paasto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kati
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kati

Jäsen
27.04.2004
437
0
16
Hei!

Mua kiinnostais aloittaa paasto. Olen siitä kuullut, mutta ei ole tietoa että mitä se sisältää ja miten ylipäätään ollaan paastolla. Joten olisin kiitollinen, jos voisitte auttaa ja neuvoa minua aloittamaan paaston. Pitääkö juoda jotain "ravintojuomia"? Kaikki neuvot ja vihjeet ovat tarpeen. Kiitos! =)

No hohhoijaa! Ei jää koukkuun eikä mitään tahdistajia terve ihminen tarvi. Paasto on hyvä tehdä ainakin kerran vuodessa. Ja voihan se olla vaikka vian parin päivän mittainen. Paastoja on olemassa erilaisia. Mehupaaston aikana juodaan erilaisia terveellisiä mehuja eikä syödä kiinteää ruokaa lainkaan. Suolisto pääsee puhdistumaan kertyneestä kuonasta. Ja myöskin iho ym. puhdistuvat. Siinäpä lyhykäisesti. googlaa lisää tietoa esim. hakusanoilla paasto ja mehupaasto. Itse aion aloittaa paaston muutaman viikon päästä.

Ja vielä sen verran ajattelin mainita että laihduttaakseen ei paastoa kannata aloittaa. Toki sillä muutama kilokin lähtee mutta osa ellei kaikki tulee sitten takas kun taas aloittaa ruokailun. Jos laihduttaa haluat ja saada PYSYVIÄ muutoksi aikaan niin sillon pitää muuttaa ruokailutottumuksia ja tarvittaessa myös lisätä urheilua.

Yhteistyössä