paasto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma72
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä pidin laihduttaessani kaikki raskauskilot pois , niin sellasia päivän paastoja. Kyllä ne auttoi kivasti painon tiputuksessa ja siitä tuli ihanan kevyt ja puhdas olo . Vettä sain juoda .. =) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 17:43 mamma72 kirjoitti:
kolmas päivä menossa ja tiukkaa tekee..ei oikeestaan ole nälkä mut mielitekoja senkin edestä!viikonloppuun varmaan tyssää..onko kellään kokemusta?

Toka ja kolmas päivä ovat monesti ne pahimmat. Joillain tulee huono olo ja joillakin vaan "haluttaa jotain". Juo vettä ja teetä ja sitä paastojuomaa, millä nyt oletkaan. Kyllä se paasto loppuun vietynä palkitsee. Jos ei muuten, niin ainakin tulee onnistumisen riemu :D

joulun alla sain vedettyä viiden päivän paaston mutta sit piti lopettaa kun oli niin sairas olo ja heikossa kunnossa vaikka join ohjeiden mukaan kaikki mehut, teet ja litkut :D
ja pitkin kevättä olen pitänyt yhden päivän paastoja.
tulevana sunnuntaina alkaa kolme yövuoroa joten ajattelin vetästä 4 päivän mehupaaston.
neljä päivää paastoan max ettei taas tule huono olo.
tietty jos hyvin menee tällä kertaa vois tähdätä 7 päivän paastoon.
onnea paastollesi! mukava välillä hiukan rääkätä ihteään ja opetella kurin alaisuutta itsensä suhteen. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 10:52 kokeilen kirjoitti:
Kertokaapa,että minkälaisia juomia juotte passtoaikana?
Ajattelin itse kokeilla,mutta en oikkeen tiedä paastoamisesta mitään....

Niin ja onko se totta,että kilot tulee ainakin takaisin...mitä varten te paastoatte??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 10:55 kokeilen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.04.2007 klo 10:52 kokeilen kirjoitti:
Kertokaapa,että minkälaisia juomia juotte passtoaikana?
Ajattelin itse kokeilla,mutta en oikkeen tiedä paastoamisesta mitään....

Niin ja onko se totta,että kilot tulee ainakin takaisin...mitä varten te paastoatte??

Kyllä se aika totta on :D Paaston aikana tippunut paino on suureksi osaksi nestettä. Pikkasen lähtee rasvaa ja lihaskudosta, mutta enimmäkseen se on nestettä. Yleensä paino palautuu lähtötilanteeseen parissa viikossa.

Minä olen paastonnut ihan vaan paastoamisen riemusta. Jälkeenpäin tuntuu mukavalta, itsensä voittaneelta. Ei se mitään rääkkäystä mun mielestä koskaan ole ollut tai muuta "rankaisua". Emmä usko mihinkään erityiseen puhdistumiseenkaan tms. mutta kyllähän siinä vatsa ja suoli vähän aikaa lepää. Tosin en tiedä, onko sillä mitään merkitystä ja haluaako ne ylipäätään levätä ;) Asiasta ollaan montaa mieltä. En ole paastonnut nyt kolmeen vuoteen, vois melkein tänä keväänä vielä kokeilla, pitkästä aikaa.

Niin, minä olen ollut vaahterapalmusiirappipaastolla sekä useamman kerran vogelin mehupaastolla. En ole mitään paketteja koskaan ostanut, käynyt hakemassa mehuja maun mukaan. Joku voisi sanoa, etten ole paastonnut "oikeaoppisesti". mutta mulla ei yksinkertaisesti mennyt alas kaikki mehut. Ja jos ei mene, niin tulee paha olo. Sen vuoksi valkkasin kaikki hyvät mehut :saint:

Yhteistyössä