O
onneton 47 v
Vieras
Olen 24 v avioliitossa elänyt, sitä ennen seurustelimme 5v. Nyt lapset jo isoja. Vaimo käynyt paljon kursseja joissa opitaan myös lukemaan omia ajatuksia. Nyt hän etsii itseäään ja miettii voiko jatkaa kanssani. Hän miettii mitä elämältä haluaaa ja uskaltaako tehdä päätöksiä jotka saattavat mullistaa kaiken olemassa olevan. Hän kertoo kuitenkin rakastavansa minua nyt ja aina.Olen saanut tietää itsestäni aika erikoisia juttuja, niitä vain ole aikaisemmin osannut tulkita. Hän on miettinyt näitä ongelmia jo pitkään, olen usein kysynyt että mikä vaivaa, mutta se on ollut työasia, ei minuun liittyvää. Hän on myös tavannut syksyllä entisen ystävän josta on löytyynyt se kuunteleva ja ymmrtävä ihminen. Nyt paljastui että heillä on myös suhde mutta se ei kuulemma ole tämän asian ydin. Ydin on siinä että hän pyytää aikaa minulta ja katsoa voisiko vielä jatkaa kanssani. Olen valmis yrittämään uudestaan ja haluan sitä todella. Onko kellään vastaavia kokemuksia ? Kauanko täytyy odottaa, ja mitä saan ?