3kk yöksi hoitoon

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lennia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lennia

Jäsen
17.09.2009
414
0
16
Mun pitää tänään jättää mun pieni hoitoon isälleni, kun pikkusisko täyttää 30v ja ollaan varattu yö hotellissa. Kertokaapa olisiko teidän mielestä parempi, että menisin itse ensin oleilemaan isäni luokse ja lähtisin vasta sieltä liikenteeseen, kuin se, että isä hakisi vauvan kotoani.
Juu ja tiedän että on vielä kovin pieni yöksi jäämään hoitoon, enkä muusta syystä jättäisikään, mutta nyt jätän. Olen toisaalta myös saanut sen käsityksen, että hieman alle kolmikuisena hoitoon opettelu on helpompaa, kuin vähän vanhempana (eroahdistukset yms.) Isäni ja hänen naisystävänsä ovat molemmat erittäin luotettavia ja tottuneita hoitamaan pieniä lapsia.
Haluaisin vain, että tilanne olisi vauvalle mahdollisimman stressitön.
Eli kertokaapa mielipiteenne, menenkö ensin vauvan kanssa isälleni? Aluksi sovittiin, että isä hakee, mutta aloin miettiä, olisiko tämä parempi vaihtoehto. Vauva on kyllä ollut ennenkin isäni luona minun kanssani useammankin kerran.

Jos sun isä on vauvaa ennenkin hoitanut, niin mun mielestä ihan hyvin hän voi hakea vauvan sieltä. =) Ei siitä varmasti vauvalle mitään sen suurempaa stressiä ole, jos paikka on lapselle tuttu ja isäkin hänen kanssaan ollut paljon tekemisissä.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Jos sun isä on vauvaa ennenkin hoitanut, niin mun mielestä ihan hyvin hän voi hakea vauvan sieltä. =) Ei siitä varmasti vauvalle mitään sen suurempaa stressiä ole, jos paikka on lapselle tuttu ja isäkin hänen kanssaan ollut paljon tekemisissä.

juuri näin,ei kannata murehtia.vietä hauska ilta!

Yhteistyössä