Päänsärky ja nenäverenvuoto öisin/aamuisin?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"a p"
Olen jo muutaman kk ajan herännyt noin 4-5 aamuna viikossa päänsärkyyn, joskus herään päänsärkyyn keskellä yötäkin. Joka aamu nenä on tukossa vaikkei nuhaa, ja niistäessä tulee veristä "räkää". Muutaman kerran on alkanut kunnolla vuotaa verta nenästä aamulla tai keskellä yötä, niin että olen herännyt siihen.

Migreeniä tuo ei ole, minulla on kyllä sitäkin, mutta migreeniin on toimiva estolääkitys, ja tuohon kuuluu vain tuo päänsärky/nenäverenvuoto.

Pääni on magneettikuvattu migreenin takia viime marraskuussa viimeksi, eikä näkynyt mitään.

Mitä ihmettä, hometta, vai vääränlainen tyyny? Asumme 60-luvulla rakennetussa kerrostalossa jossa seinät ovat rapatut tms.
 
"a p"
Lisään, että vaihdoin tuossa pari kk sitten tyynyn uuteen, Familonin tyynyyn joka ainakin tuntuu hyvältä, ei se vaikuttanut mitenkään asiaan, eli yölliset päänsäryt jatkuivat.
 
Mulle tulee mieleen allergia oireet.

Mulla on siitepöly, eläin- ja uutena, että saan allergia oireita untuva tyynystä. Mulla oireilee silmät, nenä ja naama noihin. Lisänä vielä aika paha astma ja allergia oireet pahentaa yleensä heti astma oireita, eli keuhkot tukossa ja hengitys vinkuu ja rohisee. Mulla kova nauraminenkin jo saattaa aiheuttaa sen, että astma oireet iskee päälle. Mulla allergia oireissa on pääkipua ja nenäverenvuotoa toisinaan.

Käy lääkärissä allergia testeissä, ei kannata pitkittää, koska noihin oireisiin saa avun ja voi elää ihan normaalia elämää.
 

Yhteistyössä