisiä noissa kerhoissa on, miten he kiristävät ihmisiä, keksivät jopa perättömiä velkoja, pyörittävät huume- ja huorakauppaa jne... Ei tollasiin %kerhoihin oikeasti liity KUNNOLLISET perheenisät vaan ihan toisenlaiset ihmiset, vaikka päällispäin vaikuttaisivatkin mukavilta ja huomaavaisilta, silti todellisuus on ihan jotain muuta.

"öö"
päästäisitkö lapsesi tarhaan missä on pedofiili isän lapsi,niistähä voi tulla kavereita...eikä tod näy päällepäin....o muute paras vitsikirja pitkäst aikaa nää kirjottelut,ahah

"viuh"
Päästäisin kyllä. Ihan normaaleja ihmisiä suurin osa. oma isäni kuuluu Helvetin enkeleihin, tosin liittyi vasta kun olin jo kotoa itse muuttanut. Koko lapsuuden ajan kuitenkin enkeleitä käynyt meillä kylässä perheineen ja sama toisin päin.
Tietty Bandidosten joukossa liikkuu ehkä enemmän huumeita, tämä ei tilastollista tietoa mutta oma henkilökohtainen luuloni, mutta aika harva itse käyttää vaan lähinnä vaan välittäävä't kerhon puolesta.

Tietysti onhan noihin jengeihin sitten rituaalinsa kuinka mukaan pääse,
kyllä meillä siis on kylässä käynyt niitä murhamiehiä ymkin varmaan kun penska olin.

Kyllä mä siis tahtoisin lapsen ystävän perheen tuntea, ennen kuin lapseni kylään päästäisin, mutta näinpä se on ihan kaikkien kohdalla, nbiidenkin joiden isät ei moottoripyöräjengilöihin kuulu : >

Ja ei, en minäkään halua antaa lapselleni sellaista esikuvaa eivätkä minunkaan vanhempani/isäni ole sellaista koskaan minulle välittänyt. Vastustan kaiken maailman rikollisuutta enkä itse oo koskaan ees parkkisakkoja ottanu, mutta harrastuksensa ja muut kullakin. Niitä sekopäitä löytyy niin motoristijengeistä kun bisnesmiehistäkin.

"Neea"
Olen usein pohdiskellut, että joutuivatkohan kadonneet, joita ei ole koskaan löydetty tai joiden kuolemaa ei ole koskaan kunnolla selvitetty, henkirikoksen uhriksi. Mp- kerholainen on ottanut vaan joltakin kadun tallaajaalta nirrin pois ja näin päässyt täysivaltaiseksi jäseneksi. Ja tapaukset on jääneet selvittämättä, kun ketään ei osata epäillä..

taidatte olla hieman rasisteja
[QUOTE="vieras";23148648]No en kai nyt ehdoin tahdoin halua olla tekemisissä ihmisten kanssa, joilla tiedetään olevan rikollista taustaa?! Vielä vähemmän, että lapseni kävisi sellaisten kotona. Itsellesi se lienee ok?

Tällainen on Bandidos-jengi | Uutiset | Iltalehti.fi[/QUOTE]

aah iltalehti, suomalaisten idioottien raamattu. taitaa kirjoittaja olla yh-äiti. miltä muuten tuntui tuo lopussa oleva yleistys???

poliisi on ystävämme
Päästäisitkö lapsesi leikkimään kotiin jossa perheen isä on poliisi?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020311047918_uu.shtml
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/2011/02/1275384/todistaja-poliisin-naisystava-pelkasi-henkensa-puolesta

HAHA!!
Meinaatteko että jos lapsille tulee riitaa niin meidän isi ampuu teidän kaikkien lapset? Vai että meillä heitellään iltapuuron sekaan kunnon dropit ja sen takia meidän lapset nukkuu paremmin. Kaikkea täältäkin saa lukea..

Naurattaa. Viimeks täällä kyseltiin et "päästäisitkö leikkimään jos kaverin isä ois vankilassa" ja suurin osa vastasi ettei TODELLAKAAN päästäisi mm koska äidinkin täytyis silloin olla joku sekopää jne. Mut nyt kun on kyse jengiläisistä joista suurin osa on ollu lusimassa vähintäänkin joitain pikkutuomioita niin reilusti yli puolet päästäis lapsensa sinne ja vielä ihmettelee miks muut ei päästäis...Pikkusen ristiriitasta.

"VIERAS"
Jotenkin olen saanut kuvan, että ne iskut sun muut osuvat enimmäkseen niiden harrastustiloihin jne... kai nyt moottorijengiläisetkin omien lastensa turvallisuudesta välittää? Varmasti rakastavat ja suojelevat omiaan ihan kun me muutkin.
voisin jopa uskoa että ehkäpä jopa hanakammin kuin tavis perheellinen? kyllä noilla taitaa olla se yhteisö homma aika tiivistä, ei siellä katsella jos omia/-lapsia kiusataan, siihen puututaan kyllä(mutuna).
pandora tokaisi:
Bandidokset ei oo kyllä mitään perusporukkaa. Nää jengiläiset ammuskelee, diilaa ja istuu vankiloissa.

kysymys pandoralle?
jaa ihanko ammuskelevat pitkin katuja huumehöyryissään? montako kertaa ovat sulle tyrkyttäneet huumeita? Oletko koskaan miettiny et bandidokset ovat reagoineet johonkin asiaan jota heille on tehty ensin?

Ärtynyt vieras
ei hyvää päivää miten ihmiset on tolloja!! Ihmisillä on ihan vääränlainen kuva mp-kerhoista.... ensinnäkin suurin osa rikollisuudesta tapahtuu näiden kerhojen tukijaryhmillä ns. "supporteilla". toiseksi. älkää katsoko liikaa elokuvia ja saako vääriä vaikutelmia ;) Eihän liivit miestä tee? ;D

just asking
Olen lukenut että Bandidos -moottoripyöräkerho kuuluu järjestäytyneeseen rikollisuuteen mutta näitä kirjoituksia lukiessa tulee käsitys että siis he eivät olekaan rikollisia.
Tietääkö joku siis oikeesti ovatko he rikollisia vai eivät, onko se siis pelkkää moottoripyörä-harrastusta vai mitä?

"vaimo"
Mieheni kuuluu erääseen jengiin, en nyt sitä nimeltä mainitse. Pelottavia harrikkamiehiä, kaljut ja parrat ja kaikkee :D
Sitä ei meillä huomaa muuta kuin silloin, kun HD pärähtää käyntiin ja mieheni laittaa liivin niskaan. Tai kun jengiläiset tulee meille KAHVILLE! :) (Rikostaustasta huolimatta kunnon porukkaa. ja sitäpaitsi jengeissä johtoryhmä ei ole useinkaan rikoksen tekijöitä, vaan uudet, tulokkaat jotka yrittävät saada itselleen respectiä.) Ja miellä on kaksi alakouluikäistä lasta, mieheni on eräässä firmassa esimiestehtävissä ja minä olen toimitusjohtajana yrityksessä jonka hallituksessa myös mieheni istuu... Eipä mieheni harrastus näy lasteni kavereille eikä niille, joiden siitä ei mtn tarvitse tietää.

"vieras"
[QUOTE="vaimo";23170190]Mieheni kuuluu erääseen jengiin, en nyt sitä nimeltä mainitse. Pelottavia harrikkamiehiä, kaljut ja parrat ja kaikkee :D
Sitä ei meillä huomaa muuta kuin silloin, kun HD pärähtää käyntiin ja mieheni laittaa liivin niskaan. Tai kun jengiläiset tulee meille KAHVILLE! :) (Rikostaustasta huolimatta kunnon porukkaa. ja sitäpaitsi jengeissä johtoryhmä ei ole useinkaan rikoksen tekijöitä, vaan uudet, tulokkaat jotka yrittävät saada itselleen respectiä.) Ja miellä on kaksi alakouluikäistä lasta, mieheni on eräässä firmassa esimiestehtävissä ja minä olen toimitusjohtajana yrityksessä jonka hallituksessa myös mieheni istuu... Eipä mieheni harrastus näy lasteni kavereille eikä niille, joiden siitä ei mtn tarvitse tietää.[/QUOTE]

Mitä rikoksia miehesi teki uutena tulokkaana, kun jengiin liittyi? Nyt kerää rahat näiden tulokkaiden keikoista?

johan pomppas
[QUOTE="VIERAS";23169896]
kysymys pandoralle?
jaa ihanko ammuskelevat pitkin katuja huumehöyryissään? montako kertaa ovat sulle tyrkyttäneet huumeita? Oletko koskaan miettiny et bandidokset ovat reagoineet johonkin asiaan jota heille on tehty ensin?[/QUOTE]

Tietääkseni heihin pätevät ihan samat lait kuin muihinkin tallaajiin. Missä laissa sanotaan, että voit vahingoittaa toista, kun toinen on tehnyt sulle jotain ensin? Oletko täysi-ikäinen vai onko sulla vielä esikoulu kesken? Kyllä he rikkovat yhteiskuntarauhaa törkeällä tavalla. Se, että kantaa jotain v*%#n liiviä, ei kyllä nosta ketään lain yläpuolelle.

kuorma-auton kuljettaja
[QUOTE="vieras";23148478]Minä ainakin tiedän suurinpiirtein minkälaista sakkia tässä lähistöllä asuu ja lapsen kavereiden vanhemmat. Kyllä sen jo naamasta näkee, kuka käy 9-17 kravatti kaulassa töissä ja kuka on vähän semmonen renttu pekka.. Ja juu, ei leikkis meidän lapset.[/QUOTE]

Tarkottaako se siis sun mielestä että on joku jengiläinen tai renttu jos ei kulje ajalla 9-17 töissä kraka kaulassa ?? Et varmaan päästä lapsias muille kuin toimisto ja myynti töitä tekeville leikkimään kun pelkäät että muut on jengiläisiä . Itsehän lähden joka aamu 5 töihin ja olen paskasissa vaatteissa töissä enkä ole muutenkaan siistin oloinen mutta en kuulu mihinkään jengiin vaan satun tekemään töitä jossa joutuu muutakin kuin istumaan toimistossa... Ja kyllä aika iso osa jengiläisistä käy töissä!!!

kuorma-auton kuljettaja
[QUOTE="vieras";23148478]Minä ainakin tiedän suurinpiirtein minkälaista sakkia tässä lähistöllä asuu ja lapsen kavereiden vanhemmat. Kyllä sen jo naamasta näkee, kuka käy 9-17 kravatti kaulassa töissä ja kuka on vähän semmonen renttu pekka.. Ja juu, ei leikkis meidän lapset.[/QUOTE]

Tarkottaako se siis sun mielestä että on joku jengiläinen tai renttu jos ei kulje ajalla 9-17 töissä kraka kaulassa ?? Et varmaan päästä lapsias muille kuin toimisto ja myynti töitä tekeville leikkimään kun pelkäät että muut on jengiläisiä . Itsehän lähden joka aamu 5 töihin ja tulen sieltä sitten vasta kun ei ole enää keikkaa ja olen paskasissa vaatteissa töissä enkä ole muutenkaan siistin oloinen mutta en kuulu mihinkään jengiin vaan satun tekemään töitä jossa joutuu muutakin kuin istumaan toimistossa... Ja kyllä aika iso osa jengiläisistä käy töissä!!!

Yhteistyössä