päätöksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja onneton 47 v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

onneton 47 v

Vieras
Olen 24 v avioliitossa elänyt, sitä ennen seurustelimme 5v. Nyt lapset jo isoja. Vaimo käynyt paljon kursseja joissa opitaan myös lukemaan omia ajatuksia. Nyt hän etsii itseäään ja miettii voiko jatkaa kanssani. Hän miettii mitä elämältä haluaaa ja uskaltaako tehdä päätöksiä jotka saattavat mullistaa kaiken olemassa olevan. Hän kertoo kuitenkin rakastavansa minua nyt ja aina.Olen saanut tietää itsestäni aika erikoisia juttuja, niitä vain ole aikaisemmin osannut tulkita. Hän on miettinyt näitä ongelmia jo pitkään, olen usein kysynyt että mikä vaivaa, mutta se on ollut työasia, ei minuun liittyvää. Hän on myös tavannut syksyllä entisen ystävän josta on löytyynyt se kuunteleva ja ymmrtävä ihminen. Nyt paljastui että heillä on myös suhde mutta se ei kuulemma ole tämän asian ydin. Ydin on siinä että hän pyytää aikaa minulta ja katsoa voisiko vielä jatkaa kanssani. Olen valmis yrittämään uudestaan ja haluan sitä todella. Onko kellään vastaavia kokemuksia ? Kauanko täytyy odottaa, ja mitä saan ?

Odota vain, mutta etsi sinä myös ystävä, josta löydät itsellesi ymmärtävän ja kuuntelevan ihmisen.

Saattaa siinä rouvan mieli muuttua kun huomaa ettei voi pitää sinua varalla odottamassa jos uuden ihastuksen kanssa meneekin sukset ristiin.

Sinua käytetään nyt ihan raskaamman kautta hyväksi ja itse päätät suostutko siihen. Minä sinun sijassasi antaisin selvät ehdot, joko minä tai se toinen. Se että sinä annat aikaa hänelle tarkoittaa vain, että hänen ei tarvitse tuntea syyllisyyttä sivusuhteesta ja sinä olet se joka eniten kärsii. Ole jämerä ja pidä kiinni itsekunnioituksestasi, jos vaimo on lähteäkseen, niin se lähtee, et sinä sitä odottamalla pidettyä saa. Ja jos jää, niin sitten voitte alkaa yhdessä rakentamaan tulevaisuutta uusiksi.

Olen melkolailla 1:1 samanlaisessa tilanteessa... itse haluan jatkaa liittoamme melkein hinnalla millä hyvänsä, ja olen päättänyt odottaa. Olen saanut myös kuulla, että puolisoni suhde ei millään lailla vaikuta hänen ero ym. ajatuksiinsa!
Vaikea uskoa, mutta minkäs teet jos itse haluaa jatkaa liitossa.
Eron hankkiminen kun on nykyään helpompaa kuin kaupassa käyminen...

Sanoin pari-kolme kuukautta sitten, että jos tälläisen ""ystävän"" olemassa olo on välttämätöntä puolisoni elämäntilanteessa, niin OK, mutta jos suhde etenee sänkyyn asti, niin siinä menee minun rajani!
Tällä hetkellä kun asia on ollut vireillä puolisen vuotta, näyttää siltä, että liittomme jatkuu, ja tämä kolmas pyöräkin on pois kuvioista, toivottavasti pysyvästi?
Säröjä tästä kaikesta on liittoomme jäänyt, aika näyttää onko liitollamme todellisia mahdollisuuksia jatkua...
Onneton 47, alkuperäisestä viestistäsi on kuukausi, onko homma ratkennut?

Odottavan aika on pitkä. Mäkin odotan, mies halus omaa aikaa miettiä mitä elämältään haluaa. Sanoo kyllä rakastavansa ja ikävöi. Olemme olleet nyt pari viikkoa erillään ja yhteyttä olemme pitäneet,mut ei nähty ollenkaan. En tiedä kauanko aikoo miettiä enkä tiedä mikä on sellanen sopiva aika siihen. Aikaa vaan täytyy antaa jos toinen sitä tarvii. En osaa sanoa kuinka meidän käy. Toivon sinulle kaikkea hyvää. Älä jää yksin murehtimaan.