paastolle???

  • Viestiketjun aloittaja Kata04
  • Ensimmäinen viesti
Kata04
Oon aina halunnut kokeilla paastoa, mutta nyt on vasta hyvä aika kokeilla. Ainut ongelma on etten tiedä asiasta paljoakaan. Onko täällä paastokonkareita? Tekis mieli kokeilla aluks muutama (3-4) päivää. Minkähänlaisia niitä valmispaketteja on olemassa ja hinta?
Tuleeko kaamee päänsärky tms.? Mulla on 3 kk:n ikäinen vauva enkä imetä enää. Jaksaako vauvaa hoitaa ilman ruokaa!!!???
kertokaa kokemuksianne!
Ai joo sit vielä semmonen, että oon pointseilla ollu nyt jotain 12 viikkoa ja paino on jo pudonnut 7 kg.
Nyt on junnannut muutaman viikon, ni voiskohan toi paasto olla mun juttu, millä sais painon notkahtamaan ja siitä sit pisteille pikkuhiljaa??? Tiputettavaa vielä 8-10 kg
 
Oletko kokeillut pointsin laskemisen aikana pitää ns. vapaapäivää? Kannattaa kokeilla yhtenä päivänä syödä reilusti kaikkea niin aineenvaihdunta saa taas vauhtia. Sitten jatkat taas laskemista. Paastosta ei oo mulla kokemuksia.
 
Biibi
Kirjastosta löytyy paastokirjoja, yksi parhaista on mielestäni Marikka Burtonin ja Helena ? kirjoittama Iloa ja terveyttä paastosta. Lisäksi monissa vaihtoehtoisen terveydenhoidon kokoomateoksissa on lukuja joissa käsitellään paastoa.

Tutustu monipuolisesti kirjallisuuteen ennen kuin alat paastota, jotta paastosi ei epäonnistu ja jotta saat siitä kaiken hyödyn irti. Ensimmäiseksi paastokerraksi suositellaan yleensä 5-7 päivän mittaista paastoa, koska etenkin ensikertalaisella usein vasta kolmantena tai neljäntenä päivänä näläntunne katoaa ja paastosta voi alkaa todella nauttia.

Ja muista: lopetus on paaston tärkein vaihe!
 

Yhteistyössä