paasto/painonpudotus

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shhä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shhä

Vieras
Ajattelin koittaa pudottaa painoa PALJON JA NOPEASTI, eikä kiinnosta kuinka terveellistä on, vaan että saisin paljon pois. ajattelinkin siis juoda viikon noita nutrilett juomia. mitä veikkaatte, paljonko lähtee? alotuspaino on 63-65 (en uskalla mennä puntarille) ja pituus 163cm
 
toivon että saan vauhditettua pudottamista jotenkin.. kun en mielestäni syö oikeen mitään herkkuja tms. ja silti paino ei laske. nousee vaan jos laitan mitä tahansa suuhuni.. ehkä tämä auttaa :)
 

Yhteistyössä