Vauvalle maitotuotteita..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anve
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

anve

Aktiivinen jäsen
01.05.2010
2 842
0
36
oon tehny jo jonku aikaa meidän vajaa 10kk ikäiselle ruuat laktoosittomaan maitoon ja nyt oon alkanu maisteleen sen kans muutenki maitotuotteita.. mut ei uppoa. Rae juustoa syö, mut sit ku oon antanu piimää ja maustamatonta jogurttia ni tyttöä puistattaa, saattaa kyl ottaa 2-3 lusikan kärellistä mut sit tekee topin. Eli ilmeisesti on pahaa.. mitäs muuta vois kokeilla..

[QUOTE="Minna";22157880]Annoitko sitä maustamatonta jogurttia ihan paljaaltaan? Laita siihen vähän sokeria ja marjoja, se on aika pahaa jos sitä ei mausta mitenkään.[/QUOTE]

annoin, mut jos lisään siihen sokeria ni sit se ois sama antaa suoraan maustettua jogurttia :D marjat meil uppoaa parhaiten sopan seassa (siis marjasopan)

no sitä maustamatonta jugurttia ei syö erkkikään!viiliin soppaa sekaan.Oon antanu 11kk ikäselle ihan niitä maustettujaki jo kun isoveli niitä syö....Kermaviilihän vois upota

en oikein vielä haluais antaa makeutettuja, ne nyt varmasti kyl uppois. Tuol ois kyl kermaviiliä et sitä voisin kokeilla, sekä aattelin muulle sakille thä iltapäivällä rahkaa ni sitäki voitas maistella

Voi tarvia montakin maistatusta ennenku alkaa uppoon.

En kyl söis itsekkään mitään maustamattomia hapanmaitotuotteita,yök.Mut olenkin tottunut "herkkuihin":D
Laita joukkoon kiisseliä,sosetta,marjoja tai ihan himpun verran sokrua(ei silti sama ku nesokeri/lisäainepommit)

mä taas ite TYKKÄÄN nuista ei maustetuista jogurteista.. :D

Pitää vain ahkeasti maistattaa.. helpottas niin paljon ku päästäs etes osittain siirtyyn oikeaan maitoon (niin ja halvemmalla) :D

[QUOTE="maa";22158047]sehä ois hyvä se rahka.otat vaikka annoksen ennen sokerin lisäämistä.[/QUOTE]
Jeps.. pitääpä tehdä niin, aattelin tehä mustikasta/mansikasta ni ei ole niin väkevää mitä puolukka rahka on