Päässä keittää miehen muistin takia..!!!

sil on yhtä huono muisti kun dementikoilla!! Lähti just viemään tyttöä kerhoon, ja sanoin, et vie mun kirje samalla postiin ja laitoin kirjeen sen puhelimen päälle! Tossahan se kirje sit yksinään möllötti pöydällä, miehen puhelin oli kyllä häipynyt!!
ja kauppareissut, teen aina listan ostoksista mitä sen on ostettava ja kun kaupasta pääsee kotia, on osa listalla olevista tavaroista unohtunut ostaa!! Miten voi unohtaa, jos ne lukee kerta siinä listassa!!!
Tää ehkä kaiken huippu, ei muistanut mun toista nimeä vielä 7 vuoden yhdessäolon jälkeenkään!
Sit tämäkin sattuin kerran seurustelun alkuaikoina; yks miehen tuttu kävi meillä aina silloin tällöin kylässä ja käy vieläkin. Sit mieheltä kyselin, et onko se jotain sukua tälle tuttavalle, kun niin sama sukunimikin. Mies et ei ole mitään sukua!! Kysyinpä sitä varalta onneksi anopiltakin, kertoi, että ovat serkuksia!!
 
hih
Mun mies on samanlainen :) ei muista useinkaan esim. hyvän kaverinsa vaimon nimeä (tuntenut molemmat 10v) tai muitakaan, unohtaa kaikki kirjeiden viemiset, maidon tuomiset työmatkalla yms, ellei erikseen muistuta.. En menisi vannomaan että muistaa mun toista nimeä :D Välillä kyllä hakkaan päätä seinään sen takia, mutta jokainen on omanlaisensa.. :)
 

Yhteistyössä