Kun ei kutsua kuulu....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja se muija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
näinpä, mutta kun alkaa jo ahistamaan tämä,että minä olen hänet esitellyt suvulle ja ystäville. Kotini jakanut ja minä en tiedä hänestä kuin osoitteen. :( pelkään, että pian luovutan.
Kauanko olitte tunteneet ennenkuin aloitte olemaan yhdessä? Jos olette tunteneetkin vasta 3 kk, niin - mun mielestäni - sä olet edennyt aika nopeasti. Ehkä tämä mies ei halua edetä yhtä nopeasti oman kotinsa, ystäviensä ja sukunsa suhteen?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23053113:
Kauanko olitte tunteneet ennenkuin aloitte olemaan yhdessä? Jos olette tunteneetkin vasta 3 kk, niin - mun mielestäni - sä olet edennyt aika nopeasti. Ehkä tämä mies ei halua edetä yhtä nopeasti oman kotinsa, ystäviensä ja sukunsa suhteen?

Emme ole tunteneet ennen seurustelun alkua. Eli sen vajaa 3 kk nyt. No, tää vaan tuntuu näin yksipuoliselta.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23053144:
Anna sitten ajan kulua. Voi olla, että mies käy sun luonasi, koska sulla ei ehkä ole mahdollisuutta aina saada lapsenvahtia - jotta voisitte tavata jossain muualla kuin kummankaan kotona - ja sen vuoksi on helpompaa molemmille, jos mies tulee sun luoksesi.

No, lapseni ovat kyllä isällään säännöllisesti. Mutta ehkä minä tosiaan vaan kiirehdin.

No, lapseni ovat kyllä isällään säännöllisesti. Mutta ehkä minä tosiaan vaan kiirehdin.
Voi hyvinkin olla, että kiirehdit :) Ihmiset on erilaisia ja toiset eivät ole vielä muutaman kuukauden tuntemisen perusteella valmiita kutsumaan kotiinsa tai esittelemään lapsilleen tai suvulleen. Mä kuulun juuri tuohon ryhmään eikä siinä ole mitään katalia taka-ajatuksia kuten aviopuolisoa tai vanhempien kanssa vielä asumista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23053186:
Voi hyvinkin olla, että kiirehdit :) Ihmiset on erilaisia ja toiset eivät ole vielä muutaman kuukauden tuntemisen perusteella valmiita kutsumaan kotiinsa tai esittelemään lapsilleen tai suvulleen. Mä kuulun juuri tuohon ryhmään eikä siinä ole mitään katalia taka-ajatuksia kuten aviopuolisoa tai vanhempien kanssa vielä asumista.

Joo, en tuommoisia edes epäile. Hän on nyt kovasti kuitenkin itse hakemassa töitä tältä paikkakunnalta ja muuttaa heti tänne, jos vaan saa töitä. Siis ei toki yhteen olla muuttamasa, mutta varmaan se käytännössä sit menis niin, että hän olisi meillä sitten yhä enempi. Eli kun tämä liikku tulee tapahtumaan, niin saattaa käydä, etten ikinä kerkeä näkemään kotia, missä hän asui kun me aloitimme seurustelemaan.

hei me ehdittiin olla yhdessä vajaa 3-vuotta ennenku mä pääsin käymään sen kotiin... Syy tais ollakin siinä että hän asuikin vielä vanhempiensa luona ja vissiin häpes sitä :D

[QUOTE="kukkis";23053227]hei me ehdittiin olla yhdessä vajaa 3-vuotta ennenku mä pääsin käymään sen kotiin... Syy tais ollakin siinä että hän asuikin vielä vanhempiensa luona ja vissiin häpes sitä :D[/QUOTE]

no huh huh !

Joo, en tuommoisia edes epäile. Hän on nyt kovasti kuitenkin itse hakemassa töitä tältä paikkakunnalta ja muuttaa heti tänne, jos vaan saa töitä. Siis ei toki yhteen olla muuttamasa, mutta varmaan se käytännössä sit menis niin, että hän olisi meillä sitten yhä enempi. Eli kun tämä liikku tulee tapahtumaan, niin saattaa käydä, etten ikinä kerkeä näkemään kotia, missä hän asui kun me aloitimme seurustelemaan.
Mutta onko tuolla nyt mitään väliäkään? Jos olette vielä nuoria, niin voihan tosiaan olla, että miehen asunto on joku kälynen poikamiesboksi, jossa ei ole mitään näyttämisen arvoista eikä mitään tekemistä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23053241:
Mutta onko tuolla nyt mitään väliäkään? Jos olette vielä nuoria, niin voihan tosiaan olla, että miehen asunto on joku kälynen poikamiesboksi, jossa ei ole mitään näyttämisen arvoista eikä mitään tekemistä.

ei me enää nuoria olla :D nelikymppisiä, mutta elämää vielä kivasti edessä!

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23053266:
Nelikymppisellä miehelläkin kyllä - yleensä - on jo jonkin sortin koti eikä pelkästään kämppä. Paitsi jos on nk toisella kierroksella eli lähivuosina eronnut.

Kodista minä olenki puhunut. Ja toinen kierros ois tässä alkamassa. Jännä vaan, että tämmöinen asia alkaa sit hiertämään....

Kodista minä olenki puhunut. Ja toinen kierros ois tässä alkamassa. Jännä vaan, että tämmöinen asia alkaa sit hiertämään....
Tarkoitinkin lähinnä sitä, että jos miehen erosta ei ole vielä kovin montaa vuotta, niin hänen kotinsa saattaa olla vain kämppä, missä käydään nukkumassa, pesemässä pyykit ja heittämässä jotain einestä joskus mikroon. Mies ei siis ole katsonut tarpeelliseksi panostaa millään tavalla kotiinsa, huonekalut voi olla toisiinsa täysin sopimattomia, verhot voi puuttua ikkunoista, ruuanvalmistusastioita ei juurikaan ole jne. Olohuoneen lattialla ehkä jotain kuntosalihärveleitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23053278:
Tarkoitinkin lähinnä sitä, että jos miehen erosta ei ole vielä kovin montaa vuotta, niin hänen kotinsa saattaa olla vain kämppä, missä käydään nukkumassa, pesemässä pyykit ja heittämässä jotain einestä joskus mikroon. Mies ei siis ole katsonut tarpeelliseksi panostaa millään tavalla kotiinsa, huonekalut voi olla toisiinsa täysin sopimattomia, verhot voi puuttua ikkunoista, ruuanvalmistusastioita ei juurikaan ole jne. Olohuoneen lattialla ehkä jotain kuntosalihärveleitä :D

Näinpä - tämän kun pääsisi itse näkemään ja toteamaan! Koti kertoo paljon kuitenkin ihmisestä. Minä olen omani näyttänyt, antanut yösijaa, antanut ruokaa, antanut puhtautta-.... josko vastalahjaksi saisin kurkistaa hänenkin elämään---- vaadinko tai odotanko liikoja??

Näinpä - tämän kun pääsisi itse näkemään ja toteamaan! Koti kertoo paljon kuitenkin ihmisestä. Minä olen omani näyttänyt, antanut yösijaa, antanut ruokaa, antanut puhtautta-.... josko vastalahjaksi saisin kurkistaa hänenkin elämään---- vaadinko tai odotanko liikoja??
Odotat ja vaadit. Anna toisen tehdä se sitten, kun hänelle sopii. Jos sinulla on kaunis ja viihtyisä koti, niin saattaahan mies silloin pitää oman kotinsa esittelemistä jopa nolona. Olette tunteneet vasta niin vähän aikaa, että mies ei voi mitenkään tietää, miten hänen mahdolliseen poikamiesboksiinsa suhtautuisit.

Kyllä. Näin miehen korvaan eteneminen kuulostaa melko nopealta. Jos painostat ja hoputat miestä, tämä todennäköisesti karkaa. Harmi, koska mies tykkää sinusta selvästi kun niin pitkälle tulee sinua tapaamaan. Miesten kämpät ovat usein murjuja verrattuna naisten asuntoihin. Sekin voi miestä askarruttaa, kun ei haluaisi antaa huonoa kuvaa itsestään.

Keittönoita ja leo: te kyllä osuitte ns. naulan kantaan tässä jutussa. Minä sit kävin hänen luonaan visiitillä ja keskustelimme tästä asiasta. Hän suorastaan häpesi kotiaan. Mutta tämä oli kuitenkin sellainen askel, että jos emme sitä olisi nyt tehneet, olisi minulla ollut jo ikävä fiilis aina vaan kutsua hänet tänne ja minä en olisi saanut mennä hänen kotiaan katsomaan. Nyt se on nähty ja en järkyttynyt :) Ihan hänen näköinen koti oli vaikkakin niin kovin erinlainen mitä tämä meidän koti.

näinpä, mutta kun alkaa jo ahistamaan tämä,että minä olen hänet esitellyt suvulle ja ystäville. Kotini jakanut ja minä en tiedä hänestä kuin osoitteen. :( pelkään, että pian luovutan.

Tsekkaa, keitä muita siellä samassa osoittessa asuu.

*muoks* Ai, asia selvisikin jo parhain päin. Hyvä niin :)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä