M
Mymmeli
Vieras
muuttaisin aviopuolisoni vanhaan kotikaupunkiin, jossa olisi töitä meille molemmille tarjolla, toisin kun nykyisessä kaupungissa jossa ollaan molemmat työttömiä. Elintasomme nousisi tästä köyhyydestä merkittävästi.
Matkaa kaupunkien välillä on 400km
Ongelma on esikoispoikani isä joka ei anna muuttolupaa, on tavannut poikaa 2-3 kertaa kuukaudessa ja meillä on yhteishuoltajuus.
Hänen mielestään minä olen sitten velvollinen kustantamaan lapsen matkan kahdesti kuussa isän luokse, en tiedä mitä laki tästä sanoo?
Poikaa hän ei luokseen ottaisi asumaan (en tietenkään haluaisikaan) mutta isä ei myöskään tätä halua, eikä varsinkaan uusi puolisonsa.
Lapsi on 7v.
Mitä tehdä?
Onko perheemme jumissä täällä kunnes poika 18v ja saa itse päättää..
Matkaa kaupunkien välillä on 400km
Ongelma on esikoispoikani isä joka ei anna muuttolupaa, on tavannut poikaa 2-3 kertaa kuukaudessa ja meillä on yhteishuoltajuus.
Hänen mielestään minä olen sitten velvollinen kustantamaan lapsen matkan kahdesti kuussa isän luokse, en tiedä mitä laki tästä sanoo?
Poikaa hän ei luokseen ottaisi asumaan (en tietenkään haluaisikaan) mutta isä ei myöskään tätä halua, eikä varsinkaan uusi puolisonsa.
Lapsi on 7v.
Mitä tehdä?
Onko perheemme jumissä täällä kunnes poika 18v ja saa itse päättää..