Päättäkää mun puolesta?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

..

Vieras
Kun en osaa itse päättää.. Eli menenkö mieheni luokse yöksi tänään vai uuden tuttavuuden?

Mieheni kanssa ollaan eroamassa, tai siis muutettiin erilleen ja olen nyt tavannut aivan ihanan toisen miehen.. molemmat pyytää luokseen yöksi..
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pakanamaan Kartta:
No jos et meinaa sen miehes kans jatkaa, niin mene uudelle ;)

Niih, mutta kun ei tiedetä palataanko vielä yhteen miehen kanssa.. ei olla esim viety edes avioero papereita vielä, koska kuitenkin rakastetaan toisiamme.. ja meillä on lapsia..
 
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja Pakanamaan Kartta:
No jos et meinaa sen miehes kans jatkaa, niin mene uudelle ;)

Niih, mutta kun ei tiedetä palataanko vielä yhteen miehen kanssa.. ei olla esim viety edes avioero papereita vielä, koska kuitenkin rakastetaan toisiamme.. ja meillä on lapsia..

No sitten suosittelen menemään miehes luo :)
 
Mene sen uuden luokse jos haluat mutta muista että olet kirjoitanut avioeropaperit alle siinä vaiheessa. Pysy siinä päätöksessä sitten.

Edit: Ah teillä on siis sovittu "vapaa vaihde" menossa, no sitten ei mitään. Tee niin kuin tuntuu parhaalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Mene sen uuden luokse jos haluat mutta muista että olet kirjoitanut avioeropaperit alle siinä vaiheessa. Pysy siinä päätöksessä sitten.

Ei, ei ja ei.. me molemmat tapaillaan jo toisia, mutta meillä on miehen kanssa edelleen ihan normaalisti seksiä ym.. eletään ihan normaalia perhe elämää kun ollaan perheenä.. :S
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Mene sen uuden luokse jos haluat mutta muista että olet kirjoitanut avioeropaperit alle siinä vaiheessa. Pysy siinä päätöksessä sitten.

Edit: Ah teillä on siis sovittu "vapaa vaihde" menossa, no sitten ei mitään. Tee niin kuin tuntuu parhaalta.

Ehdinkin jo heittää sulle vastauksen :D
 

Yhteistyössä