Päästäisitkö lapsesi leikkimään kotiin jossa perheen isä kuuluu Bandidos moottoripyöräkerhoon?

• Viestiketjun aloittaja --
  • Ensimmäinen viesti
Joneri
Jos mulla olisi lapsi, niin antaisin sen haistella vähän Maailmaa ja tehdä omat päätöksensä, joita sitten voin koittaa suunnata ohjeistavasti. Oon tavannut kaikenkarvaisia ihmisiä elämäni aikana, eikä moottoripyöräjengiläiset ole pahimmasta päästä. Ne ne on karseimpia jotka kulkee sliipattuna kraka kaulassa eikä edes morjesta hississä. Eli perussuomalaiset saatana!
Kuhan musta ei tule koskaan mitään yrittäjää, paitsi ehkä luontaispuolelta, niin homma klaar.

Jos tunnet ihmisen niin kai sä nyt sille voit päästää lapsesi kylään? Yleisesti ottaen MC Pampperssit, siis Bandidos säätää kyllä vähän liikaa. Eli verinen väkivalta, huumeet ym näkyvät katukuvassa.

"tuohtunut"
[QUOTE="vesimeloni";23150116]Eipä kestä. :) Jokainen tietenkin tyylillään ja ei kai meistä kukaan koskaan voi täysin 100% lapsiaan maailman pahuudelta suojella. Mutta en minäkään tietentahtoen halua lapsiani paikkaan, jossa tiedän olevan huumeita tai on olemassa pienikin riski siitä, että joku paukkaa aseen kanssa paikalle.

Ja jollekin epäilijälle: Kyllä, osa niistä kerholaisista käy ihan normisti päivätöissä.

Ja nimim. EI TODELLAKAAN on oikeassa siinä, että Bandidoksen jäseneksi ei todellakaan pääse, ellei ole tehnyt jotain rikollista. Jo "pikkurikokset" riittää jonkinlaiseen jäsenyyteen, "kunniajäseneksi" (tai mikä lienee oikea nimitys) päästäkseen tarvitsee oikeasti tappaa joku. Ja tämän on kertonut siis minulle se läheiseni, joka bandidokseen kuului. Hän ei henkirikosta suostunut tekemään, siinä yksi syy, miksi erosi kerhosta. Muitakin syitä oli, eikä hän ole eroamistaan katunut.[/QUOTE]

voisitko oikeasti miettiä mitä suustas päästät ku et selvästikkään asioista tiedä yhtään mitään vaan lietsot turhaa pelkoa täällä.joka kerhossa on jokasorttia ihmisiä ja rikos ei todellakaan ole edellytys mihinkää moottoripyöräkerhoon.

vierailija
Terve täältä "liiviporukasta".

Meille Rikollinen tausta ei ole edellytys. Ja 9-17 töissä käyvä mies on varas ja velallinen rahoitus pelle. Hän ei osaa korjata. opettaa. ymmärtää, saatikka pärjää elämässään oikeissa tilanteissa juuri mitenkään. Jos miehenne tunnevammaisuuttaan on tälläinen, ja poikanne juusosta tulee narkkari, ihmetelkää sitä sitten, Isi ei tainnut olla kuin rahan perässä ja huorissa. Meidän Perheissä on kuri, sekä järki. Meillä kotona liivit ei tee mitään meidän perheille, emmekä sekoita omaa perhe-elämäämme ulkopuoliseen toimintaamme mitenkään.

vierailija
Mites lestadiolaiset...päästättekö lapsenne heidän kotiin? Nehän ovat uskovaisia jumalan lapsia kaikki...mitä nyt käyttävät seksuaalisesti hyväkseen lapsia! Entäs salilla kävijät? Hormooneja laittomasti käyttävät lihaskimput? Entäs alkoholistiset lastenpäiväkoti tädit? Kannattaa tosiaan eristää lapsenne kaikilta vierailta ihmisiltä joista ette tiedä muuta kun sukinimen ovessa...jos sitäkään. Useammat motoristit huolehtivat ja suojelevat perhettään paremmin kuin suurin osa ns. "parempi kanssa". Lapsenne kun joutuu seksuaalisen väkivallan kohteeksi niin varsinaisen rangaistuksen (oikeuslaitoksen sijaan) ne raiskaajat saa näiltä monen halveksumilta "rikollisilta" vasta vankilan sisällä. Jos niin ikävästi kävisi niin muistakaa somessa pyytää, ettei kukaan tekisi tämän raiskaajan elämää hankalaksi niin saatte sädekehän päänne päälle! Muille mukavaa kevään odotusta!

kahdenäiti_
Liivijengin kodissa uskon lasteni olevan paremmassa turvassa kuin vaikkapa jossain muslimi-mamujen luona, jossa on suuri vaara lasten joutua raiskatuksi ja hyväksikäytetyksi.

vierailija
Voi vittu te ootte kyl iha sairaita ku luulette jonku moottoripyörä kerhon kaikkia jäseniä rikollisiksi! Mun isä on bandiitti ja oon pentuna siellä tallilla ollu mukana ja kaikki ne ihmiset siellä on oikeesti tosi kivoja ja oikeesti lapsirakkaita. Siellä ne vaa juttelee,pelaa bilistä ja tuunaa pyöriinsä yms. Mä viihdyn siellä tallilla ja niin huvittavaa lukee näitä teidän viestejä että kaikki ne on rikollisia tai jotai huumeista. En tietenkään kiellä että kukaan ei olis huumeiden kanssa tekemisissä, mut se on niiden vastuulla jos vetää niitä. Bandiitit ja muut jengit on kohteliaita niinkuin muutkin esim pitää ovia ja tervehtii yms. Herätkää ihan oikeesti ei voi olla noin ahdasmielinen. Mun isä on kasvattanut mut hyvin äitini kanssa ja mulla on kavereita joiden isä on myös bandiitti ja neki on hyviä ihmisiä. Turha alkaa yleistämään kun lehdessä lukee että kerhotiloista löytyi huumeita, ei ne jumalauta sillon kaikki oo syyllisiä...

vierailija
onpa taas ketju. mä päästäsin kyllä lapseni leikkimään. ei lapsi ole sen bandiitti isän kanssa leikkimään menossa.. meillä kyllä käy kotona myös lapsia leikkimässä vaikka mieheni kantaakin "pahamaineisia" liivejä..
Miksi oot llhtenyt liivijengiläsien mnatkaa?mikä niissä kiehtoo ei normaalii elämää.Saa pelätä millon ne tulee uhkaileen perhettä.helpoo elämää ja rikasta.

vierailija
onpa taas ketju. mä päästäsin kyllä lapseni leikkimään. ei lapsi ole sen bandiitti isän kanssa leikkimään menossa.. meillä kyllä käy kotona myös lapsia leikkimässä vaikka mieheni kantaakin "pahamaineisia" liivejä..
Tai ehkä oot itenkki narkkari aj linnassa ollu nehän sopii toiseilleen.ei kukaan kunnillinen nainen lähe rikollistenmatkaan.Paitsi joku huora.

Yhteistyössä